Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer litt på om jeg skal kjøpe både crystal link, og FC Bridge, og sammenligne :hmm: Men det blir jo ikke helt enda :p

Edit: Kurio, du kan legge det i en ovn på rundt 50 Grader i en god del timer (CPU, HK og GPU), så skal det nok gå bra :) Antar det kom MASSE vann på de tingene :p

Endret av MariusJS
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror jeg dropper fittings og tubing... Jeg vurderer kobber rør. Jeg tror det blir mye billigere enn å kjøpe en haug med bitspower 45 grader, 30 grader og mye annet tull :p

Joda, men de må bøyes, og ser STYGGE ut, med mindre du skaffer Krom-Belagte rør, da ser det jo helt nydelig ut :dribble: tror faktisk man kan bruke Crystal-Link festene til å feste rør ;)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Joda, men de må bøyes, og ser STYGGE ut, med mindre du skaffer Krom-Belagte rør, da ser det jo helt nydelig ut :dribble: tror faktisk man kan bruke Crystal-Link festene til å feste rør ;)

Ja, man kan det, men jeg har ikke peiling på hvor jeg får tak i selve rørene med den diametern jeg trenger :p

Endret av Kabom
Lenke til kommentar

"Litt" Mindre enn LD PC-V8 som du skrev i en annen tråd at du skulle ha :p

@Kabom kanskje Kurio kan bestille noen av de 45 graderne til deg også :p

@Kurio skjedde det under Leak-Test?

Dude, du kan ikke være avhengig av en PC :p Dette blir LAN/ta med PC'en min som andre kan bruke når jeg har LAN & som folder når jeg ikke bruker den.

V8 blir primary fucking gaming station :p

Lenke til kommentar

Du får bestille deg en sånn og en hel haug med disse eller andre farger. Den du bruker... Ser ikke helt hvilken farge du har på bildet

Har bestilt forlenger og 90 gradder som jeg kan putte på radiatoren. Da blir det ingen problemer :green:

Forresten gikk fint med all hardware

"Litt" Mindre enn LD PC-V8 som du skrev i en annen tråd at du skulle ha :p

@Kabom kanskje Kurio kan bestille noen av de 45 graderne til deg også :p

@Kurio skjedde det under Leak-Test?

Det gjorde det, sånn halveis. Var inne i Windows ogsånt å gama.

Lenke til kommentar

Har bestilt forlenger og 90 gradder som jeg kan putte på radiatoren. Da blir det ingen problemer :green:

Forresten gikk fint med all hardware

Det gjorde det, sånn halveis. Var inne i Windows ogsånt å gama.

Pleier å kjøre 1-2 Timer Leak test med ekstern PSU før jeg slutter å sjekke hvert 5-10. minutt :p, så 24 Timer totalt før jeg bruker den Endret av MariusJS
Lenke til kommentar

Ganske stilig, I must admit. :)

Spørsmålet er vel hva vi skal bruke den ekstra plassen du får ved større PC?

Potteplante? større bord? en stol ekstra? Større seng?

Selv så ser jeg ikke vitsen med å krympe alt (les TV, anlegg etc.), selv om det kanskje ser kult nok ut. Joda, noen har kanskje lite plass, men det finnes grenser for hvor mye man gidder å investere for å vinne noen dm^3. :p

Det virker også som om trenden er minst like stor for de med masse av plass og stort hus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...