Calvinator Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Fått pakka opp C70 i Arctic White. Tror jeg har en liten C70-fetish nå 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Fått pakka opp C70 i Arctic White. Tror jeg har en liten C70-fetish nå Det er ikke rart, men jeg syntes bryterne kunne ha vært mer tilpasset fargen (Tiger-Camo feks) Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Noen som har prøvd farget vinyl "tape"? Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Burde funke fett det der. Ville heller bestilt fra dealextreme, though. Og husk varmepistol Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Hmmmm.... Har faktisk aldri prøv DX, varmepistol har jeg Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Funker det med denne konverteren på denne heatgunnen ? Eller funker det ikke med 220v på 230v? Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 ville aldri kjøpt noe som skal på 230v fra dx, iallefall ikke en varmepistol ! Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 (endret) Fått opp prosjektet som har pågått de siste to ukene. Ikke helt 100% fornøyd enda, må ha no listverk langs kanten (Ser der det er sparkel og ikke gjevnt, samt litt hvitt innimellom, mer maling trengs også, ikke pent! Men dette får gå en liten periode nå, ganske lei av å holde på med dette ). Kva tycks? <-- Trykke på! Endret 3. februar 2013 av Snytefant 6 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Veldig nice! Selv om vi skulle sett enda bedre bilder av prosjektet ditt! 2 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 @Calvinator, jeg finner ikke slik "tape" på DX @Snytefant NICE! :O Veldig nice! Selv om vi skulle sett enda bedre bilder av prosjektet ditt! Ikke bare bedre, men FLERE også 1 Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 (endret) Får vel se om jeg kanskje får mekka opp flere bilder når jeg føler det er 100%. Så dere får sikle på det fine mobil-bildet som er her nå Kan poste specs: Hovedkort: MSI Z77A-GD65 CPU: Intel i7 3770K @ stock foreløpig RAM: 16GB Corsair XMS3 1333 GPU: 3 x Zotac 670 2GB PSU: Corsair HX1050 Coolgate 480 Coolgate 360 EK Supreme HF (CPU) EK-FC670 GTX (Kobber/plexi / Kobber/acetal) Jingway DP1200 4 x 45cm "tube-tanker" Endret 4. februar 2013 av Snytefant Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Funker det med denne konverteren på denne heatgunnen ? Eller funker det ikke med 220v på 230v? Det er ingen forskjell, eller det vil si... det er jo forskjell, men de beskriver samme nettverket. Altså er det kompatibelt med strømnettet i Norge og resten av verden som bruker 220V/230V. Ps: Strømnettet kan være alt fra 210-250V (ish, husker ikke helt grenseverdiene), alt etter hvor langt unna trafoen du befinner deg. Du har høyere spenning jo nærmere du er transformatoren i "nabolaget". Fått opp prosjektet som har pågått de siste to ukene. Ikke helt 100% fornøyd enda, må ha no listverk langs kanten (Ser der det er sparkel og ikke gjevnt, samt litt hvitt innimellom, mer maling trengs også, ikke pent! Men dette får gå en liten periode nå, ganske lei av å holde på med dette ). Kva tycks? <-- Trykke på! Flotte greier! <3 4 Vanntanker og greier. Kun for show-off da eller? ;P Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) Absolutt bare show-off ja. Det har jo ingen nytteverdi i seg selv, snarere tvert imot Hadde blitt så tomt der hvis det bare hadde vært en tank Endret 4. februar 2013 av Snytefant Lenke til kommentar
C.. Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Fått opp prosjektet som har pågått de siste to ukene. Ikke helt 100% fornøyd enda, må ha no listverk langs kanten (Ser der det er sparkel og ikke gjevnt, samt litt hvitt innimellom, mer maling trengs også, ikke pent! Men dette får gå en liten periode nå, ganske lei av å holde på med dette ). Kva tycks? <-- Trykke på! Ser frem til flere bilder! Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Absolutt bare show-off ja. Det har jo ingen nytteverdi i seg selv, snarere tvert imot Hadde blitt så tomt der hvis det bare hadde vært en tank Hehe, ikke sant. Selv endte jeg opp med to svære tanker fordi det skjedde noe feil under bestillingen, så da endte jeg opp med to. ^^ Men får nok faktisk bruk for to, da det er såpass stort bygg med to "topper". Og med to tanker så gjør jeg det lettere å fjerne luft i systemet. ^^ Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Grisefeit desk! Mer bilder! Lenke til kommentar
medlem-240785 Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Her er mitt kabinett, eneste jeg har gjort er å modde siden på kabinettet, sette en 200 mm vifte der. 1 Lenke til kommentar
C.. Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Hva med et bilde fra innsiden? 2 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Hva med et bilde fra innsiden? My EXACT thougths 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Har noen peiling på når det kommer sleeved kit til Corsair AXi serien? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå