MariusJS Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Har noen peiling på når det kommer sleeved kit til Corsair AXi serien? Snart, forhåpentligvis Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Håper det Siden jeg skal lage custom kabler vil jeg ha original settet i tilfelle PSU'en blir defekt Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Egenprinta holder for SSD sier du? Prøve å få skrudd den fast i kabinettet i morgen 5 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Egenprinta holder for SSD sier du? Prøve å få skrudd den fast i kabinettet i morgen Det så bare deilig ut, tenkte å kjøre på med blå å sort vinyl selv, men du har jo tatt det et par skritt lenger Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 printa, som med 3D printer ? Lenke til kommentar
Olabukse3 Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 (endret) Nom nom nom Må nevnes at jeg fikk denne idéen fra denne tråden. Endret 5. februar 2013 av MFleksnes 2 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Egenprinta holder for SSD sier du? Prøve å få skrudd den fast i kabinettet i morgen Den der var ikke dum! Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Noen som vil donere et par bitspower 45vinkler i svart? Dere får en shoutout fra meg i workloggen Hehe, nei, skal ikke be om komponenter, men noen som vet hvor jeg får tak i de grisedeilige svarte M3 skruene? Lenke til kommentar
C.. Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Nom nom nom Tøft! Vurdert å gjøre det samme med min, men lurer på om jeg heller skal kjøpe H100i istedet.. Lenke til kommentar
Olabukse3 Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Tøft! Vurdert å gjøre det samme med min, men lurer på om jeg heller skal kjøpe H100i istedet.. Ingen tvil om hva jeg hadde gjort Nei, men seriøst. Forskjellen i kjøleegenskapene mellom H100i og D-14 er ikke nevneverdige. Hvis du mener H100i ser tøffere ut, så er det ditt valg. Men hvis du er ute etter bedre kjøling så vil jeg ikke anbefale deg å bytte ut D-14 mot H100i. Corsair-viftene er også veldig stille. Kan kjøres med og uten motstand for bedre kjøling. Hvis jeg skal bytte ut kjøleren min nå blir nok mot "ordentlig vannkjøling". Dersom du vil ha Corsair-viftene kan de kjøpes fra NetOnNet med gratis frakt. Når du skal feste viftene til kjøleren må du være litt kreativ for å ikke ødelegge den originale festanordningen. Jeg fant fram noen gamle tannstrikk (fås hos reguleringstannlege) fra tiden jeg brukte regulering, stjal noen stoppenåler fra mamma og fikset det på den måten. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Det var da skrekkelig dyrt på NetonNet da? Du får jo Quiet Edition på andre nettsider for ~150 kroner. Selv med frakt blir det billigere på Komplett da dette kan sendes som brevpost. Lenke til kommentar
C.. Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 (endret) Det er ikke på grunn av kjøleegenskapene jeg vurderer H100i, men på grunn av utseendet da jeg synes det tar seg bedre ut i kabinettet. Så klart ingen tvil om at NH-D14 gjør det også sammen med Corsair viftene slik du har gjort, så er litt usikker. Med tanke på ytelse er jeg strålende fornøyd med Nocuta, eneste er de jævla viftene som ødelegger. Kan du legge ut et bilde når du har fått montert kjøleren i kabinettet? Smart den måten du har festet de på, takk for tipset! Endret 5. februar 2013 av ChristofferRudi Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Det funker også å bøye klipsen Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Noen som vil donere et par bitspower 45vinkler i svart? Dere får en shoutout fra meg i workloggen Hehe, nei, skal ikke be om komponenter, men noen som vet hvor jeg får tak i de grisedeilige svarte M3 skruene? Yippi! Kom over The Koolroom de har mye snacks Lenke til kommentar
Olabukse3 Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 (endret) Her kommer et par litt crappy mobilbilder. Ikke mobb det trådløse nettverkskortet mitt! Endret 5. februar 2013 av MFleksnes 2 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Du har fin farge på skjermkortet 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Nettverskort med sort PCB er tingen Lenke til kommentar
Vigilante85 Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Kjøpte meg ett LIAN LI HTPC PC-V351B M-ATX BLACK for en stund siden, men var ikke helt fornøyd med designet. Bestemte meg for å casemodde for første gang. Har kommet ca halvveis i prosessen. Sitter nå og lurer på hvorfor jeg ikke har prøvd dette før. Her er en smakebit av moddinga. Venter nå på deler som carbonfiberfolie, display, lys, osv Hva syns dere så langt? Har dere forslag til flere ting jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå