Eakster Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Er det noen som har laget kabinett av tre før her på freak, eller å ha oppbevart pcen i en form for trekonstruksjon? Har begynt på et prosjekt der jeg skal lage pcen i en pult/bord. Men så kom opp det greia med brannfare og slikt. Har noen erfaring med dette, eller vil det gå fint? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 (endret) Er det noen som har laget kabinett av tre før her på freak, eller å ha oppbevart pcen i en form for trekonstruksjon? Har begynt på et prosjekt der jeg skal lage pcen i en pult/bord. Men så kom opp det greia med brannfare og slikt. Har noen erfaring med dette, eller vil det gå fint? Snekker`n her på forumet laget noen veldig bra for noen år siden Men han har pensjonert seg fra hardware forumet nå desverre Jadda! Jeg fant den http://www.hardware....kkerboden/12310 Og Snekker'n har byttet navn til Boralis, og er fortsatt aktiv på forumet da Under dekknavnet sitt Endret 24. mars 2013 av Nizzen Lenke til kommentar
Eakster Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Snekker`n her på forumet laget noen veldig bra for noen år siden Men han har pensjonert seg fra hardware forumet nå desverre Jadda! Jeg fant den http://www.hardware....kkerboden/12310 Og Snekker'n har byttet navn til Boralis, og er fortsatt aktiv på forumet da Under dekknavnet sitt Ja da går det vel fint. Kanskje jeg skal lage meg en worklog selv Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 75+15+15=105 (Her passet det med en smiley) Jaja, får skylde på at jeg om dagen ligger nede i varmere strøk med 37c i skyggen, litt hete i toppen roter med grunnleggende barneskolematte 2 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Snekker`n her på forumet laget noen veldig bra for noen år siden Men han har pensjonert seg fra hardware forumet nå desverre Jadda! Jeg fant den http://www.hardware....kkerboden/12310 Og Snekker'n har byttet navn til Boralis, og er fortsatt aktiv på forumet da Under dekknavnet sitt Hva med Andrull sitt? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Er vel ikke akkurat noen hemmelighet? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Er vel ikke akkurat noen hemmelighet? Det var slik jeg fant det ut Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Det var slik jeg fant det ut Hehe Aktiv i dag, du: Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Hehe Aktiv i dag, du: Lite som skjer i Molde vet du, så ikke den aktiviteten når han holdt til i Oslo 2 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Lite som skjer i Molde vet du, så ikke den aktiviteten når han holdt til i Oslo Da kom det i alle fall noe bra ut av at han flyttet Lenke til kommentar
powersound Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Nå sitter jeg her å planlegger prosjektet mitt, å noen kanskje har sett at jeg bygger i en Switch 810. Dette er et meget pent å greit kabinett, men når jeg bestilte dette var det ikke snakk om en stor loop som det nå har blitt. Hvor mye bedre er 900D? Skal ta å bestille litt andre ting så kanskje det er det som er tingen for å få det ryddig å pent? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 900D er mye bedre enn Switch 810 for vannkjøling, du får plass til ganske greit oppsett i 810'en, men du får plass til mye mer i 900D Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Startet å bli bra før jeg tok den fra hverandre Lenke til kommentar
C.. Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 (endret) Før - Beklager dårlige bilder Etter - Fortsatt mye som kan gjøres bedre, men blei da litt bedre! Også bare noen bilder hvor jeg prøver å få til noe bra med kameraet Endret 26. mars 2013 av ChristofferRudi 2 Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Er det noen som har laget kabinett av tre før her på freak, eller å ha oppbevart pcen i en form for trekonstruksjon? Har begynt på et prosjekt der jeg skal lage pcen i en pult/bord. Men så kom opp det greia med brannfare og slikt. Har noen erfaring med dette, eller vil det gå fint? ja har nokk det Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Da har jeg endelig fått begge 7970 på vann, byttet radiator til de fra en 240mm til en 360mm. Fortsatt litt kabelrydding igjen. 1 Lenke til kommentar
PinkCase Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Hvorfor har du de skøytene(?) på slangene i bunnen der Minhund? Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 http://koolance.com/help-quick-disconnect-shutoff-couplings Gå inn på linken så vil du se hva disse koblingene er til Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Hvorfor har du de skøytene(?) på slangene i bunnen der Minhund? Beste oppfinnelsen innen vannkjøling. Hurtigkobling Et must i maskiner der hardware byttes ofte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå