w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Her er enda ett R4 kabinett med vankjøling Ganske mykje rot men har ikkje orka å rydde i kabler. Hvordan fikk du det til å få det så rotete? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 At det er ganske dyrt er vel en god grunn. Men enig med Hansien. Blir fort veldig jalla når det er "fake". Ikke minst prisen. Men skulle jeg bygget et kabinett i karbontema så hadde jeg nok ikke tenkt mye på prislappen bare det hadde vært ekte karbon. Fet maskin Hansien! Glad i R3'ern min, og kunne tenkt meg et vindu på siden. Hvor fikk du tak i den døra der? BTW, syns vannet var stilig sånn jeg! Takker Døra kjøpte jeg hos Digital Impuls. Skal vel være mulig å få tak i sidedør med glass til R3'en og. Smak og behag det. Hadde resten av det hvite i kabinettet hatt samme farge hadde jeg nok blitt fornøyd. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Her er enda ett R4 kabinett med vankjøling Ganske mykje rot men har ikkje orka å rydde i kabler. Ruuuuuun!!!! It's gonna BLOW! Endret 8. februar 2013 av MariusJS Lenke til kommentar
akebrettt Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Hvordan fikk du det til å få det så rotete? Alt trykt ihop på minst mulig plass. Ligger en 140* 60 kjøler i bunn, montert opp på den er pumpa på ett tillage beslag i frå ett tak og en 280 i topp. ville ha alle hdd bayane og ikkje fjerne dei so da vart det litt trongt om plassen. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Da er jeg helt ferdig, siste jeg gjorde var ram block men jeg gikk tom for vinkler så det ble litt sånn eh ja, det funker til jeg finner noen. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Hvorfor er ikke pumpa etter tanken? Eller er den montert på den? Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Hvorfor er ikke pumpa etter tanken? Eller er den montert på den? Pumpa står under DvdRomen spilleren. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Pumpe-CPU-blokk etc? Andre veien vil være katastrofalt for flow. Ikke helt ideelt slik den forhåpentligvis er er satt opp nå heller, men det funker vel. Edit: Jeg kan forsåvidt se at det er slik jeg håper, hvis det da er en DCP 4.0 du bruker. Endret 8. februar 2013 av Loefthal Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Ja det er det jeg bruker, temps går ikke mer enn til 50C med 26C varmt rom. Pumpe, cpu, ram, rad, gpu, res, rad, tilbake til pumpe. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Åssen kommer vann til pumpe når du fyller? 1 Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Åssen kommer vann til pumpe når du fyller? Må Snu kabinnetet på hodet til vannet ligger såpass at det når pumpa, så kan jeg rolig fylle på resten og så er man i gang. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Hvorfor ikke bare sette pumpa under ress? 1 Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Hvorfor ikke bare sette pumpa under ress? Har ikke plass.. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Det virker som du har plass til en pumpe under tanken(feste med han-han 1/4" adapter). Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Da tar det nedi skjermkortet. Dessuten synes jeg det er greit slik det er. Endret 8. februar 2013 av Moozoren Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Ja, bare herk å fylle på hver gang, hehe. Blir "par" kg å vende opp og ned. Bra trening Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Uten svette, blod og tårer så blir det ikke skikkelig custom-build vetu. 1 Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Bruk QDC's på strategiske plasser så blir det lettere å fylle/tømme loopen Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Uten vann, blod og digitalimpuls så blir det ikke skikkelig custom-build vetu. Rettet litt på deg jeg. Endret 8. februar 2013 av Hansien 1 Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Har ikke følt det er noe stress, så da så jeg det ikke som noe problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå