ClawHammer Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 har vannkjøling så om jeg har netting eller plexi framme har ingenting å si Lenke til kommentar
Knightospr Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Ny bruker ute & går...Her er da mitt kabinett Velkommen til forumet! Men fjern klistermerkene, hater kabinetter med masse klistermerker på, spesielt slike skte greier Om folk vil ha klistremerker på er det samme det, jeg liker gjerne det og hva andre synes krøller jeg sammen og kaster i papirkurven! Så lenge jeg liker det er det ålreit, hva andre synes er ålreit får være opp til dem! Et tips til folk: Ikke bry deg hva andre synes, så lenge du synes det er ok så er det ok! Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Hei! Har nå fått lian li i hus tok noen bilder... HELE kabinettet er i Børstet Alu... har ikke møtt på en eneste plast-del enda Hva synes dere`? Endret 30. september 2005 av Slettet-xwByZdFZ Lenke til kommentar
Pels Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Mulighet for større bilder ? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 merket selv at det ble litt lite ja :S driver å laster opp nye nå... Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 der kom det nye og bedre\større bilder jah Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 der kom det nye og bedre\større bilder jah ble jo bra det der hvor lang tid tat det før du blir lei av det der og kjøper eller bygger nytt? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 3-4 måneder tenker jeg Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Mitt nye TT soprano som jeg fikk i dag: Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 rydd inni der! ellers fint Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Mitt nye TT soprano som jeg fikk i dag: http://img256.imageshack.us/img256/5994/light22zl.jpg Du burde rydde litt da Mitt TT Tsunami. (ja, det er postet før ) Endret 30. september 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 rydd inni der! ellers fint hehe.. ligger kabler over alt.. har ikke gidda å rydde noe. har heller ikke gidda å plugge i alle de 1001 kablene fra usb'ene og de greiene i toppen.. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Mitt nye TT soprano som jeg fikk i dag: http://img256.imageshack.us/img256/5994/light22zl.jpg Du burde rydde litt da Mitt TT Tsunami. (ja, det er postet før ) zevs da. mye du skal vise fram dette da hehe fint er det så Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Syns zevz_ sitt ser veldig rotete ut jeg :S har du noen closeups av innsiden zevz? Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Syns zevz_ sitt ser veldig rotete ut jeg :S har du noen closeups av innsiden zevz? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Syns zevz_ sitt ser veldig rotete ut jeg :S har du noen closeups av innsiden zevz? Håper du trekker det tilbake Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 det så langt bedre ut på det bildet der! men den runde IDE kabelen burde du gjemme bedre! Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Hei! Har nå fått lian li i hus tok noen bilder... HELE kabinettet er i Børstet Alu... har ikke møtt på en eneste plast-del enda Hva synes dere`? ingen som har noen synspunkter på mitt kabinett da? Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Synes den runde kabelen er fin jeg! Kjekt med litt sånne ting å se på i mørket! (selvom jeg ikke er så stor fan av dinosaur og stjerner) hva er det som lyser under kabinettet? Göncz: kabinettet ditt er jo meget ryddig og pent...jeg hadde aldri giddet å rydde sånn om jeg hadde hatt vannkjøling og kabinett uten vindu! men, dropp quoting av bilder!! Endret 1. oktober 2005 av krister461 Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Synes den runde kabelen er fin jeg! Kjekt med litt sånne ting å se på i mørket! (selvom jeg ikke er så stor fan av dinosaur og stjerner) hva er det som lyser under kabinettet? Er enig i det med den runde kabel. Det er jo UV og den er så fin at det neten ville vært synd å gjemme den bort. Lyset under er LED's som er moddet inn i bena. Endret 1. oktober 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå