Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Da har jeg endelig fått blokken til hovedkortet. Akkurat nå så har jeg plukket alt fra hverandre. Mye som måtte renses. Og for de som har supremacy blokka til ek, området der hvor jetplata og selve rillene møter hverandre, kan tettes igjen rimelig fort. Gjelder å være på vakt, hvis loopen er skitten og man ser dårlig temperatur på cpu, så er det blokka som er tett. Blir mer montering etter jobben ikveld. Mangler fortsatt bodykitet til den ene pumpa, får håpe at den kommer i posten imorgen.

Skal skrive under på att den blocka som også alle andre må renses skikkelig. :p men ser ihvertfall bra ut det der :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville holt meg til svart, så du ikke mister den strøkene og gjennomførte stilen :) Kunne vært tøft med lignende farge som på hovedkortet, men ser for meg at det fort kan bli litt spesielt også?

Endret av ChristofferRudi
Lenke til kommentar

Hoho, skader ja, det har kabinettbygging lært meg alt om. :p

Mistet en negl, fått dypt knivkutt, første og annen-grads forbrenning på hånda, generelle småkutt/oppskrapethet over alt på kroppen, ja selv kutt i vannblemma (takket være forbrenningen). :dremel::closedeyes:

Det gjelder å jobbe uten dama til stede, for slikt språk som praktiseres i kjelleren er ikke får sarte sjeler. :p

• Liker 8
Lenke til kommentar

Jeg betalte rundt 1200kr for MVA + Toll på mitt STH10, også frakt var på en 900kr, så ble rundt 7500kr totalt ja :)

Blir sikkert litt mer for TH10 med pidestall da :hmm: . Får se til sommeren, kanskje jeg svir av noen av feriepengene på et CaselabsTH10 kabinett da :)
Lenke til kommentar

Ribbet et sort Bitfenix Prodigy i dag. Tenkte jeg skulle lakkere det og modde litt. Litt usikker på hvilken radiator jeg skal bruke i fronten enda, men det blir en 280 i toppen. Skal lage nye bøyler i topp og bunn, evt bare lage nye føtter så det ikke er så vinglete. Skal bruke chrom kobberrør i stedet for slanger bortsett i fra pumpa for å få mindre vibrasjon på andre komponenter. Godt å ha noe å drive med i helga :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...