Rudde Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Ikke min! Men syns han fyren her har gjort en utrolig god jobb med PC'en 1x WD Caviar Black WD2001FASS 3x WD Caviar Green WD20EARS 6x WD Caviar Green WD20EARX AMD Phenom II X2-555BE ~ X4-B55 Artic Cooling Freezer 64 Pro Kingston 16GB DDR3-1333 BIOSTAR TA880GB+ SYBA SY-PEX40008 [ Sil 3124 using latest v6.6.00 BIOS ] Onboard Realtek RTL8111E Seasonic M12II-620Bronze [ has 9 sata power ports ] NZXT Source 210 Elite APC Back-UPS RS 800 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Ikke min! Men syns han fyren her har gjort en utrolig god jobb med PC'en Noen som kan finne en link til de Mini-Sas til Sata kablene? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Noen som kan finne en link til de Mini-Sas til Sata kablene? Det der er vanlige satakabler Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Det der er vanlige satakabler Så ikke de som stakk ut av HKet, så trodde det var en Raid Mini-Sas kontroller Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Sykt ryddig bakside, jeg er mektig imponert! Lenke til kommentar
Weeb91 Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Ser det er en del her som har sånn "cover/deksel" som dekker hovedkortet. Er det noe alle kan skaffe, eller er det bare noen hovedkort som er sånn? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 (endret) Ser det er en del her som har sånn "cover/deksel" som dekker hovedkortet. Er det noe alle kan skaffe, eller er det bare noen hovedkort som er sånn? Det er sannsynligvis et Asus "Sabertooth" kort Endret 9. februar 2013 av MariusJS Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Ikke min! Men syns han fyren her har gjort en utrolig god jobb med PC'en Det der må være et helvete om en HDD feiler. Lenke til kommentar
ProZac Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Da begynner kabinettet og bli litt mere fult opp, mangler fortsatt en del deler som skal settes inn, men venter på et par pakker fra utlandet som tar ALT for lang tid Et par early telefon bilder. Har og noctua og byttet ut viftene, sitter nå med 1 120mm FD r2 silent og en 140mm FD r2 silent. Slet og litt med feste bøylen til 140mm viften da original viften har smalere fester enn standard 140mm, men litt makt så gikk da det greit HW for øyeblikket: Fractal Design Black Pearl Design XL Intel i7 3770k @ stock frem til siste pakken kommer 2x 4GB Corsair Vengeance 1600mhz CL8 Sapphire Radeon HD 7950 3gb Flex 2x WD RED NAS 3TB 1x Spinpoint F1 1TB 1x Spinpoint 2TB 1x Samsung SSD 128GB Mist 650w Pakker som ventes av posten kommer da med resterende 3x WD RED NAS 3TB, et Sapphire Radeon HD 7950 3gb Flex og 2x Samsung SSD 840 PRO 256GB. Siste som skal bestilles som ikke er avgjort enda er Pci-E raid kontroller som skal styre 5x WD RED NAS 3TB i raid 5, ikke helt bestemt meg for hvilken jeg skal bruke til dette 2 Lenke til kommentar
Extreme-Z-2 Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 (endret) Har brukt rimelig mange timer for og få til denne "modden" den er ikke perfekt men er ikke 100% ferdig heller ;-P Endret 10. februar 2013 av OC-Maniac 3 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Veldig nice Men jeg ville vurdert å snu AX1200 Logoen 1 Lenke til kommentar
Extreme-Z-2 Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 (endret) @mariusJS takk, vurderte det men tenkte psu'n skulle få ta in frisk luft kommer også til å bruke kun ei pumpe inni der, da jeg skal prøve og få gjømt den bak SSD'ne :-P Endret 10. februar 2013 av OC-Maniac Lenke til kommentar
Dacom Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Fint @mariusJS takk, vurderte det men tenkte psu'n skulle få ta in frisk luft kommer også til å bruke kun ei pumpe inni der, da jeg skal prøve og få gjømt den bak SSD'ne :-P Fint det der da Ville kanskje satt på en finere festebraket på pumpa. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 @mariusJS takk, vurderte det men tenkte psu'n skulle få ta in frisk luft kommer også til å bruke kun ei pumpe inni der, da jeg skal prøve og få gjømt den bak SSD'ne :-P Jeg tenkte enten å snu selve logoen (ikke PSUen) eller bare snu den, vifte starter vel ikke før du trekker en rundt 500W++ uansett Lenke til kommentar
Extreme-Z-2 Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 @MariusJS kommer til å ordne ett "deksel" der uansett så det vill ikke bli synende regner med att systeme mitt trekker rundt 650W max :-P @Dacom har endel planer nå skal bytte ut hele fronten med Plexi. Skal også på deksel over psu'n, pumpa skal gjømmes bak SSD'ne så den vil du ikke se i det hele tatt :-P Lenke til kommentar
Dacom Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Ikke min! Men syns han fyren her har gjort en utrolig god jobb med PC'en Det der var noe annet enn kabel salaten min Nesten så jeg må prøve å rydde opp litt selv når jeg ser hvor bra det der var Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Har ganske så nylig kjøpt meg helt ny pc, og kjøpte i den anledning Corsair sitt 650D kabinett, sammen med MSI Z77 MPower og ett Asus Radeon HD 7970 Matrix kort, så det ser ganske bra ut inni der atm. Porblemet er: -stock viftene i kabinettet bråker relativt mye (hadde noctua i gamle riggen) - jeg har ikke oppgradert cpu kjøler enda - det ser litt kjedelig ut Vurderer og kjøpe meg en Corsair H100i Hydro, og bytte viftene til den samt i resten av kabinettet ut med Corsair AF quiet edition viftene. Jeg mener og ha sett på youtube eller lignende at det var noen som hadde vit ring på desse og en form for uv lys elns som gjorde at denne lyste opp, noen som vet noe om dette ? Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 @Lynx: Det følger med tre ringer i fargene blå/rød/hvit til Corsair-viftene, så det kan du selv velge. Angående UV-lys, så finnes det sikkert noe mods du kan gjøre - bare å google Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Ja, vet det følger med de ringene. Bare lurer på hva som gjorde at det var så "synlig" dvs som sagt si at de lyste opp, googla endel nå uten og finne det jeg leter etter.. Kanskje jeg har drømt... Kan vel legge til noen bilder av hvordan det ser ut per dags dato.. Angrer på at jeg ikke kjøpte fullt modulær psu, rimelig stygge ender på kablene visse steder... 1 Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Hmm, mulig det finnes maling av noe slag som har noe slik effekt. Ang. PSU, så er jeg helt enig i at full modulær nok tar seg bedre ut, noe jeg selv ser med min Corsair HX - vanvittig irriterende å ikke kunne bytte ut -alle- kablene Du kan jo vurdere evt. custom vannkjøling, da vil du nok ta to fluer i en smekk mtp. utseende og CPU-kjøler i kabinettet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå