samye83 Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 (endret) Jeg har sjekka prisene, blir over 9 pund hvis pakken er lett, 10 pund og oppover hvis pakken er tyngre. Det kosta 12 pund for å sende hk blokka mi fra Uk. Endret 11. mars 2013 av samye83 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 (endret) Tror jeg ble kvitt knitringen i pumpa Måtte bare demontere og montere den et par ganger. Kan hende feilen lå i at jeg ikke klarte å skru mod kittet ordentlig på Ikke noe fin "teste-loop" men det holder Endret 11. mars 2013 av Kabom 1 Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 (endret) Nå har du god flow og pressure Noen som har prøvd tygon sine norprene slangen? Den ser ganske tøff ut, hadde passet godt med cabon black fittingene som jeg har. Endret 11. mars 2013 av samye83 Lenke til kommentar
Dacom Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 (endret) Tror jeg ble kvitt knitringen i pumpa Måtte bare demontere og montere den et par ganger. Kan hende feilen lå i at jeg ikke klarte å skru mod kittet ordentlig på Ikke noe fin "teste-loop" men det holder Har pumpa dradd inn luft ettersom den knitret? Endret 11. mars 2013 av Dacom Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Jeg vet ikke, men tror det. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Hos meg så funker det å dunke den litt mens strømmen er av, for å få ristet ut boblene, samt litt trykkfall/økning (ved f. eks å presse på slangene) for å fjerne lufta i D5'en. Lenke til kommentar
Dacom Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Jeg vet ikke, men tror det. Jeg var plaget med knitring på en Bitspower D5 dualtop, men det ble borte da jeg flyttet inlet fra pumpa til toppen på tanken. Ble ikke kvitt lufta da den var koblet til inlet på dualtoppen. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Slet med bråkete pumpe med dual top første gangen jeg fylte loopen. Men da jeg tømte loopen og fylte igjen, så ble det stille. Tror det mest sannsynlig er bobler som lager problemer. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Det er ikke lett å fjerne bobler, men med litt rå makt så får jeg alltids fjernet det. Det er dog værre om man har tanken koblet rett på. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Tell me about it. Har snart bare igjen å prøve å slå til med slegge på pumpene mine for at de skal bråke litt mindre. Men frykter at det kan gjøre vont verre. 1 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Hehe. Endring av hastighet har også funket for meg, men sist men ikke minst så har plassering i loopen mye å si. (f.eks vil du ha pumpen langt nede, og alltid etter tanken) Dette fordi tanken optimalt alltid vil fange opp boblene, slik at pumpa aldri får bobler. I praksis så er dette ikke alltid like lett dog, men om pumpa er langt nede så vil forhåpentligvis lufta stige opp om du skrur av/på nok ganger. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Ja, er nok bobler, men jeg fikk den ikke ut med å slå av, på, endre trykk osv. Jeg endte opp med å ta fra hverandre loopen helt (som nå) og rote med pumpa. Tømte og fylte loopen et par ganger også. Det er helt sikkert pga min ferdigheter til å skru igjen mod kit. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Siste alternativ har for meg egentlig vært å bruke munnen. Da tar jeg å blåser litt ekstra trykk inn i pumpa. ^^ Meeen det kan slå tilbake ved å ende opp med ENDA mer lft om du har litt uflaks. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Nå har du god flow og pressure Noen som har prøvd tygon sine norprene slangen? Den ser ganske tøff ut, hadde passet godt med cabon black fittingene som jeg har. Har hørt at de clouder Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Men om de clouder, man ser jo ikke det, hehe. Er jo helt matt svart. Eller har det noe å si for flow, at når slangen blir skitten, blir det vanskeligere for vannet og traversere gjennom loopen? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Men om de clouder, man ser jo ikke det, hehe. Er jo helt matt svart. Eller har det noe å si for flow, at når slangen blir skitten, blir det vanskeligere for vannet og traversere gjennom loopen? Er ikke 100% sikker, men mener clouding har noe med at plasticizer løsner fra tubingen Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Og de reklamerer at norprene skal tåle ekstra påkjenning... Får lese litt om det, kanskje blir jeg smartere. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Og de reklamerer at norprene skal tåle ekstra påkjenning... Får lese litt om det, kanskje blir jeg smartere. Joda, men det jeg tror de mener er at de kan bøyes ol. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 (endret) Clouding? Er ikke det bare at tubingen blir mindre gjennomsiktig? Endret 11. mars 2013 av Kabom Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Norprene får lett knekk, så det er ikke bøying den er god på, men at den tåler masse kjemikalier, og uv uten å bryte sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå