w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 (endret) Er det ikke kompresjonsnippel på 90 gradern? Ser jo flott ut! Endret 15. februar 2013 av Kabom Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Er det ikke kompresjonsnippel på 90 gradern? Ser jo flott ut! TechBay sendte meg feil, så har slangeklemme midlertidig! TechBay sender meg en slik 90 grader som vil fungere med komp nippelen jeg har kostnadsfritt. Ekstremt fornøyd! Stille er DP400 pumpen og. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Jeg er fornøyd med min D5 pumpe, men det kommer en slags knitrelyd på en måte fra selve pumpa... Jeg lurer på om den er på vei til å feile snart Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Jeg er fornøyd med min D5 pumpe, men det kommer en slags knitrelyd på en måte fra selve pumpa... Jeg lurer på om den er på vei til å feile snart :hm:i Kan være en del som er feil. Men aller vanligst er små bobler, som ofte ikke kommer ut uten å skru den av, samt vri litt på den, risting etc.. Værre er det om en vinding er gåenn, børstene er slitt (med mindre det er børsteløs som er fullt mulig), eller noe annet som laher gnistring innvendig. For alt vi vet kan det hjelpe å endre hastighet, for å utelukke resonans. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Jeg skal ta en titt på pumpa når jeg skal modde kabinettet. Tror ikke det er så lenge til før Samye får den nye radiatoren så han kan selge den gamle til meg Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 (endret) Tenkte jeg bare skulle ha cobber rør Kobberrør får du i så og si alle mulige dimmensjoner. I tillegg må du ha noen koblinger som passer. Det får du kjøpt med eventuelle forhandler du skal bruke. Brødrene Dahl anbefaler jeg iallefall. Rørbøyer er en fordel om du skal få det pent. Si ifra om du trenger hjelp. Er utdannet industrirørlegger så kan hjelpe deg om det trengs. Endret 15. februar 2013 av Randeboy Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 (endret) Kobberrør får du i så og si alle mulige dimmensjoner. I tillegg må du ha noen koblinger som passer. Det får du kjøpt med eventuelle forhandler du skal bruke. Brødrene Dahl anbefaler jeg iallefall. Rørbøyer er en fordel om du skal få det pent. Si ifra om du trenger hjelp. Er utdannet industrirørlegger så kan hjelpe deg om det trengs. Hva med de Bitspower Crystal-Link Adapterne? Endret 15. februar 2013 av MariusJS 1 Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Hvordan tetter de der imot kobberrøret da? O-ring på innsiden? Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 (endret) Siden jeg er uten hovedkort for tiden og er ivrig etter å få gjort noe så begynnte jeg og små modde litt på Storm Trooperen min idag. Det jeg gjorde var å sette inn en 200mm vifte da jeg synes det er litt dårlig airflow og for lite luft som kommer inn gjennom fronten. Jeg festa vifta med strips, strips kan brukes til alt Endret 16. februar 2013 av MhMh 2 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Hvordan tetter de der imot kobberrøret da? O-ring på innsiden? Avhengig av hvilken crystal link så er det 1 eller 2 o-ringer på innsiden. Denne har to Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Jaja det ser bra ut da, så da kan du sikkert bruke de der. Men jeg personlig som rørlegger ville aldri verden brukt noe slikt. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Jaja det ser bra ut da, så da kan du sikkert bruke de der. Men jeg personlig som rørlegger ville aldri verden brukt noe slikt. ja, jeg blir jo litt usikker på hvor høyt trykk jeg kan kjøre på med, men sammenlignet med en lang rekke ødelagte og skadede pakninger (interne) så er det en viss erstatning. Er ikke noe 1/4 kobling til rør som festes på samme måte som man bruker på de fleste krom-kobberrør. Altså de som ikke baserer seg på lodding, men blir "klemt fast" når du skrur de inn? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Fikk pakka fra Dustinhome i dag FD Define R3 dør med vindu og NZXT "HUE RGB-LED" + diverse: Ekstra bilder av lysa: 2 Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 ja, jeg blir jo litt usikker på hvor høyt trykk jeg kan kjøre på med, men sammenlignet med en lang rekke ødelagte og skadede pakninger (interne) så er det en viss erstatning. Er ikke noe 1/4 kobling til rør som festes på samme måte som man bruker på de fleste krom-kobberrør. Altså de som ikke baserer seg på lodding, men blir "klemt fast" når du skrur de inn? Tja det kan ikke jeg svare på. Må vell finnes noe spesifikasjoner på det der. Jo det skal finnes. Men man må være klar over at det er mye å velge i, og da mener jeg type standard på gjenger og slikt. Men skal ikke være noe problem å få tak i om du tar med deg en fitting til en jernvare-handler og prøver ut der. Lenke til kommentar
Extreme-Z-2 Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 (endret) Ett bedre bilde Edit: Endret 16. februar 2013 av OC-Maniac Lenke til kommentar
Extreme-Z-2 Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Her har dere en liten bygg logg: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.497191863678494.117505.100001630538537&type=1¬if_t=like 1 Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Mye flotte bilder der OC-Maniac Tror jeg må ta turen til butikken til uka selv, hehe... 1 Lenke til kommentar
Weeb91 Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 (endret) Sagd ut et lite vindu i mitt Corsair Obsidian 550d, da jeg syns det begynte å bli for mye awesomeness inni der for å skjule alt bak en helt svart sidedør Casemod.mpg Flere farger på LED Endret 17. februar 2013 av Weeb91 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Her har dere en liten bygg logg: http://www.facebook....=1¬if_t=like Nå er det bare å få fart på cpu'en Under 4800mhz aksepteres ikkje 1 Lenke til kommentar
Extreme-Z-2 Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 (endret) @Nizzen, Hehe :-P må få tak i noen nye radiatorer da cpu'n ligger på rundt 60*c under load så føler att jeg har ikke mye å gå på. :-P Men har Snakket med de på techbay så de kan bestille inn XTX 360 og XTX 240 til meg ;-P @Andey- takk :-) Endret 17. februar 2013 av OC-Maniac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå