Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde litt modding. Resultatet ble ganske bra syns jeg :)

 

Det der ble veldig bra :) Vurdert lenge å legge på carbon på mitt 650D da jeg synes det ser veldig tøft ut! Pluss at jeg da for dekt over noen små riper i fronten som jeg fikk på TG..

Endret av ChristofferRudi
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Jeg synes carbonfolie ser jalla ut, men det kan være en grei måte å dekke skader på. En del liker det. Dersom en får tak i skikkelig carbonfolie er den rimelig solid.

Lenke til kommentar

Kan være kjekt, bortsett fra vist noe slikt skjer da går nå begge pumpene til H. Lurer på om det som skjedde kom pga satt nå og spillte Crysis 3 og pc'n vart varm egentlig veldig varm og gummi/plastikken blir nå mer myk og utvider seg når det blir varmt.

Skal mye til før det blir så varmt. Hvor stor/mange radiator har du? Trenger kanskje mer headrom
Lenke til kommentar

Uhell kan skje alle, jeg har benyttet meg av vannkjøling i over 10 år nå, og lekasje har kun skjedd en gang, og da var det jeg som ikke skrudde fittingen hardt nok. Eller er det veldig driftsikkert. Ikke sikkert det er sikrere med h100. Også ser det ikke så fint ut. Kjøp deg xtx 360 eller 480, så vil det bli mye bedre. Ikke gi opp nå.

Lenke til kommentar

En 360 Radiator cpu'n var vell fort 70*C gpu'ne 50-60*C men var ett eller annet rart med den radiatoren, da jeg ikke greide og få ut lufta fra den uansett hva jeg gjorde. Satt og vurderte og bytte til en XTX 360 men nå driter jeg oppi det hele og kjøper meg en H100I. Da jeg vill ha en drift sikkert pc.

 

Er nesten så man vil gi opp når sånt skjer :nei:

Brukte du strips/slangeklemme?

Lenke til kommentar

Det er ikke første gangen det har skjedd lekasje og en H100I da renner det ikke ut 1.5L på bordet heller, det blir ikke mer Custom kjøling. Nå kjøper jeg meg en H100I og fortsetter på bil lappen isteden for og blåse av 2-3K pga må kjøpe nye fittings og slikt.

 

 

:Edit brukte ikke strips og slange klemme da det satt såpass "godt" ser hvor lurt jeg blei av det :-P

Endret av OC-Maniac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...