Andey- Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Hvilket sett endte du med? Hvordan ble tempen? Vurderer det samme skjønner du.. Jeg gikk fo EK-kittet med 240mm radiator. Har ikke fått montert ferdig da jeg er borte i helgen, så temps må vente. Dog synes jeg tanken er vanskelig å plassere, hvertfall i R4, så jeg blir nok å kjøpe inn en singel-bay-tank istedenfor, evt. combo-tanken til 4.0-pumpa. Sistnevnte er noe dritt for fill/drain, men får se Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Jeg gikk fo EK-kittet med 240mm radiator. Har ikke fått montert ferdig da jeg er borte i helgen, så temps må vente. Dog synes jeg tanken er vanskelig å plassere, hvertfall i R4, så jeg blir nok å kjøpe inn en singel-bay-tank istedenfor, evt. combo-tanken til 4.0-pumpa. Sistnevnte er noe dritt for fill/drain, men får se Aha.. Lekkert. Du får legge opp bilder etter hvert. Jeg tenker å kjøpe med 360 rad. Må man kjøpe ett kit til CPU og ett til GPU? ALtså 2*2000kr? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Aha.. Lekkert. Du får legge opp bilder etter hvert. Jeg tenker å kjøpe med 360 rad. Må man kjøpe ett kit til CPU og ett til GPU? ALtså 2*2000kr? Skal du ha GPU så trenger du kun en GPU blokk i tillegg Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Skal du ha GPU så trenger du kun en GPU blokk i tillegg Ok. Så da trenger jeg to gpu blokker + EK-settet? Er det nok med en 360 radiator? Hvilke sett er best av disse?: http://www.prisjakt....t.php?p=1274764 http://techbay.no/pr...?category_id=84 Jeg tror jeg ønsker EK sitt kit. Kan jeg da bestille disse: https://www.techbay.no/product.html/ek-vannblokk-for-skjermkort-ek-fc680-gtx-dcii---acetalnickel og denne: https://www.techbay.no/product.html/ek-fc-bridge-dual-serial-csq-3-slot?category_id=204 og da har jeg absolutt alt? ??? Endret 8. februar 2013 av kalleklovn12 Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Jeg har en regel, for hver block så bruker du en rad plass - feks på cpu og 1 gpu bruker du en 240 radiator minimum. Lenke til kommentar
Vigilante85 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Og da var de monterte Ble jævlig sint front nå synes jeg Hvor mye betalte du for viftene? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Mitt ser jo helt forferdelig ut sammenlikna med alle her, men får unnskylde meg med at det er første builden min Kabinettet er Fractal Design Arc Mini, perfekt størrelse for meg syntes jeg 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Going extreme. #Cut4Bieber Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 For guds skyld kabom, det bildet der kunne du ha satt i spoiler! 3 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 En gang klarte jeg å kutt meg på en Noctua D-14 når jeg skulle koble til 8-pin Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Det er jo ingenting Jeg klarte å kutte meg på pappeska til strømforsyninga mi Det var ikke like lite som det oppe. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Jeg har da altså begynt å flytte deler fra ene pcen over til et annet kabinett. Fullført det ville jeg også gjort i går, men fant ut at tank+pumpe oppsettet jeg bruker ikke passet. Siden jeg hadde bil i dag tenkte jeg likegjerne spørre rundt etter kopper-rør, og fant de... på biltema, lol. I den anledning tenkte jeg at jeg kunne bare begynne å øve meg litt på ting... For perspektiv er det litt trangt om plassen i denne nye kassa. Hvilken kasse det er snakk om får dere forsøke gjette dere til i øyeblikket. EDIT: Yay for bilder som ikke blir orientert rett... Endret 8. februar 2013 av Drunkenvalley 4 Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Tenkte eg kunne poste eit (dårlig) bilde av ein pc til tross for at dette er hybridtråden for vannkjølingshjelp, arbeids"skadar" og erfaringar rundt digitalimpuls. Er litt diverse småpirk igjen som blir utsatt i det uendelige forøvrig. 3 Lenke til kommentar
Sjofelgut Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Tenkte eg kunne poste eit (dårlig) bilde av ein pc til tross for at dette er hybridtråden for vannkjølingshjelp, arbeids"skadar" og erfaringar rundt digitalimpuls. Er litt diverse småpirk igjen som blir utsatt i det uendelige forøvrig. Kablene var awsm, sleeva de selv? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Det mangler blod, vann og Digitalimpuls.. 1/10 kun fordi pcen den er ryddig og fin. Endret 8. februar 2013 av Hansien 1 Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Nopie, kit fra corsair. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå