w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Det mangler blod, vann og diskusjon rundt Digitalimpuls.. 1/10 kun fordi pcen den er ryddig og fin. Du glemte det fine laget av støv, heldigvis så har ingen tatt på det, så det er ikke så humpete og klumpete. Støvet er jo verdt 4/10.Hehe neida, likte pcen veldig godt, det er bra rydda og det eneste negative er jo fargen på Noctua vifta... Endret 8. februar 2013 av Kabom Lenke til kommentar
Dacom Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Tenkte eg kunne poste eit (dårlig) bilde av ein pc til tross for at dette er hybridtråden for vannkjølingshjelp, arbeids"skadar" og erfaringar rundt digitalimpuls. Er litt diverse småpirk igjen som blir utsatt i det uendelige forøvrig. Likte kablene på PSU'n tror nesten jeg må få tak i et sånn kit til AX 750 min også Lenke til kommentar
C.. Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Tenkte eg kunne poste eit (dårlig) bilde av ein pc til tross for at dette er hybridtråden for vannkjølingshjelp, arbeids"skadar" og erfaringar rundt digitalimpuls. Er litt diverse småpirk igjen som blir utsatt i det uendelige forøvrig. Så bra ut det der, eneste jeg synes du kan gjøre er og legge sata-kabelen litt penere Endret 8. februar 2013 av ChristofferRudi Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Apropos blod, vann og digital impuls: Ikke fornøyd med vannet, men la gå for nå. Kanskje ta sjansen på å handle hvit fargetilsetning fra mayhem og håpe at det ikke reagerer med det jeg har nå. 3 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Apropos blod, vann og digital impuls: Ikke fornøyd med vannet, men la gå for nå. Kanskje ta sjansen på å handle hvit fargetilsetning fra mayhem og håpe at det ikke reagerer med det jeg har nå. Så bra ut, bortsett fra "Vannet" som du never selv ser jo ut som saltvann Hva er det egentlig? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Fluid XP Ghost white. Ut i fra de få bildene jeg fant før jeg bestilte så virket det hvitere og mer pastell-aktig enn hva dette er. Men bilder har lurt folk før. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Jeg ville ikke blandet noe Mayhem pastel white i den gugga, de sier selv at man bare skal blande det med destilert vann? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Det er jeg klar over, men har nesten litt lyst til å ta sjansen for å se om jeg slipper ekstra arbeidet ved å tappe systemet, fylle på nytt og lufte. Og alle merker sier at du ikke kan blande sitt produkt med et annet merke fordi ditt og fordi datt. Men i de fleste tilfellene er nok dette bare markedsføring. Men den tid, den sorg. Kanskje jeg har sett et par potensielle forbedringer innen jeg bestiller farge® fra Mayhem. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Ville også gjort noe med den CFx/SLi bruen Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Skulle ha kjøpt en sort.. Eller hvit? Lenke til kommentar
akebrettt Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Her er enda ett R4 kabinett med vankjøling Ganske mykje rot men har ikkje orka å rydde i kabler. Endret 8. februar 2013 av akebrettt Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Skulle ha kjøpt en sort.. Eller hvit? Sort kan man kjøpe på eBay, Hvit må du fikse selv Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Tenkte først å lete gjennom alle eskene jeg har liggendes i håp om at jeg har en sort SLI bru. Om ikke får jeg enten våge meg ut i garasjen og bruke plastidip eller bestille en. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Kjøp litt carbon fibre vinyl og lim på en en sli/xfire bru Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Lever av et prinsipp om at skal det være synlig karbonfiber så skal det være ekte karbonfiber. Noe annet ser bare ubeskrivelig stygt ut. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Og hva er problemet med å bruke ekte karbonfiber? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Ikke har jeg det liggende, ikke er det bare å reise på en butikk i nærområdet og handle ekte karbonfiber og ei heller tror jeg det blir noe fint om jeg bruker dette på en liten del av kabinettet mitt. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 At det er ganske dyrt er vel en god grunn. Men enig med Hansien. Blir fort veldig jalla når det er "fake". Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Fet maskin Hansien! Glad i R3'ern min, og kunne tenkt meg et vindu på siden. Hvor fikk du tak i den døra der? BTW, syns vannet var stilig sånn jeg! Endret 8. februar 2013 av iNtensimilla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå