Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fått opp prosjektet som har pågått de siste to ukene.

Ikke helt 100% fornøyd enda, må ha no listverk langs kanten (Ser der det er sparkel og ikke gjevnt, samt litt hvitt innimellom, mer maling trengs også, ikke pent! Men dette får gå en liten periode nå, ganske lei av å holde på med dette :tease: ).

 

Kva tycks? :)

post-112124-0-47605300-1359930817_thumb.jpg <-- Trykke på!

Endret av Snytefant
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Får vel se om jeg kanskje får mekka opp flere bilder når jeg føler det er 100%.

Så dere får sikle på det fine mobil-bildet som er her nå :tease:

 

Kan poste specs:

Hovedkort: MSI Z77A-GD65

CPU: Intel i7 3770K @ stock foreløpig

RAM: 16GB Corsair XMS3 1333

GPU: 3 x Zotac 670 2GB

PSU: Corsair HX1050

 

Coolgate 480

Coolgate 360

EK Supreme HF (CPU)

EK-FC670 GTX (Kobber/plexi / Kobber/acetal)

Jingway DP1200

4 x 45cm "tube-tanker"

Endret av Snytefant
Lenke til kommentar

Funker det med denne konverterendenne heatgunnen ? Eller funker det ikke med 220v på 230v?

Det er ingen forskjell, eller det vil si... det er jo forskjell, men de beskriver samme nettverket. Altså er det kompatibelt med strømnettet i Norge og resten av verden som bruker 220V/230V.

 

Ps: Strømnettet kan være alt fra 210-250V (ish, husker ikke helt grenseverdiene), alt etter hvor langt unna trafoen du befinner deg. Du har høyere spenning jo nærmere du er transformatoren i "nabolaget".

 

 

Fått opp prosjektet som har pågått de siste to ukene.

Ikke helt 100% fornøyd enda, må ha no listverk langs kanten (Ser der det er sparkel og ikke gjevnt, samt litt hvitt innimellom, mer maling trengs også, ikke pent! Men dette får gå en liten periode nå, ganske lei av å holde på med dette :tease: ).

 

Kva tycks? :)

post-112124-0-47605300-1359930817_thumb.jpg <-- Trykke på!

Flotte greier! <3

4 Vanntanker og greier. Kun for show-off da eller? ;P

Lenke til kommentar

Fått opp prosjektet som har pågått de siste to ukene.

Ikke helt 100% fornøyd enda, må ha no listverk langs kanten (Ser der det er sparkel og ikke gjevnt, samt litt hvitt innimellom, mer maling trengs også, ikke pent! Men dette får gå en liten periode nå, ganske lei av å holde på med dette :tease: ).

 

Kva tycks? :)

post-112124-0-47605300-1359930817_thumb.jpg <-- Trykke på!

 

Ser frem til flere bilder!

Lenke til kommentar

Absolutt bare show-off ja. Det har jo ingen nytteverdi i seg selv, snarere tvert imot :p

 

Hadde blitt så tomt der hvis det bare hadde vært en tank

Hehe, ikke sant.

Selv endte jeg opp med to svære tanker fordi det skjedde noe feil under bestillingen, så da endte jeg opp med to. ^^ Men får nok faktisk bruk for to, da det er såpass stort bygg med to "topper". Og med to tanker så gjør jeg det lettere å fjerne luft i systemet. ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...