C.. Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Angret på det jeg også, men kjøpte sleeved extension til min Corsair HX 850W Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Vurderer det jeg også, men ser det ikke rart ut med "standard" ATX-kabel? Bare lurer, da jeg aldri har sett det montert Lenke til kommentar
C.. Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Nja, jeg synes det ble ganske mye bedre uansett Har lagt kabelene så de ligger i en litt finere bue nå, har bare ikke orka å ta nytt bilde. 1 Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Men har du modulær ATX-kontakt? Ser at din er sleevet, men åssen fått til det? Lenke til kommentar
C.. Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 (endret) http://cdon.no/elektronikk/nzxt_24_pin_m%2fb_extension_cable_250mm_-_white-14923943 Endret 10. februar 2013 av ChristofferRudi Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Aha, extensions selvfølgelig Da blir det nok bestilling av noen BitFenix-kabler i kveld! Noen som vet hvor det er best/billigst å bestille slike, da også i.f.t. medgjørlighet med endring av pris på pakka? 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Dessuten er HX delvis modulær Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Jepp, dessverre! Gikk på en smell der med min snarrådighet når jeg bestilte Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Digger modulær PSU Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Digger modulær PSU Yaaaay! Jeg kan se regnbuen en gang til Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Den er intet annet enn råsexy ;D Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Forandringer fryder Før Etter Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Forandringer fryder Før Etter Hvilken sleeved-LED er det? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Det er et NZXT Sleeved LED Kit jeg modifiserte mitt i fronten på 800D'en fordi jeg ikke gadd å krype under skrivebordet Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 (endret) Dette er det jeg kunne tenkt med fra MDPC-X : Billig! Edit: Har et Sleeved-Kit i blå bak som I-O lys (Og en Hue + Phobya UV inni) Endret 10. februar 2013 av MariusJS Lenke til kommentar
Sjofelgut Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Hva er forskjellen på modulær/ikke modulære PSUer? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 (endret) Takker Døra kjøpte jeg hos Digital Impuls. Skal vel være mulig å få tak i sidedør med glass til R3'en og. Smak og behag det. Hadde resten av det hvite i kabinettet hatt samme farge hadde jeg nok blitt fornøyd. Takk for svar De hadde den ikke til R3 på Digital Impuls, men fant den hos Dustinhome (første gang jeg bestiller derifra). Bestilte dør m. vindu, NZXT HUE RGB LED CONTROL (spent på hvordan den funker), samt en Corsair SP120 vifte og litt ekstra kjølepasta. Får se om jeg får tilbake følelsen fra da jeg var i tenåra og hadde blått og rødt lys i alle PC'ene jeg bygde Forresten, noen som vet om det følger med lange skruer til radiator med Corsair sine vifter? Hvis ikke, hva slags skruer trenger jeg? Endret 11. februar 2013 av iNtensimilla Lenke til kommentar
Weeb91 Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Takk for svar De hadde den ikke til R3 på Digital Impuls, men fant den hos Dustinhome (første gang jeg bestiller derifra). Bestilte dør m. vindu, NZXT HUE RGB LED CONTROL (spent på hvordan den funker), samt en Corsair SP120 vifte og litt ekstra kjølepasta. Får se om jeg får tilbake følelsen fra da jeg var i tenåra og hadde blått og rødt lys i alle PC'ene jeg bygde Forresten, noen som vet om det følger med lange skruer til radiator med Corsair sine vifter? Hvis ikke, hva slags skruer trenger jeg? Har du ikke skruene som fulgte med radiatoren? Fikk ikke med skruer når jeg kjøpte vifte fra corsair, sp120 quiet edt. Vet ikke hva skruene heter. Fikk også NZXT HUE RGB LED CONTROL på fredag, må si jeg ble veldig fornøyd, stilig! Men kunne ikke se "+" merket på led-stripsen, så du får bare prøve deg fram. Fikk ikke stilt inn blå viss du tar feil av pluss og minus. Forresten fornøyd med dustin home :-) bestilte vifter og ssd der i fra for noen uker siden :-) Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Har du ikke skruene som fulgte med radiatoren? Fikk ikke med skruer når jeg kjøpte vifte fra corsair, sp120 quiet edt. Vet ikke hva skruene heter. Fikk også NZXT HUE RGB LED CONTROL på fredag, må si jeg ble veldig fornøyd, stilig! Men kunne ikke se "+" merket på led-stripsen, så du får bare prøve deg fram. Fikk ikke stilt inn blå viss du tar feil av pluss og minus. Forresten fornøyd med dustin home :-) bestilte vifter og ssd der i fra for noen uker siden :-) Takk for svar Jeg har en Antec Kühler 620 hvor det følger med 1x 120mm vifte og 4 skruer. Men jeg tenkte å sette på en vifte til, for "push-pull", men da trenger jeg 4 skruer til også. Har prøvd å google dette, men finner kun ameikanske dimmensjoner.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå