w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Vet det var Little Devil, men jeg visste ikke om det var PCLDPDCLDP-V8 eller en annen model Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Jeg er helt sikkert ikke den eneste som vil klage på komplett pc'en med 3 titan kort? De har faktisk gjort det rotete og det er en hel haug fingermerker på kabinettet... Ikke bra markedsføring syns jeg 5 Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Jeg er helt sikkert ikke den eneste som vil klage på komplett pc'en med 3 titan kort? De har faktisk gjort det rotete og det er en hel haug fingermerker på kabinettet... Ikke bra markedsføring syns jeg http://www.facebook....&type=1 Helt enig - de fingermerkene gjorde det hele litt "klissete" rett og slett. De kunne tatt seg bryet med å tørke kjapt av det på et par minutter. Slik det ser ut nå, ser det ut som de fant det første og beste kabinettet og nesten bokstavelig kastet det inn for å få et kjapt bilde på FB. Lenke til kommentar
C.. Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 (endret) Jeg er helt sikkert ikke den eneste som vil klage på komplett pc'en med 3 titan kort? De har faktisk gjort det rotete og det er en hel haug fingermerker på kabinettet... Ikke bra markedsføring syns jeg http://www.facebook....&type=1 Må si meg enig med deg der, hadde vært et veldig mye penere bilde og ikke minst bedre markedsføring som du sier om de hadde brukt 5-10 minutter ekstra på å gjøre ting litt mer ordentlig! Strøkent! Liker viftestyringa, har lik Legg gjerne ut et bilde uten sidedøren også. Endret 19. februar 2013 av ChristofferRudi Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Helt enig - de fingermerkene gjorde det hele litt "klissete" rett og slett. De kunne tatt seg bryet med å tørke kjapt av det på et par minutter. Slik det ser ut nå, ser det ut som de fant det første og beste kabinettet og nesten bokstavelig kastet det inn for å få et kjapt bilde på FB. Jeg reagerer mer på at de stapper 27 000 kroner med skjermkort inn i maskina... som ellers bruker en LGA 1155 prosessor. I mean, what? Er ikkje skjermkortene flaskehalset fortløpende på det tidspunkt? 2 Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Syns bildet ser litt redigert ut og jeg.. Dårlig kvalitet på bildet så vanskelig å se.. Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Litt OT: Noen som vet om AX1200 sleeved-kablene fungerer med 1200i, og hva "worst case" ved å bruke dem? Ser Corsair ikke anbefaler dette, og skal komme (kommet?) med egne til i-serien - føler det er mer gimmick enn troverdighet i det. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Litt OT: Noen som vet om AX1200 sleeved-kablene fungerer med 1200i, og hva "worst case" ved å bruke dem? Ser Corsair ikke anbefaler dette, og skal komme (kommet?) med egne til i-serien - føler det er mer gimmick enn troverdighet i det. Det skal komme nye kabler. Tror ikke AX 1200i og AX 1200 bruker samme kablene, selv om de er lagd av samme firma (Flextronics). Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Litt OT: Noen som vet om AX1200 sleeved-kablene fungerer med 1200i, og hva "worst case" ved å bruke dem? Ser Corsair ikke anbefaler dette, og skal komme (kommet?) med egne til i-serien - føler det er mer gimmick enn troverdighet i det. passer ikkje Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 (endret) Jeg er helt sikkert ikke den eneste som vil klage på komplett pc'en med 3 titan kort? De har faktisk gjort det rotete og det er en hel haug fingermerker på kabinettet... Ikke bra markedsføring syns jeg Secondary gameren min får 3-way 680 etter torsdag, og den er 1155 evga ftw. :/ Endelig får jeg plass til 2 raidkontrollere igjen i hoved pcen Endret 19. februar 2013 av Nizzen 1 Lenke til kommentar
Extreme-Z-2 Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 (endret) @Kabom Helt enig, derfor jeg bytta kabinett også, da det blei for mye fingre merker på det gamle. Det ser så stygt ut, blir ett irritasjons moment rett og slett. Endret 19. februar 2013 av OC-Maniac Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Secondary gameren min får 3-way 680 etter torsdag, og den er 1155 evga ftw. :/ Endelig får jeg plass til 2 raidkontrollere igjen i hoved pcen Du vil ikke sende meg et 680? Så sender jeg deg et 6950 tilbake @Kabom Helt enig, derfor jeg bytta kabinett også da det blei for mye fingre merker på det gamle. Det ser så stygt ut, blir ett irritasjons moment rett og slett. Enig, fingermerker er helt forferdelig, 6950'en min vil jeg nesten bare kaste i veggen 1 Lenke til kommentar
deleted Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Secondary gameren min får 3-way 680 etter torsdag, og den er 1155 evga ftw. :/ Endelig får jeg plass til 2 raidkontrollere igjen i hoved pcen Secondary sier du? Og hva har du da i primary mon tro? Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 blir vel par titan hvis nizzen kjører den samme stilen som før 1 Lenke til kommentar
Extreme-Z-2 Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 De 2 tingene som er verst er fingre merker også coil whine. Her har dere en liten video der dere får høre lit Coil whine fra ett Evga 680 + ett Gainward 680. http://www.facebook.com/photo.php?v=498508863546794&set=vb.100001630538537&type=2&theater Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Litt OT: Noen som vet om AX1200 sleeved-kablene fungerer med 1200i, og hva "worst case" ved å bruke dem? Ser Corsair ikke anbefaler dette, og skal komme (kommet?) med egne til i-serien - føler det er mer gimmick enn troverdighet i det. Det kommer slike vakre kabler til AXi serien i Mars. Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Det kommer slike vakre kabler til AXi serien i Mars. Ah, takker! Da får jeg bare ta tiden til hjelp, hehe Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Ikke noe sånn spesielt egentlig, må få meg fullmodulær og sleevings helt klart! GPU blokk trengs også. Dobbeltsidig teip må også bort, ihvertfall ikke være synlig for øyet. 1 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 (endret) De 2 tingene som er verst er fingre merker også coil whine. Her har dere en liten video der dere får høre lit Coil whine fra ett Evga 680 + ett Gainward 680. http://www.facebook....&type=2 Coil noise baserer seg på at ledninger (som regel i en spole) vibrerer på grunn av høy strøm som skaper et magnetfelt som kan få materialet til å vibrere, og om støyens resonans er lik materialets resonansfrekvens så vil dette oppstå. Om de høye strømmene i en PC lager en form for spole-lignende effekt med små oscillasjoner, så burde det vel la seg gjøre å minske eller fjerne denne effekten ved f. eks å stripse sammen ledninger midt på, lime de sammen på et punkt, eller på annen måte endre ledningenes resonans. På samme måte som man gjør på høye bygg (f. eks oljeplatformer med lange bein) så vil man måtte ha avstivere på benene for at ikke resonansfrekvensen skal matche bølger eller vinden. Dette for å unngå vibrasjoner, og gjelder for alle typer materialer. Effekten kan enklest mulig forklares om man sammenligner det med to personer som husker. Mange små dytt på huska vil få den til å svinge mye om du dytter på riktig tidspunkt. Dette er resonansfrekvensen. Endret 19. februar 2013 av Andrull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå