Andey- Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Er det noen garanti på tankene til EK? For andre gang på 3 uker lekker tanken, og jeg måtte ty til hamp og smøring i dag. Føler det skal være unødvendig for en tank som er 4 uker gammel... Om den lekker igjen hadde det vært greit å vite om en kan kreve ny... Lenke til kommentar
Extreme-Z-2 Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 (endret) Hjalp en kamerat med og bygge vannkjøling oss brukte en EK reservoir det lakk uansett hva oss prøvde. så min erfaring etter det jeg har sett/lest så er det bare skiten. ville sendt den inn krevd pengene tilbake også f.eks kjøpt en bitspower reservoir ;-) Endret 26. februar 2013 av OC-Maniac Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Hvor er den lekk?, min var litt lekk fordi øverste lokket ikke var skikkelig skrudd igjen fra fabrikk, jeg skrudde det til - og etter det merket jeg ikke noe mer problem. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Anbefaler bitspower res også. Veldig fornøyd med den. 1 Lenke til kommentar
Extreme-Z-2 Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 (endret) Selv så har jeg brukt en Bitspower Z-multi 250ml den ga jeg bort til han som jeg hjalp. Nå i det siste så har jeg brukt en EK Bay-spin reservoir som har funket helt greit :-P Endret 26. februar 2013 av OC-Maniac Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Hvor er den lekk?, min var litt lekk fordi øverste lokket ikke var skikkelig skrudd igjen fra fabrikk, jeg skrudde det til - og etter det merket jeg ikke noe mer problem. Den er lekk i nederste gjengingen. Sist gang skrudde jeg den fra hverandre, rengjorde gjengingene, smurte pakningene og snudde tanken (samme gjenger på begge sider). Kan virke som gjengene på selve reservoir-delen (ikke selve tanken). Satser på at hampen gjør jobben sin, hvis ikke bestiller jeg nok Lenke til kommentar
Extreme-Z-2 Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 (endret) CPu'n og hovedkorte funker som bare det :-) BTW slange klemmer kommer :-) Endret 27. februar 2013 av OC-Maniac 4 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Bra det fortsatt funker Hadde vært en skikkelig smekk på pungen (lommeboka) hvis det ikke hadde funka! 1 Lenke til kommentar
Extreme-Z-2 Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Det hadde det vert. Er rimelig fornøyd nå ja. :-) Håper jeg ikke trenger og skrive hvorfor jeg ikke har vann kjølt skjermkortene, sier vell kanskje seg selv??? :-P Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 CPu'n og hovedkorte funker som bare det :-) BTW slange klemmer kommer :-) Godt at det funker Strips holder bra som slangeklemmer btw Hold deg unna sånne skru greier fra Clasern og Biltema, bare dritt til vannkjøling. 1 Lenke til kommentar
Extreme-Z-2 Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 ^ Takk :-) skal prøve og få skaffet det, jeg har brukt slik før noe jeg synes funka men de ser jo ikke så pene ut igjen da :-P http://techbay.no/product.html/slangeklemme-rustfritt-stal-5/8od-til-3/4od-slange-sort?category_id=108 Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 De der er dødelige for hånden, glipper med flatjernet, blod :/ Lenke til kommentar
Extreme-Z-2 Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Du kan fort få deg ett lite sjokk vist du glepper ja :-P Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Jeg tror jeg holder meg til kompresjonsnipler 1 Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Liker ikke den typen i det hele tatt selv, sverger til strips selv men det kommer vel av at jeg bytter om på HW ofte og bygger mye nytt hele tiden Lenke til kommentar
Extreme-Z-2 Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Ser penere ut med komp-nipler, har vurdert det men blir fort noen kroner vist man skal ha det :-P strips er ikke akuratt det fineste det heller men bedre og ha det "sikkert" en og ikke bruke det :-P Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 CPu'n og hovedkorte funker som bare det :-) BTW slange klemmer kommer :-) Gratulerer. Må ikke få "panikk" vettu, bare fordi det ikke funker med en gang. Så ingen veldig åpenbar grunn til å ikke vannkjøle kortene så nå ble jeg litt nyssjerig. 2 Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 (endret) Den er lekk i nederste gjengingen. Sist gang skrudde jeg den fra hverandre, rengjorde gjengingene, smurte pakningene og snudde tanken (samme gjenger på begge sider). Kan virke som gjengene på selve reservoir-delen (ikke selve tanken). Satser på at hampen gjør jobben sin, hvis ikke bestiller jeg nok Hvis det lekker igjennom så er det tettingen som ikke er bra. Gjengene i seg selv tetter ikke. En annen ting du kan gjøre er å bruke gjengeteip eller om det skal sitte permanent så bruker du en flytende tetting. Endret 27. februar 2013 av Randeboy Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Ja, sant nok tetter ikke gjengene. Lette etter Locktite, men tenker hamp gjør en like god, om ikke bedre jobb, da ingenting skal sitte permanent Lenke til kommentar
C.. Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=4gxbXZSUje8 Endret 27. februar 2013 av ChristofferRudi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå