lasus Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Sånn ser mitt ut nå er det bare meg elelr har alle den viftegrillen der ? var på et lan for ikke så lenge siden å der var alle som hadde et moddet kabinett en sånn viftegrill uten om jeg for jeg har en t3 grill Lenke til kommentar
Pentium-Power Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Her er kabben min. Ikke noe særlig modda ennda, men skal bli mer. Noen som har noen tips på hva jeg kan gjøre med kabinette mitt for få det mer stilig? Er et Raidmax Cobra. Noen som har noen gode ideer? Endret 15. august 2005 av Pentium-Power Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Her er kabben min. Ikke noe særlig modda ennda, men skal bli mer. Noen som har noen tips på hva jeg kan gjøre med kabinette mitt for få det mer stilig? Er et Raidmax Cobra. Noen som har noen gode ideer? Ikke mye du kan gjøre med et ferdig modda kabinett... Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Her kan du ta en titt på hva du jan gjøre med et ferdig moda raidmax Lenke til kommentar
Pentium-Power Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Her kan du ta en titt på hva du jan gjøre med et ferdig moda raidmax JO, det var jo spennende. Helt til jeg kom til side 3, og ikke fikk fikk se resten av bildene... Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Sånn ser mitt ut nå oi dæven så stilig lys du har i den ehh er det ett tt kabinett(syns jeg kjente igjen den saken forran:P det er et raidmax kabinett utn fornt nå.. modder den akkurat nå.. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Mitt nye kabinett. Jeg må innrømme at jeg har en syk fetisj for desktopkabinett. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Nice det Onkel Kompost, men er det bare bildet, eller er det fett-merker e.l. over nesten hele fronten? Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Nice det Onkel Kompost, men er det bare bildet, eller er det fett-merker e.l. over nesten hele fronten? Hehe. Det kan nok hende at det er begge. Har drevet og mekket en del på den maskinen. Flyttet den fra under bordet der den står nå, opp på stoler for testing. Samt at jeg kjøpte kabinettet før jeg kjøpte resten. På den tiden sto det i bokhyllen over meg, og jeg drev og trykte litt på fronten ubevisst. Ganske herlig åpningsmekanisme. Så det er nok begge deler. Tror fettmerkene kom bedre fram grunnet blitzen. De var ikke så åpenbare på selve kabinettet Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) her er min: Les mer om "mini-extreme" makeover'n her! Endret 17. august 2005 av Man0war Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 hmmmm, har ikke du netopp poste kassa de her for en ltten stund siden? eller var det på tråden for insiden av kasser? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) hmmmm, har ikke du netopp poste kassa de her for en ltten stund siden? eller var det på tråden for insiden av kasser? har ikke postet her før nei...du mener nok "inni kabinettene" Endret 17. august 2005 av Man0war Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 tøft det der oiwow... hvordan får u effekten fra hodeskallen og de greiene??? evt hvor kjøpte u det??? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 tøft det der oiwow... hvordan får u effekten fra hodeskallen og de greiene???evt hvor kjøpte u det??? UV. Samme som Meg. HERser du en ting til. Bare uten UV lys da. Har du bøffa idèn min oiwow? Lenke til kommentar
amd_939 Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 skal poste kassa mi så snart jeg får noe og ta bilder me! Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Sånn ser mitt ut nå er det bare meg elelr har alle den viftegrillen der ? var på et lan for ikke så lenge siden å der var alle som hadde et moddet kabinett en sånn viftegrill uten om jeg for jeg har en t3 grill grillen er standard på kabinettet Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 ble pluttselig litt stille i denne tråden så slenger opp et bilde.. veldig dårlig bilde, men tok det med et "ødelagt" kamera, men klarte å få sikta inn så og si så den syns.. men men.. pytt pytt her kommer i hvertfall bilde skulle ikke være noen sak å finne ut åssen kabinett det er Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 cooler master, sånn har lillesøsteren min også! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 cooler master, sånn har lillesøsteren min også! Hæ? Hvor da? Mitt: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå