Andey- Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Å der gikk kvelden med til å montere EK-kit + litt dilldall Enormt god service hos DI! 2 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 @Kabom Du lot meg ikke gjette... @OC-Maniac Da er vel LD eneste valget utenom Caselabs Trodde forresten designet så litt verre ut på nettet, ser faktisk ganske bra ut IRL @Andey- Yaaay!!! Pics or it didn't happen Enig, DI har den beste servicen av butikkene jeg har handlet i 2 Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) Kan jo vurdere tj11 også da, fungerer veldig bra til vannkjøling også. Hvis man virkelig har lyst, så kan man sette inn 1x560+1x420 i bunn, 1x360 i fronten og 1x420 der hvor 18cm viftene sitter. Endret 7. februar 2013 av samye83 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) Kan jo vurdere tj11 også da, fungerer veldig bra til vannkjøling også. Hvis man virkelig har lyst, så kan man sette inn 1x560+1x420 i bunn, 1x360 i fronten og 1x420 der hvor 18cm viftene sitter. Oi, glemte den (og TJ07) Men på den andre siden så kan man på LD PC-V8 putte 2x 480 i bunn, og 1x 480 i top = 1440mm + 2 PSUer Totalt (Ingen trenger mer enn det...) En annen ting er at jeg ikke klarer å finne noen fine bra 140mm vifter Endret 7. februar 2013 av MariusJS Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 bruk adapter, bitspower har noen fine. Synes det er ganske rart, jeg bestilte 4 stk fan adapter fra deal.no, først kosta de 60kr. Så gikk prisen opp til 89 eller noe sånt. Nå er prisen på 129 pr stk. Virker som prisene bare går oppover. Det samme gjelder de andre tingene jeg kjøpte der fra. Totalt har prisen gått opp med over 500. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Deal.no prisene driver å spretter opp og ned hele tiden Virker nesten som de er basert på en Random Number Generator Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Prisene har med hvilke leverandører de handler fra. Det må også tas hensyn til lagerbeholdning og om varen faktisk pruduseres lengre. Leverandørene endrer prisene hele tiden og da må også Deal gjøre det. Vel etablerte bedrifter som Komplett er sin egen leverandør og der er variasjon i prisen gjerne kjent som tilbud Nok om det. Kommer bilder av ferdigmonterte jet fans i kabinettfronten straks Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Og da var de monterte Ble jævlig sint front nå synes jeg 3 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Syntes faktisk det så bedre ut med bare 1 slik, jeg Lenke til kommentar
Sjofelgut Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Ikke jeg, så awesome ut. Eneste er vel at du burde hatt noen griller eller noe, sånn at folk ikke mista fingrene sine, ikke bare det, men tror det hadde sett stylish ut. Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Litt som å barbere seg med to høvler ja Vurderer å lakke innmaten i vifta matt svart sammen med grillen rundt. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Jeg liker det godt som det er nå Lenke til kommentar
Sjofelgut Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Spørsmål; Kan jeg bruke denne som tank, filport, og t-link ( tømmeting ), og montere pumpa inni der? Om jeg kan, er jo det perfekt for meg! Liten plass og kombinerer pumpe og res. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Du ser at det er dual-loop ikke sant? Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) Den er dual loop i parallell, så du kan bruke kun en pumpe hvis du ønsker det. Jeg bruker denne løsningen og den fungerer knall! Å tømme dette kan være vrient dog. Det blir sittende relativt høyt i kabinettet så tømming burde gjøres et annet sted. Den har luker i topp for etterfylling, i tillegg til de to i bunn. Endret 7. februar 2013 av Calvinator Lenke til kommentar
Weeb91 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Fikk Corsair Hydro H100i og NZXT HUE RGB LED Controller fra komplett i posten idag! :)Prøvd å rydde opp litt i kabler, men var det beste jeg kunne få til. Ligger en kommentar tidligere i denne tråden av resten av kabinettet mitt. Slenger med noen bilder 3 Lenke til kommentar
Sjofelgut Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Du ser at det er dual-loop ikke sant? Vet, men den så så bra ut syntes jeg Mye mulig jeg har 2 looper og, 1 til gpu, og 1 til cpu, så kan jeg ha to farger i vannet. Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) @MariusJS: I promes - kommer bilder Noen som har gode tips til hvor pumpe og tank bør stå i R4? Har da DCP 4.0 og EK-RES X3 150. Endret 7. februar 2013 av Andey- Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Å der gikk kvelden med til å montere EK-kit + litt dilldall Enormt god service hos DI! Hvilket sett endte du med? Hvordan ble tempen? Vurderer det samme skjønner du.. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Kaster ut et par bilder mens jeg venter på å blø i hjel: Nå er det ut i garasjen, fylle vann, lufte, fylle mer vann, lufte mer også forhåpentligvis ta med pcen inn igjen på rommet der den hører hjemme. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå