Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tøft! Vurdert å gjøre det samme med min, men lurer på om jeg heller skal kjøpe H100i istedet..

 

Ingen tvil om hva jeg hadde gjort :tease:

 

Nei, men seriøst. Forskjellen i kjøleegenskapene mellom H100i og D-14 er ikke nevneverdige. Hvis du mener H100i ser tøffere ut, så er det ditt valg. Men hvis du er ute etter bedre kjøling så vil jeg ikke anbefale deg å bytte ut D-14 mot H100i. Corsair-viftene er også veldig stille. Kan kjøres med og uten motstand for bedre kjøling. Hvis jeg skal bytte ut kjøleren min nå blir nok mot "ordentlig vannkjøling".

 

Dersom du vil ha Corsair-viftene kan de kjøpes fra NetOnNet med gratis frakt. :) Når du skal feste viftene til kjøleren må du være litt kreativ for å ikke ødelegge den originale festanordningen. Jeg fant fram noen gamle tannstrikk (fås hos reguleringstannlege) fra tiden jeg brukte regulering, stjal noen stoppenåler fra mamma og fikset det på den måten. :tease:

 

2jb4n0x.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ikke på grunn av kjøleegenskapene jeg vurderer H100i, men på grunn av utseendet da jeg synes det tar seg bedre ut i kabinettet. Så klart ingen tvil om at NH-D14 gjør det også sammen med Corsair viftene slik du har gjort, så er litt usikker. Med tanke på ytelse er jeg strålende fornøyd med Nocuta, eneste er de jævla viftene som ødelegger. Kan du legge ut et bilde når du har fått montert kjøleren i kabinettet?

 

Smart den måten du har festet de på, takk for tipset! :)

Endret av ChristofferRudi
Lenke til kommentar

Kjøpte meg ett LIAN LI HTPC PC-V351B M-ATX BLACK for en stund siden, men var ikke helt fornøyd med designet. Bestemte meg for å casemodde for første gang. Har kommet ca halvveis i prosessen. Sitter nå og lurer på hvorfor jeg ikke har prøvd dette før.

Her er en smakebit av moddinga.

 

post-213676-0-73754500-1360073731_thumb.jpg

 

Venter nå på deler som carbonfiberfolie, display, lys, osv

Hva syns dere så langt? Har dere forslag til flere ting jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...