Andey- Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Gode forslag? Tenker jeg bør klare å få plass til denne, evt. denne, men begge er vel like dype så vidt jeg kan finne ut. Ser at Hansien har klart å få å plass til noe slikt hos seg... Lenke til kommentar
akebrettt Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 @MariusJS Haha, du kjører ninja-style deluxe Har fått inn mitt "KIT" nå, og greit fornøyd, men vurderer en 2x120mm til i toppen. Det ser pokker meg ut som 8-pin MB-kontakten ødelegger planen - noen som har gode ideer (R4-kab.)? Her e mitt kabinett med masse rot Står en 280 rad i toppen og en 140*60 i bottnen http://imageshack.us/photo/my-images/59/img13671e.jpg/ Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Gode forslag? Tenker jeg bør klare å få plass til denne, evt. denne, men begge er vel like dype så vidt jeg kan finne ut. Ser at Hansien har klart å få å plass til noe slikt hos seg... På toppen på R4 kabinettet er det laget hull så du kan feste en 240 rad litt lenger vekk i fra hovedkortet, og da går det uten noen problemer. Siste radden du lenker til har jeg i kombinasjon med spectre pro vifter. Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 (endret) Hmmm, 280 ja, det hadde jo vært knall! Noe modding for å få den på plass? Tenker i.f.t. 8-pin som jeg nevner... @Hansien: Ahhh, ser faktisk de hullene der nå ja! Da blir det nok et lite "løp og kjøp" på meg ila kort tid Tror jeg klarer meg med en 240-rader til mitt formål. Forresten, begge de jeg linket er vel like dype? Endret 12. februar 2013 av Andey- Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 (endret) Jeg er målløs over hvor gode pcer han her lager https://www.youtube.com/watch?v=w7_mK-deTc8 Oisann postet i feil tråd... Skulle inn i Den kalde kafeen innlegget her Endret 12. februar 2013 av Kabom 1 Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Så den for noen dager siden også. Er så lekkert. Han har lagt ut liten over delene han har brukt tror jeg. Men tror neppe jeg hadde klart å få det så fint selvom jeg hadde hatt alle delene. Sikle sikle Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Den ble lastet opp i dag da Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 (endret) Har sett den for noen dager siden. Kanskje flere videoer av den? Eller rett og slett den har blitt oppdatert. Endret 13. februar 2013 av samye83 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Ja, det er en full buildlog Daniel Cannon holder på med nå, ganske spennende syns jeg Lenke til kommentar
Extreme-Z-2 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Da har jeg fått noe av utstyre resten kommer i morgen :-) 2 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Da har jeg fått noe av utstyre resten kommer i morgen :-) Yay! Blå <3 Har EK coolant selv, men kjøpte Clear og blandet med Mayhems 1 Lenke til kommentar
Extreme-Z-2 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 @MariusJS skal bli artig å få "prøvd" noe annet en rødt ihvertfall ^^ Nice! ^^ Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 @Hansien: Ahhh, ser faktisk de hullene der nå ja! Da blir det nok et lite "løp og kjøp" på meg ila kort tid Tror jeg klarer meg med en 240-rader til mitt formål. Forresten, begge de jeg linket er vel like dype? Du skal nok komme langt med en slik radiator. Om du ikke må ha HDD-burene i front så kan du jo alltids gå til innkjøp av en 140 eller 280 rad i front og. Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Du skal nok komme langt med en slik radiator. Om du ikke må ha HDD-burene i front så kan du jo alltids gå til innkjøp av en 140 eller 280 rad i front og. Har en i front nå (240mm), men både for ytelse/syns skyld, så hadde en 240mm i toppen vært ønskelig. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Hiv 240'en i topp og monter en 280 i front Lenke til kommentar
dag128 Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Pcen min, skal ordne litt på kabelføring, og bytte til kortere skruer på H100en i toppen. Slet litt med plassen så jeg byttet til slim vifter, men da var skruene alt for lange. Må også finne ut hvor jeg skal plasere kald katodene. 1 Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Da er jeg endelig ferdig med å montere inn vannkjølinga mi, fått på plass et par ekstra vifter og gått til innkjøp av nok et skjermkort. For å kunne nyte det til fulle, så ble det også et nytt sidedeksel og noe LED-lys, hehe Knotet mer enn forutsett med vannkjølinga, da jeg måtte ha ny tank (orket ikke ta ut hele HDD-ramma), samt et par 45- og 90-gradere i tillegg til hva EK-kittet inneholdt. Totalt sett rimelig fornøyd, men vurderer nok å hive inn en AX-PSU for å kunne ha sleeved kabler, samt hive inn en 240mm-radiator i toppen. Forsøkt å få noen passe decent bilder av dette kraftverket, men det er enklere sagt enn gjort gitt! Dette er FØR jeg startet: Her er sluttresultatet: Lenke til kommentar
Balli Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 (endret) Kjøpt meg nytt leketøy, hadde egentlig ikke noe planer om noen flere stasjonære maskiner den neste tiden, men så fikk jeg tak i et 7770 for 300,- jeg nølte ikke på den akkurat, men jeg trengte jo en maskin til å kjøre det i, så her har dere min nye film/lan/surfe/div maskin: front/utsiden: Den relativt kjedelige siden: Toppen inni: Den mer morsomme siden: og til slutt baksiden: Denne står atm på midlertidlig install oppsett så ja, det er ikke permanent kablet osv specs: intel 3470 firekjerner 16gb 1600mhz ram(skal ned til 8gb, så skal disse 16gb i en server) Shuttle sz68r5 barebone med 1155 socket og 500w psu Samsung 840 250gb ssd dvd drev! vet dette er gammelt, men dette er primært sett en film-maskin så gjør det lettere hvis jeg finner fram en dvd film(hadde uansett et drev liggende) Endret 14. februar 2013 av Balli Lenke til kommentar
Extreme-Z-2 Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Da har god sakene kommet ^^ 4 Lenke til kommentar
C.. Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 (endret) Da har god sakene kommet ^^ Reine julaften, bursdag og alt på en gang det der! Endret 14. februar 2013 av ChristofferRudi 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå