Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker :)

Døra kjøpte jeg hos Digital Impuls. Skal vel være mulig å få tak i sidedør med glass til R3'en og.

Smak og behag det. Hadde resten av det hvite i kabinettet hatt samme farge hadde jeg nok blitt fornøyd.

Takk for svar :) De hadde den ikke til R3 på Digital Impuls, men fant den hos Dustinhome (første gang jeg bestiller derifra).

Bestilte dør m. vindu, NZXT HUE RGB LED CONTROL (spent på hvordan den funker), samt en Corsair SP120 vifte og litt ekstra kjølepasta.

Får se om jeg får tilbake følelsen fra da jeg var i tenåra og hadde blått og rødt lys i alle PC'ene jeg bygde :grin:

Forresten, noen som vet om det følger med lange skruer til radiator med Corsair sine vifter? Hvis ikke, hva slags skruer trenger jeg?

Endret av iNtensimilla
Lenke til kommentar

Takk for svar :) De hadde den ikke til R3 på Digital Impuls, men fant den hos Dustinhome (første gang jeg bestiller derifra).

Bestilte dør m. vindu, NZXT HUE RGB LED CONTROL (spent på hvordan den funker), samt en Corsair SP120 vifte og litt ekstra kjølepasta.

Får se om jeg får tilbake følelsen fra da jeg var i tenåra og hadde blått og rødt lys i alle PC'ene jeg bygde :grin:

Forresten, noen som vet om det følger med lange skruer til radiator med Corsair sine vifter? Hvis ikke, hva slags skruer trenger jeg?

Har du ikke skruene som fulgte med radiatoren? Fikk ikke med skruer når jeg kjøpte vifte fra corsair, sp120 quiet edt. Vet ikke hva skruene heter.

Fikk også NZXT HUE RGB LED CONTROL på fredag, må si jeg ble veldig fornøyd, stilig! Men kunne ikke se "+" merket på led-stripsen, så du får bare prøve deg fram. Fikk ikke stilt inn blå viss du tar feil av pluss og minus.

Forresten fornøyd med dustin home :-) bestilte vifter og ssd der i fra for noen uker siden :-)

Lenke til kommentar

Har du ikke skruene som fulgte med radiatoren? Fikk ikke med skruer når jeg kjøpte vifte fra corsair, sp120 quiet edt. Vet ikke hva skruene heter.

Fikk også NZXT HUE RGB LED CONTROL på fredag, må si jeg ble veldig fornøyd, stilig! Men kunne ikke se "+" merket på led-stripsen, så du får bare prøve deg fram. Fikk ikke stilt inn blå viss du tar feil av pluss og minus.

Forresten fornøyd med dustin home :-) bestilte vifter og ssd der i fra for noen uker siden :-)

Takk for svar :)

Jeg har en Antec Kühler 620 hvor det følger med 1x 120mm vifte og 4 skruer. Men jeg tenkte å sette på en vifte til, for "push-pull", men da trenger jeg 4 skruer til også. Har prøvd å google dette, men finner kun ameikanske dimmensjoner..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...