MariusJS Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Litt lei av å høre på at pumpene mine vibrerer i kabinettet mitt så jeg tenkte å prøve å montere shoggy sandwicher.. Og fungerer ikke det så får pumpene mine en trist fremtid i møte. Du kan vel heller gi dem bort (til meg ) dersom det ikke virker? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Gleden av å knuse noe som har irritert en over lengre tid slår dessverre(for din del altså) følelsen av å gi bort noe som kan glede andre. 1 Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 shoggy sandwicher = vaskesvamper Jeg bruker sånne vaskesvamper, fungerer ganske greit, hehe. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Kan du ikke hogge ned naboen isteden og gi bort det du egentlig skulle ødelegge? 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Kan du ikke hogge ned naboen isteden og gi bort det du egentlig skulle ødelegge? Meh, sitter bare å venter på en zombieapocalypse for å ta han. 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 shoggy sandwicher = vaskesvamper Jeg bruker sånne vaskesvamper, fungerer ganske greit, hehe. Regner nesten med at det ikke skal være noe problemer etter jeg har montert disse. Men et par spørsmål. Hvordan har du montert dine? Tok det litt som en selvfølge at det var lim på begge sider av platene for en enkel og skruefri montering, men der tok jeg (litt) feil. Første tanken som slo meg var å lime platene på svampen, så finne noe dobbeltsidig tape jeg har liggende en plass og montere putene i kabinettet så pumpene på putene. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Sette på vannblokker på 2 stk titan kort er skummelt Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Sette på vannblokker på 2 stk titan kort er skummelt Har du fått blokkene ? Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Første tanken som slo meg var å lime platene på svampen, så finne noe dobbeltsidig tape jeg har liggende en plass og montere putene i kabinettet så pumpene på putene. Jeg bare legger pumpa over svampen, uten dobbelsidigteip eller noe sånt. Trenger bare å tempe vibrasjonen litt. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Sette på vannblokker på 2 stk titan kort er skummelt Skal du bare ha 2? :nei2: Minst 3 er påkrevd Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Sleeva kabler til AXi ser ikke ut til å komme med det første utfra svaret jeg fikk av MPX etter at dem hadde sjekket med innkjøpsansvarlig: Hei. Ser ikke ut som dette er noe som kommer inn med det første dessverre. Kan hende det kommer til og bli tatt inn, men har dessverre ingen info om dette nå. Med vennlig hilsen, xxxxxxxxx Salg & Kundeservice Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Da får man bare sleeve selv da Bruker ca 15 min per kabel jeg hvertfall. Verdt tiden det tar Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Koster fort mye Men det blir jo verdt det! Jeg skal lage custom kabler til min AX860i, men jeg vil ha et kit ekstra i tilfelle, og som "mal", jeg kan jo selvfølgelig tegne opp et skjema, men pokker heller. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Noen skrur på bil og monterer motor i bilen sin, mens andre modder PCen og bytter komponentene sine. Vel, Andrull sier ja takk begge deler, og monterer motor i PCen. Motoren på "stusselige" 2 og 1/4 Hestekrefter har etter et par modifikasjoner blitt klar for å smyge seg på sin spesialtilpassede plass i kabinettet igjen. (til høyre i kabinettet er den vannkjølte minikompressoren som har blitt lydisolert til de grader) Nå blir det snart fart på sakene gitt! 5 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 (endret) Digger Bitspower og Dominator Platinum brikkene Også EK da Edit: Fiksa riktig bilde, la også til et Endret 15. mars 2013 av Kabom 1 Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Digger Bitspower og Dominator Platinum brikkene Også EK da Pent Hvilke Platinum brikker har du der? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Disse Lenke til kommentar
Extreme-Z-2 Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Har begynt og ordne til jeg får in det nye HK'e :-P 2 Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Disse Bra brikker det, jeg kjøpte 2400mhz cl9 brikkene siden jeg fikk såpass bra pris på de Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Bra brikker det, jeg kjøpte 2400mhz cl9 brikkene siden jeg fikk såpass bra pris på de Men har du de i hånda nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå