Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Det mangler blod, vann og diskusjon rundt Digitalimpuls.. 1/10 kun fordi pcen den er ryddig og fin. :)

Du glemte det fine laget av støv, heldigvis så har ingen tatt på det, så det er ikke så humpete og klumpete. Støvet er jo verdt 4/10.

Hehe neida, likte pcen veldig godt, det er bra rydda og det eneste negative er jo fargen på Noctua vifta...

Endret av Kabom
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkte eg kunne poste eit (dårlig) bilde av ein pc til tross for at dette er hybridtråden for vannkjølingshjelp, arbeids"skadar" og erfaringar rundt digitalimpuls. Er litt diverse småpirk igjen som blir utsatt i det uendelige forøvrig.

post-251594-0-18942300-1360343693_thumb.jpg

Likte kablene på PSU'n :w00t: tror nesten jeg må få tak i et sånn kit til AX 750 min også
Lenke til kommentar

Tenkte eg kunne poste eit (dårlig) bilde av ein pc til tross for at dette er hybridtråden for vannkjølingshjelp, arbeids"skadar" og erfaringar rundt digitalimpuls. Er litt diverse småpirk igjen som blir utsatt i det uendelige forøvrig.

post-251594-0-18942300-1360343693_thumb.jpg

Så bra ut det der, eneste jeg synes du kan gjøre er og legge sata-kabelen litt penere :)

Endret av ChristofferRudi
Lenke til kommentar

Apropos blod, vann og digital impuls:

Ikke fornøyd med vannet, men la gå for nå. Kanskje ta sjansen på å handle hvit fargetilsetning fra mayhem og håpe at det ikke reagerer med det jeg har nå.

Så bra ut, bortsett fra "Vannet" som du never selv ser jo ut som saltvann :p Hva er det egentlig?

Lenke til kommentar

Det er jeg klar over, men har nesten litt lyst til å ta sjansen for å se om jeg slipper ekstra arbeidet ved å tappe systemet, fylle på nytt og lufte. Og alle merker sier at du ikke kan blande sitt produkt med et annet merke fordi ditt og fordi datt. Men i de fleste tilfellene er nok dette bare markedsføring.

Men den tid, den sorg. Kanskje jeg har sett et par potensielle forbedringer innen jeg bestiller farge® fra Mayhem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...