Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her kommer et par litt crappy mobilbilder. :wee:

 

Ble bra det der! NH-D14 ble veldig mye finere med Corsair viftene, store muligheter for at jeg må herme etter deg :wee: Får vurdere strekt hva jeg gjør, oppgradere Nocuta litt eller gå til innkjøp av en H100i. Så klart hadde en custom vannkjøling vært det beste, tøffeste og morsomste, men det har jeg ikke bruk for og lommeboken har vel heller ikke råd til det nå.. Lov å drømme!

Endret av ChristofferRudi
Lenke til kommentar

Nom nom nom :wee:

 

 

Må nevnes at jeg fikk denne idéen fra denne tråden. :)

Så meget bra ut! Tror jeg må prøve meg selv siden jeg har et par av de viftene liggende. Åssen tror du muligheten for 140mm vil være (ser du har 120mm)?

 

Dog er jeg litt enig med Rudi, at jeg vurderer "lukket vannkjøling", men på min side heller jeg mer mot H110 eller Kraken x60 :)

Lenke til kommentar

Sett litt på Kraken x60 jeg også, veldig fin på design. Vet ikke så mye om ytelsen på den, men ser for meg at det er minst like bra hvis ikke bedre! Men velger å holde meg til Corsair da jeg har såpass mye annet av produkter fra de så da synes jeg det er litt tøft å holde samme stilen på alt :)

 

Hva er egentlig den beste lukkete vannkjølingen på markedet per dags dato?

Endret av ChristofferRudi
Lenke til kommentar

1: Er 0 problem med 140mm vifter på Noctuaen ;)

2: H100i er nok den beste der ute (er Cool-IT og ikke Asetek) Swiftech H220 ser veldig lovende ut, men har ikke kommet enda :(

Bilde:

 

 

Swiftech%20H220%20lcs.jpg

 

3: Det finnes ingen bra 140mm vifter :( (Med OK Statisk Trykk)

Har du peiling på når Swiftech H220 kommer på markedet? Kunne tenkt meg å teste den i en liten server jeg har :)
Lenke til kommentar

Off topic, som det er så mye av her, men ... Ingen som vet om et kabinett som ligner dette?

 

http://static.gamer...._1131x707.f.jpg

 

Forelska meg helt, om det ikke finnes noen som er så like, blir det det sommerferien min går til :p

Minnet meg av en eller annen grunn om dette :p

 

Har du peiling på når Swiftech H220 kommer på markedet? Kunne tenkt meg å teste den i en liten server jeg har :)

Tror ikke Swiftech vet det selv en gang :p Men det kan jo alltids bli forsinkelser også (NZXT Kraken er jo et eksempel på det ;))
Lenke til kommentar

Kanskje lurt å vente litt med å eventuelt oppgradere til H100i da å se om det snart kommer noen informasjon om når den blir tilgjengelig på markedet :hmm:

Det er det jeg ville gjort, skulle egentlig ha H100/H100i, men endte opp med full Custom loop :D

@Refsa slik som jeg har forstått det, så blir det definitivt mulighet til å kjøre GPU + CPU loop ;) (En av grunnene til at Swiftech i det hele tatt lanserer noe slikt :p)

Endret av MariusJS
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da får jeg smøre meg med tålmodighet - tror jeg bare kjøper 2 stk Corsair SP vifter nå til NH-D14 for det kan jeg jo få bruk for senere uansett. Så blir det nok Swiftech H220 når den blir tilgjengelig da mulighet til å koble på skjermkort også er genialt selv om jeg som sagt helst skulle hatt custom vannkjøling selv! Kjedelig å vente..

Endret av ChristofferRudi
Lenke til kommentar

Absolutt interessant opplegg Swiftech satser på. Om jeg ikke husker helt feil, var dette en av planene for CoolIT et par år tilbake, men lite har skjedd.

 

Nå har jeg en non-ref. GPU, så er kun CPU for min del. Utfra hva jeg kan se, så ligger x60 Kraken godt an foran H100i ifølge AnandTech sin test. Vil tro H110 vil ligge i samme område rent temperaturmessig - eller tar jeg feil her?

 

Vurderer sterkt en H110 pga lav pris og tilgjengelighet, da x60 tydeligvis ikke kommer med det første.

 

Edit: Fant én test hvor alle nevnte CPU-kjølere er testet - blir nok H110 for min del med kraftigere vifter og P&P.

Endret av Andey-
Lenke til kommentar

Ble bra det der! NH-D14 ble veldig mye finere med Corsair viftene, store muligheter for at jeg må herme etter deg :wee: Får vurdere strekt hva jeg gjør, oppgradere Nocuta litt eller gå til innkjøp av en H100i. Så klart hadde en custom vannkjøling vært det beste, tøffeste og morsomste, men det har jeg ikke bruk for og lommeboken har vel heller ikke råd til det nå.. Lov å drømme!

Jepp, blir som en helt ny kjøler med Corsair-viftene. :wee: Bare å herme, for jeg har hermet etter noen andre i denne tråden! :w00t: Hvis du skulle få problemer med å finne noen strikk eller ny festeanordning for Corsair-viftene på kjøleren må du bare fyre av gårde en PM, så skal jeg få sendt opp noen tannstrikk (gjelder deg under her og). :thumbup:

 

Så meget bra ut! Tror jeg må prøve meg selv siden jeg har et par av de viftene liggende. Åssen tror du muligheten for 140mm vil være (ser du har 120mm)?

 

Dog er jeg litt enig med Rudi, at jeg vurderer "lukket vannkjøling", men på min side heller jeg mer mot H110 eller Kraken x60 :)

Det er jeg ikke sikker på. Ville bare prøvd, men om du skal kjøpe nytt så er iallefall 120mm testet. Du får jo også kjøpt twin-pack av 120mm-viftene. ;)

Endret av MFleksnes
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...