Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Er det noen garanti på tankene til EK? For andre gang på 3 uker lekker tanken, og jeg måtte ty til hamp og smøring i dag. Føler det skal være unødvendig for en tank som er 4 uker gammel... Om den lekker igjen hadde det vært greit å vite om en kan kreve ny...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hjalp en kamerat med og bygge vannkjøling oss brukte en EK reservoir det lakk uansett hva oss prøvde. så min erfaring etter det jeg har sett/lest så er det bare skiten. ville sendt den inn krevd pengene tilbake også f.eks kjøpt en bitspower reservoir ;-)

Endret av OC-Maniac
Lenke til kommentar

Hvor er den lekk?, min var litt lekk fordi øverste lokket ikke var skikkelig skrudd igjen fra fabrikk, jeg skrudde det til - og etter det merket jeg ikke noe mer problem.

Den er lekk i nederste gjengingen. Sist gang skrudde jeg den fra hverandre, rengjorde gjengingene, smurte pakningene og snudde tanken (samme gjenger på begge sider).

ek-res-combo.jpg

Kan virke som gjengene på selve reservoir-delen (ikke selve tanken). Satser på at hampen gjør jobben sin, hvis ikke bestiller jeg nok

Lenke til kommentar

Den er lekk i nederste gjengingen. Sist gang skrudde jeg den fra hverandre, rengjorde gjengingene, smurte pakningene og snudde tanken (samme gjenger på begge sider).

ek-res-combo.jpg

Kan virke som gjengene på selve reservoir-delen (ikke selve tanken). Satser på at hampen gjør jobben sin, hvis ikke bestiller jeg nok

Hvis det lekker igjennom så er det tettingen som ikke er bra. Gjengene i seg selv tetter ikke.

En annen ting du kan gjøre er å bruke gjengeteip eller om det skal sitte permanent så bruker du en flytende tetting.

Endret av Randeboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...