El Matador Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Du glemte nærbilde av BF2-grillen din Zevs_! Spesiallaget bare for meg Får vifta sugd inn noe luft eller? haha, dagens. Studèr bildet. Fy faen den Battlefield 2 grillen er sexy as.. Hvor fikk du tak i den? Spesialleget til meg Fra USA. Kan skaffe deg en vis du er veldig interesert. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Ja og for meg ser det ut som den bar suger inn over 2 tallet og under 2 tallet. Blir vel litt mindre effekt! Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Fy faen den Battlefield 2 grillen er sexy as.. Hvor fikk du tak i den? Spesialleget til meg Fra USA. Kan skaffe deg en vis du er veldig interesert. hvor mye betalte du for den? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Fy faen den Battlefield 2 grillen er sexy as.. Hvor fikk du tak i den? Spesialleget til meg Fra USA. Kan skaffe deg en vis du er veldig interesert. hvor mye betalte du for den? Jeg fikk den. Si ifra om dere vil ha Ja og for meg ser det ut som den bar suger inn over 2 tallet og under 2 tallet. Blir vel litt mindre effekt! Ser du dårlig eller? Der det er blått på bilde suger vifta inn. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Det skader ikke å være hyggelig Zevz_ Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Det skader ikke å være hyggelig Zevz_ Joda, Man jeg ble bare litt sur siden han ikke kunne studere bilde litt bedre *hark*Zevs*hark* Lenke til kommentar
sigen Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Det skader ikke å være hyggelig Zevz_ Joda, Man jeg ble bare litt sur siden han ikke kunne studere bilde litt bedre *hark*Zevs*hark* Det var egentlig ikke så lett å se heller da, det ser ikke ut som om alt er åpent der (selv for meg som har studert bildet i noen uker nå ) *host*Zevs_*hark* Klarer ikke å skrive brukernavnet sitt rett engang... makan... Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Det var egentlig ikke så lett å se heller da, det ser ikke ut som om alt er åpent der (selv for meg som har studert bildet i noen uker nå ) *host*Zevs_*hark* Klarer ikke å skrive brukernavnet sitt rett engang... makan... Jaja, kanskje dere sliter med å se det, men jeg ser det helt fint. Men nok om det. *harkÆ* Poenget var bare å få frem S'en i slutten, egentlig skulle ikke den _ vært der. Endret 27. september 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jeg kunne tenke meg sånn ja Hvor mye ville det ha kommet på? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Jeg kunne tenke meg sånn ja Hvor mye ville det ha kommet på? 90kr inkludert frakt fra USA, og innad i Norge. Er det noe mer du lurer på tar vi det over PM. Den kan være hvilken som helst størrelse. 120mm, 80mm, 92mm, You name it. Endret 27. september 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jeg kunne tenke meg sånn ja Hvor mye ville det ha kommet på? 90kr inkludert frakt fra USA, og innad i Norge. Er det noe mer du lurer på tar vi det over PM. Den kan være hvilken som helst størrelse. 120mm, 80mm, 92mm, You name it. Tøft, ble litt frista nå Men har ikke penger så... Men kan jeg bare si ifra hvis jeg har lyst på en? Eller..? Hadde vært kult å hatt navn på prosjekt(hvis du har et prosjekt) ell no anna på en viftegrill! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Tøft, ble litt frista nå Men har ikke penger så... Men kan jeg bare si ifra hvis jeg har lyst på en? Eller..? Hadde vært kult å hatt navn på prosjekt(hvis du har et prosjekt) ell no anna på en viftegrill! Hehe, jada bare PM meg. Vet ikke om jeg kan få et tilfeldig navn på et prosjekt inn der, men jeg kan spør! Bare PM meg vis du vil ha. Endret 27. september 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Mye ot her nå.. stick to topic ! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Greit, siden du maser sånn ClawHammer: Tok det nå nettopp, kun for å komme back on topic her Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jeg kommer med bilde av det nye oppsettet mitt, har brukt en del kvelder(3-4, fra åtte-ni til langt på natt) til å rydde inni der, er ganske fornøyd Legger ut senere når jeg får den opp å gå! Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Syns kabinettet ble veldig bra Lenke til kommentar
sigen Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Så ikke så værst ut det ClawHammer, men hadde det ikke blitt finere og mer gunstig tmp. temperatur med netting i fronten istedenfor plexi? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Har akkurat bestillt meg nytt kabinett http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC6070BSCAND]kabinett[/url] hva synes dere om valget? Endret 27. september 2005 av Slettet-xwByZdFZ Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Tror du blir fornøyd! Har hørt om andre som har det der, de har vertfall vært fornøyd Lenke til kommentar
sigen Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Snaisent kabinett det ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå