Olabukse3 Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Litt oppdatert :-P Hvor er harddiskene? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Hvor er harddiskene? SSDer på baksiden? Jepp, blir som en helt ny kjøler med Corsair-viftene. Bare å herme, for jeg har hermet etter noen andre i denne tråden! Hvis du skulle få problemer med å finne noen strikk eller ny festeanordning for Corsair-viftene på kjøleren må du bare fyre av gårde en PM, så skal jeg få sendt opp noen tannstrikk (gjelder deg under her og). Det er jeg ikke sikker på. Ville bare prøvd, men om du skal kjøpe nytt så er iallefall 120mm testet. Du får jo også kjøpt twin-pack av 120mm-viftene. Hvem hermet du etter? Man TRENGER ikke tannstrikk, man kan bøye klipsene Lenke til kommentar
Olabukse3 Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 SSDer på baksiden? Hvem hermet du etter? Man TRENGER ikke tannstrikk, man kan bøye klipsene Ja, det er jo litt obvious. Men snakket om hard disk, som i hard disk som spinner. Vil vel ha litt mer lagringsplass en hva en SSD tilbyr. Må jeg virkelig nevne navn? Neinei, men om man ikke vil bøye og herje på de originale bøylene så er det veldig greit med strikk. De sitt valg, men nå har jeg iallefall gikk dem muligheten. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Hva om OC-Maniac har gått Linus style med lagringsplass? 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Hva om OC-Maniac har gått Linus style med lagringsplass? "Litt" Dyrt? Lenke til kommentar
C.. Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 (endret) Jepp, blir som en helt ny kjøler med Corsair-viftene. Bare å herme, for jeg har hermet etter noen andre i denne tråden! Hvis du skulle få problemer med å finne noen strikk eller ny festeanordning for Corsair-viftene på kjøleren må du bare fyre av gårde en PM, så skal jeg få sendt opp noen tannstrikk (gjelder deg under her og). Haha, herlig! Endret 6. februar 2013 av ChristofferRudi Lenke til kommentar
SonSi Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Her er nå min pc som blir brukt mest til alt muligt. Har vel tenkt på å få inn nye skjermkort snart er vel greit å få pensjonert HD 5870 kortene, men fungerer nå fortsatt greit. Åpnet nå kabinetet for første gang på litt over 2 år å ble overasket at det ikke var mer støv der da Vannkjøling tror jeg heller jeg ikke kommer til å begynne med. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Der var det lite støv Kanskje det hadde hjulpet hvis du tok vekk noctua viftene? Lenke til kommentar
SonSi Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 (endret) Kansje, men men synes de gjør jobben sin godt til at jeg tar de vek. Endret 6. februar 2013 av SonSi Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Det jeg ville ha gjort er å snu alle viftene, og fjerne det støvet som allerede er der. Du har nå positivt trykk, og mye mindre støv Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 TO år uten og se inn i pc'n ? :O Lenke til kommentar
SonSi Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 (endret) Det jeg ville ha gjort er å snu alle viftene, og fjerne det støvet som allerede er der. Du har nå positivt trykk, og mye mindre støv Sant så sant får se hva jeg gjør når neste serie med skjermkort kommer TO år uten og se inn i pc'n ? :O Ja, sånn er det. Prioriterer å se på skjermene jeg da Pcen går uten problemer da blir det ikke mye innsyn før det trengs.. hehe... Endret 6. februar 2013 av SonSi 1 Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Noen som vet hvor man kan få tak i Asus ROG CFX-bro? Evt. custom CFX-broer? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Noen som vet hvor man kan få tak i Asus ROG CFX-bro? Evt. custom CFX-broer? Jeg kjøpte en på ebay, men man kan få et bra resultat med sort tape, eller karbon vinylBilde: Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Meget pen! Tror jeg må lete litt, finner dog ingenting på nett som kan sendes hit Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 (endret) Det var pene saker OC-Maniac. 2x GTX.. ? Maskinvare (PC) CPU: Intel Core I7-2700K. MOBO: Asus Maximus V Extreme. RAM: Corsair Vengeance 1600MHZ CL9 16GB. GPU: Gainward GTX 680 ref 2GB Vram + Evga GTX 680 ref. PSU: Corsair AX 1200W. SSD: Corsair Force 3 60GB x2 Raid0. HDD: Western Digital Caviar Blue 500GB. Custom Water Cooled. Kopierte fra brukerprofilen.. Endret 6. februar 2013 av kalleklovn12 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Harde bruer er tøffest Tja... Syntes nå de med karbonfiber ser mye bedre ut (En i sort, og en i rød/blå ) Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Hvor er harddiskene? SSDer på baksiden? Harddisker er så 2012 Harde bruer er tøffest Men så sinnsvakt upraktisk. Jeg kjøpte en på ebay, men man kan få et bra resultat med sort tape, eller karbon vinyl Interessant, dette må undersøkes nærmere. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Harddisker er så 2012 Haha, lykke til med kun SSD når du trenger 6+ TB lagring. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå