Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ikke kompresjonsnippel på 90 gradern?

Ser jo flott ut!

TechBay sendte meg feil, så har slangeklemme midlertidig!

TechBay sender meg en slik 90 grader som vil fungere med komp nippelen jeg har kostnadsfritt.

Ekstremt fornøyd! :D Stille er DP400 pumpen og.

Lenke til kommentar

Jeg er fornøyd med min D5 pumpe, men det kommer en slags knitrelyd på en måte fra selve pumpa... Jeg lurer på om den er på vei til å feile snart :hm:i

Kan være en del som er feil. Men aller vanligst er små bobler, som ofte ikke kommer ut uten å skru den av, samt vri litt på den, risting etc..

Værre er det om en vinding er gåenn, børstene er slitt (med mindre det er børsteløs som er fullt mulig), eller noe annet som laher gnistring innvendig. For alt vi vet kan det hjelpe å endre hastighet, for å utelukke resonans.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg bare skulle ha cobber rør :p

Kobberrør får du i så og si alle mulige dimmensjoner. I tillegg må du ha noen koblinger som passer. Det får du kjøpt med eventuelle forhandler du skal bruke. Brødrene Dahl anbefaler jeg iallefall. Rørbøyer er en fordel om du skal få det pent.

Si ifra om du trenger hjelp. Er utdannet industrirørlegger så kan hjelpe deg om det trengs.

Endret av Randeboy
Lenke til kommentar

Kobberrør får du i så og si alle mulige dimmensjoner. I tillegg må du ha noen koblinger som passer. Det får du kjøpt med eventuelle forhandler du skal bruke. Brødrene Dahl anbefaler jeg iallefall. Rørbøyer er en fordel om du skal få det pent.

Si ifra om du trenger hjelp. Er utdannet industrirørlegger så kan hjelpe deg om det trengs.

Hva med de Bitspower Crystal-Link Adapterne? :) Endret av MariusJS
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Siden jeg er uten hovedkort for tiden og er ivrig etter å få gjort noe så begynnte jeg og små modde litt på Storm Trooperen min idag.

Det jeg gjorde var å sette inn en 200mm vifte da jeg synes det er litt dårlig airflow og for lite luft som kommer inn gjennom fronten.

lSvll3W.jpg

XoC1q3N.jpg

GoAYfwz.jpg

Jeg festa vifta med strips, strips kan brukes til alt :p

UvBuzVt.jpg

Endret av MhMh
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jaja det ser bra ut da, så da kan du sikkert bruke de der. Men jeg personlig som rørlegger ville aldri verden brukt noe slikt. :p

ja, jeg blir jo litt usikker på hvor høyt trykk jeg kan kjøre på med, men sammenlignet med en lang rekke ødelagte og skadede pakninger (interne) så er det en viss erstatning. Er ikke noe 1/4 kobling til rør som festes på samme måte som man bruker på de fleste krom-kobberrør. Altså de som ikke baserer seg på lodding, men blir "klemt fast" når du skrur de inn?
Lenke til kommentar

ja, jeg blir jo litt usikker på hvor høyt trykk jeg kan kjøre på med, men sammenlignet med en lang rekke ødelagte og skadede pakninger (interne) så er det en viss erstatning. Er ikke noe 1/4 kobling til rør som festes på samme måte som man bruker på de fleste krom-kobberrør. Altså de som ikke baserer seg på lodding, men blir "klemt fast" når du skrur de inn?

Tja det kan ikke jeg svare på. Må vell finnes noe spesifikasjoner på det der. :p

Jo det skal finnes. Men man må være klar over at det er mye å velge i, og da mener jeg type standard på gjenger og slikt. Men skal ikke være noe problem å få tak i om du tar med deg en fitting til en jernvare-handler og prøver ut der. :)

Lenke til kommentar

@Nizzen, Hehe :-P må få tak i noen nye radiatorer da cpu'n ligger på rundt 60*c under load så føler att jeg har ikke mye å gå på. :-P Men har Snakket med de på techbay så de kan bestille inn XTX 360 og XTX 240 til meg ;-P

@Andey- takk :-)

Endret av OC-Maniac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...