Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fy faen den Battlefield 2 grillen er sexy as.. Hvor fikk du tak i den?

Spesialleget til meg :D Fra USA. Kan skaffe deg en vis du er veldig interesert.

hvor mye betalte du for den?

Jeg fikk den. Si ifra om dere vil ha :)

Ja og for meg ser det ut som den bar suger inn over 2 tallet og under 2 tallet. Blir vel litt mindre effekt!

Ser du dårlig eller? Der det er blått på bilde suger vifta inn.

Lenke til kommentar
Det skader ikke å være hyggelig Zevz_ :)

Joda, Man jeg ble bare litt sur siden han ikke kunne studere bilde litt bedre :roll:

*hark*Zevs*hark* ;)

Det var egentlig ikke så lett å se heller da, det ser ikke ut som om alt er åpent der (selv for meg som har studert bildet i noen uker nå ;) )

*host*Zevs_*hark* Klarer ikke å skrive brukernavnet sitt rett engang... makan... :tease:

Lenke til kommentar
Det var egentlig ikke så lett å se heller da, det ser ikke ut som om alt er åpent der (selv for meg som har studert bildet i noen uker nå ;) )

*host*Zevs_*hark* Klarer ikke å skrive brukernavnet sitt rett engang... makan... :tease:

Jaja, kanskje dere sliter med å se det, men jeg ser det helt fint. :) Men nok om det.

*harkÆ* Poenget var bare å få frem S'en i slutten, egentlig skulle ikke den _ vært der.

Endret av Zevs_
Lenke til kommentar
Jeg kunne tenke meg sånn ja  :roll:

Hvor mye ville det ha kommet på?

90kr inkludert frakt fra USA, og innad i Norge. Er det noe mer du lurer på tar vi det over PM. :)

Den kan være hvilken som helst størrelse. 120mm, 80mm, 92mm, You name it.

Tøft, ble litt frista nå :dribble: Men har ikke penger så... :cry:

Men kan jeg bare si ifra hvis jeg har lyst på en? Eller..? :) Hadde vært kult å hatt navn på prosjekt(hvis du har et prosjekt) ell no anna på en viftegrill! :p

Lenke til kommentar
Tøft, ble litt frista nå  :dribble:  Men har ikke penger så...  :cry:

Men kan jeg bare si ifra hvis jeg har lyst på en? Eller..? :) Hadde vært kult å hatt navn på prosjekt(hvis du har et prosjekt) ell no anna på en viftegrill! :p

Hehe, jada bare PM meg. Vet ikke om jeg kan få et tilfeldig navn på et prosjekt inn der, men jeg kan spør! ;) Bare PM meg vis du vil ha.

Endret av Zevs_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...