Mydog Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 (endret) Nærmer seg leak test her Arbeidsbordet Endret 10. mars 2013 av Minhund 2 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Limited edition av appogee blokka? Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Limited edition av appogee blokka? Jupp Har 2 stk, 006 og mr. Bond 007 3 Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 2 STK faktisk :-P Hadde planer om å bruke de på ett av SR-2 kortene her men gikk for EK-HF på det. Bare stripsing av nipler igjen så er det bare å fylle på vann. Huff jeg gleder meg ikke til kabelorganiseringen Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Huff, at jeg ikke kjøpte vannkjøling da og ikke nå. Den blokka ser utrolig fin ut. Men jeg får bruke supremacy til den sprenger av trykk Lenke til kommentar
Extreme-Z-2 Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 @minhund Åja da skjønner jeg Lenke til kommentar
powersound Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Skifta noen vifter så jeg fikk push and pull Skifta noen vifter så jeg fikk push and pull Da er skjermkortene (endelig!!) vannkjølte Bytta like greit til Feser-vann i samme slengen og rydda litt opp i kabinettet. Ser at dere har brukt de nye Corsair viftene, åssen synes dere at dem fungerer? Venter spendt på mine Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Pleier som regel å bare være rot når jeg roter i PC''en, men nå syns jeg det er overraskende ryddig 2 Lenke til kommentar
Dacom Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Da har jeg fått inn vinduer i sidepanelene på Prodigy'n. Skal lakke panelene i dag hvis det ikke er for kaldt i bua. Må skaffe meg noen M4x10 buttonhead skruer til å skru fast vinduene. Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Ser at dere har brukt de nye Corsair viftene, åssen synes dere at dem fungerer? Venter spendt på mine Jeg bruker AF-utgaven av viftene, både til radiatoren (topp) og exhaust. Har ingenting å utsett på dem - god kvalitet, fine å se på og i det hele tatt gode vifter. Nå er det nok de som bråker mest i kabinettet mitt, men det var jeg pent klar over. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Pleier som regel å bare være rot når jeg roter i PC''en, men nå syns jeg det er overraskende ryddig Bare meg, eller har tubingen din cloudet? Lenke til kommentar
C.. Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 (endret) Bygde opp maskinen med nytt hovedkort og prosessor på fredag, får legge ut bilde etterhvert. Men tenkte å ta en skikkelig runde på baksiden først å prøve å få det pent og ryddig der også, planen er å få gjort det til helgen eller eventuelt drøye det til påskeferien. Så gaffateip kommer godt med i et lite prosjekt som det Endret 11. mars 2013 av ChristofferRudi Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Bare meg, eller har tubingen din cloudet? Ser sånn ut ja. Skal nok kjøpe et par meter med tubing snart. Også litt cobber Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Ser sånn ut ja. Skal nok kjøpe et par meter med tubing snart. Også litt cobber Har selv masterkleer, som var relativt billig fra UK, og den har ikke cloudet, med Mayhems Blue, og EK Clear Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Når man bestiller slanger fra UK, hvor mye pleier frakten å komme på? Tenkte på watercooling uk Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Masterkleer her også fra nå av. Tygon og Durelene clouder etter 50 dagers bruk.. Masterkleer her også fra nå av. Tygon og Durelene clouder etter 50 dagers bruk.. Masterkleer her også fra nå av. Tygon og Durelene clouder etter 50 dagers bruk.. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Når man bestiller slanger fra UK, hvor mye pleier frakten å komme på? Tenkte på watercooling uk Mellom 20 og 100,- Men av en eller annen grunn sender de rekommandert Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Rekommandert er noe herk, blir liggende hos brevsentret i mange dager før pakken blir sendt videre. De gjør jo det dyrere for oss. Har handlet flere ganger fra Uk, de foretrekker rekommandert, skjønner ikke vitsen hvis pakken har liten verdi. 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Rekommandert er noe herk, blir liggende hos brevsentret i mange dager før pakken blir sendt videre. De gjør jo det dyrere for oss. Har handlet flere ganger fra Uk, de foretrekker rekommandert, skjønner ikke vitsen hvis pakken har liten verdi. Er sikkert noe av det samme som Italia og Faks, men uansett er det ikke sikkert det koster noe særlig mer å sende rekommandert der borte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå