Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Andrull fikk ikke "panikk" har bare vert 2 dager med rensing og testing.... men skal hive det ut og skaffe H100I har alt for høye temperaturer lurer på om att det ikke er radiatoren og vifte valge .

BTW. hadde også høy temp på 2700K'n med det systeme, også tok en kamerat over den og han har mye bedre temp med en H60 en det jeg hadde.

Endret av OC-Maniac
Lenke til kommentar

Fy F så stygg temp jeg har på CPU 1403210.jpeg skal ikke være nødvendig det med en 360 rad til og kjøle CPU. Regner med att jeg har 70-72*C på Crysis 3 har akuratt perfekt lag med kjøle pasta og blocka sitter også skikkelig på.

Er dette med 3970X på stock??

I så fall har du enten veldig høy romtemp eller kjører med lav hastighet på viftene.

Kjører med en splash and run OC her med en Swiftech XT(tror det er XT) Gold blokk og en Coolgate 360 rad med 3 stk Noiseblokker 1400rpm vifter på halv fart her.

post-152551-0-32964500-1361997230_thumb.png

Endret av Minhund
Lenke til kommentar

Dette er stock ja :-O rom tempen er på rundt 26*C så skal ikke ligge så høyt uansett og viftene blåser veldig greit også.

Bedre temp du, jeg regner med att den også har vert oppe og gått lite granne og vert utsatt for noe load?

Endret av OC-Maniac
Lenke til kommentar

Dette er stock ja :-O rom tempen er på rundt 26*C så skal ikke ligge så høyt uansett og viftene blåser veldig greit også.

Bedre temp du, jeg regner med att den også har vert oppe og gått lite granne og vert utsatt for noe load?

Maskinen min står i ett rom med 22C nå og har kjørt med 80-100% load på CPU i 6 dager i strekk.

@Leo

Så ut som ett flott kabinett :thumbup:

Lager du på bestilling??

Endret av Minhund
Lenke til kommentar

@Andrull fikk ikke "panikk" har bare vert 2 dager med rensing og testing.... men skal hive det ut og skaffe H100I har alt for høye temperaturer lurer på om att det ikke er radiatoren og vifte valge .

Byttet ut det systemet du har nå med en H100I :o Design messing blir det et total forandring og det du har nå skal vel i teorien være bedre?

Snekra sammen et kabinett for noen år siden, bruker det enda. Det er ganske greit å jobbe med og er tålig kjølig og stille

http://www.facebook....=3&l=53b1c776d8

Artig prosjekt det der :) Synes du kan ta deg litt bedre tid til å legge kablene litt bedre, så ser det plutselig dobbelt så tøft ut!

Endret av ChristofferRudi
Lenke til kommentar

Det jeg har nå er elendig, sier seg selv når en kamerat av meg tok over I7-2700K'n så hadde han bedre temp med den med en H60 en det jeg hadde da jeg kjørte Custom kjøling Gpu'ne blir i og for seg ikke varme men jeg har hele tiden hatt mye høyere temp en andre med custom kjøling og radiatoren min har heller aldri vert bytta ut, jeg trur det er noe der.

@Minhund den er faktisk luft fri nå satt ei time og hadde mer eller mindre pc'n på hode :-P

Endret av OC-Maniac
Lenke til kommentar

Hehe, joda, og det er ikke bare kablingen som kunne vært gjort penere. Finish var faktisk egentlig ikke et nevneværdig tema, funksjonalitet, temperatur og støy var det jeg tenkte på. Pris og forsåvidt, tror hele byggverket kom på noen få hundringser. Arbeidstimer ble det da, mye grubling, som f.eks å felle inn USB-porter i frontdekslet, plassering av disker, støydemping og routing av lufta gjennom kabinettet. Og nei, jeg bygger IKKE på bestilling. Dvs. det hadde kosta såpass å få meg til å gidde det at det ikke hadde vært verd det :p

Endret av Leo_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...