MariusJS Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) Ikke helt Weeb91. Ved pakker hvor gaveverdien er over 1000kr skal den fortolles, det jeg husker. Vel og merke er det mulig å skrive mindre på pakka, men det er ikke alltid det vil funke. Om noe er åpenbart verdt mer tror jeg nok tollen vil være lite medgjørlige. En jeg kjenner fikk senderen til å sende et kamera til 2-3000 som USB-Kabel (og sette verdien under 200,-), og det funket Endret 2. februar 2013 av MariusJS Lenke til kommentar
Sjofelgut Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Neida De er bare helt ufyselig stygge, de er værre enn Noctua vifter i svart/hvit fargevalgt data Bare meg, eller har du ikke PSU? Hvilket kabinett har du? Inmaten så bra ut Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Se på hans tidligere poster! og det er et Corsair 800D Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) Bare meg, eller har du ikke PSU? Hvilket kabinett har du? Inmaten så bra ut Jeg har strømforsyning, venter på en 860i nå så jeg slipper spaghettien Kabinettet er et 800D Endret 2. februar 2013 av Kabom 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Jeg kjører ikke modulær PSU i et kabinett som er 10 ganger så lite som 800d og har ikke kabelkrøll. Du har jo 2-3 centimeter bak bakplaten til å trøkke ledninger inn under så det er dårlig unskyldning. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) Hadde det mye reinere før, men er ikke noe vits å bruke 2 ekstra timer arbeid for noe som skal bli byttet etter en uke. Sånn var det før jeg fikk vannkjøling Endret 2. februar 2013 av Kabom 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) Jeg bygde en Fractal Design Define R4 i fjor høst; MCP35x og 240mm + 240mm + 120mm Rad's. Rimelig fullstappa. Jeg måtte modde og flytte diskbays. LED's er litt småkult. Mer om maskina i denne bloggen. Endret 2. februar 2013 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Lekte meg med litt med UV-lys og lukkertider 3 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Tiltman, eneste som mangler er sleevede kabler Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Tiltman, eneste som mangler er sleevede kabler He, he.. bl.a røde sata kabler er ikke pent. Skal byttes etterhvert, det er blant de småtingene som gjenstår på denne. Tar det på 6mnd service'n, sånn på forsommeren en gang. Ser om jeg får gjort noe mer pynting da. Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 er mulig å sette et kjøleelement inne i vanntanken ? bør vell bli lettere og bedre enn med radiatorer? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Jeg opprettet en "Worklog" for de som vil følge med på oppgraderinger osv på min data Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 er mulig å sette et kjøleelement inne i vanntanken ? bør vell bli lettere og bedre enn med radiatorer? Tror vannet rundt elementet fryser Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Tror vannet rundt elementet fryser ikke viss du bruker isopropanol i vannet vell? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 (endret) ikke viss du bruker isopropanol i vannet vell? Nei, men da ødelegger du jo tubingen? Men går jo alltids an å bruke "Rør" Spørs også om Resset tåøer det Endret 3. februar 2013 av MariusJS Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Nei, men da ødelegger du jo tubingen? Men går jo alltids an å bruke "Rør" Spørs også om Resset tåøer det men dette er jo småtteri, bruk rør og et resservoar som tåler kulde, hiv inn et kjøleelement der det passer som holder vannet på -10*C og viola, du har en billig og bra kjøleløsning? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Sikkert, bortsett fra at kondens tar livet av alt om utsidene av rørene når under duggtemperaturen. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Bare smøre det inn med tannkrem, rulle dopapir rundt og en runde med gaffateip ytterst. Would do if want. Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 så hele ideen om å bruke kjøleelement er bare å bortkaste, det vil aldri bli bedre enn dagens løsning mtp pris/ytelse/enkelhet ? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 De fleste vannblokkene er jo også laget av plast, og kommer til å bli ødelagt Det som du ville trenge å gjøre er å lage et Ress av plexi, finne en måte å farge isopropanol uten å ødelegge oppbygningen (for utseendet ), Så måtte man lagd blokker som tåler dette, og brukt rør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå