samye83 Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 (endret) Når vi først snakker om million dollar pc, noen som vet hva de greine utenpå kabinettet her kalles? Er vel en form for radiatorer, men de var så små, kan vel ikke være noe effektivt det der? Så bra ut, men vannet blir ikke kjølt ned. Mere bilder. Det er en passiv radiator. Kjøler ikke så bra hvis man ikke har en bordvifte mot den. Techbay solgte dem til gisbortpris for en liten stund siden. Endret 31. januar 2013 av samye83 Lenke til kommentar
Sjofelgut Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Ah,takk. Lurer litt på om jeg skal gå for en awesome casemod, med vannkjøling, kunne hatt et par av de for "looken" sin skyld Lenke til kommentar
C.. Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 (endret) Da har jeg fått på viftestyringa, foreløpig veldig fornøyd! Endret 1. februar 2013 av ChristofferRudi Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Får du double power med to Corsair stickers eller? 6 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Får du double power med to Corsair stickers eller? Kanskje det er to PSUer? Haha Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Stickers, omg so ugly. 3 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Stickers, omg so ugly. Og "cdrom" er so 90s 2 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 (endret) Når vi først snakker om million dollar pc, noen som vet hva de greine utenpå kabinettet her kalles? Er vel en form for radiatorer, men de var så små, kan vel ikke være noe effektivt det der? Så bra ut, men vannet blir ikke kjølt ned. Mere bilder. Det er passive radiatorer, nærmere bestemt alphacool cape cora. du får flyttet luften vekk fra radiatorene ved at lufta rundt de varmes opp og stiger og dermed trekker opp ny kald luft rundt de. I dette oppsettet så tviler jeg på at det er noen high end cpu som kjøles, er nok heller ikke noen heftig overklokk, mener å ha sett workloggen til denne maskinen og om jeg husker riktig så er det en HTPC så det at maskinen er nærmest lydløs er vel prioritert ovenfor ekstrem kjøling. Endret 31. januar 2013 av weebl Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 (endret) Og "cdrom" er so 90s Neida De er bare helt ufyselig stygge, de er værre enn Noctua vifter i svart/hvit fargevalgt data Endret 31. januar 2013 av Kabom 2 Lenke til kommentar
C.. Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Stickers, omg so ugly. Og "cdrom" er so 90s Haha Lenke til kommentar
claes Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Litt work in progress, får forhåpentligvis pumpe+reservoir til uka, også må jeg skaffe meg en skrutrekker som passer til GPUen så jeg får satt på vannblokka 2 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Jeg bestilte en slik, og den er ganske solid til prisen Lenke til kommentar
C.. Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Bestilte det der nå nettopp, så veldig bra ut til en så billig penge. Om jeg får bruk for det vet jeg ikke, men kjekt å ha! Takk for tipset Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Bittelitt off topic her, men man må vel ikke betale noe ekstra toll/mva for ting under 200kr inkudert frakt? Lenke til kommentar
C.. Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Jeg har bestilt en god del fra eBay og aldri hatt noe problemer med det ihvertfall Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Oki doki, da blir det et lite sett med skrutrekkere Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Varepris under 200kr så regnes ikke frakt med i totalprisen. Varepris over 200kr så regnes frakt med i totalsummen og du må betale toll for det også. Lenke til kommentar
Weeb91 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Handla veldig masse på eBay, og aldri måtte betalt MVA / Toll. Ser mange selgere på ebay merker pakken med "Gift" /gave, å da tror jeg du slipper unna det. Btw, tror jeg bestiller et sånt sett jeg også Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Ikke helt Weeb91. Ved pakker hvor gaveverdien er over 1000kr skal den fortolles, det jeg husker. Vel og merke er det mulig å skrive mindre på pakka, men det er ikke alltid det vil funke. Om noe er åpenbart verdt mer tror jeg nok tollen vil være lite medgjørlige. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå