MariusJS Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 I tuppen av enn sånn: http://bit.ly/WhI1DJ ? Nei, det er de metall bitene du ser på en slik Lenke til kommentar
Tanoy Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Nei, det er de metall bitene du ser på en slik Ahh, det kalles ett støpsel. får ikke strøm i meg eller no?Ja det er mye enklere å feste den der Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Du får 230V rett i fingra hvis du klarer å stikke de nedi de små hullene... Lenke til kommentar
weebl Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 som jeg da nevnte så må både du og kabinettet i det tilfellet være kobla til samma jord om du skal jorde deg mot en sånn, riktig nok så er dette den beste måten å jorde seg men da kun om både du og pc er kobla på Lenke til kommentar
Tanoy Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 jeg tar heller bare direkte på jordingen med fingrene, og fester armbåndet på en metall skrue Lenke til kommentar
weebl Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 det fungerer bra, det som er viktig er å utligne jordingspotensialet i både deg og kabinettet Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 *Bilder-av-deres-kabinetter-abstinens!!* 1 Lenke til kommentar
Tanoy Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 inviklet, mange driter i alt det, ingenting skjer, så får håpe det ikke skjer no Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Hadde egentlig tenkt å vente med å dele flere bilder til jeg var ferdig og maskina fylt med vann, men siden dere fyller opp denne tråden med bare tekst så poster jeg et bilde av maskina i nåværende tilstand for å få litt bilder inn hit og forhåpentligvis inspirere andre til å dele bilder av sine maskiner! 6 Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Blir stadig meir fascinert av personen i bakgrunnen. Har han/ho flytta på seg sidan forrige gang du tok bilde? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 (endret) Jeg vet jeg spammer dere en del med min pc, men hva syns dere om kvaliteten på bildene? Tatt med note 2 "Reposter" min litt Pluss et ekstra bilde Endret 27. januar 2013 av Kabom 4 Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Hva slags vifte har du på fronten? Den er ikke original? Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Blir stadig meir fascinert av personen i bakgrunnen. Har han/ho flytta på seg sidan forrige gang du tok bilde? Jeg tror han gikk og hentet seg drikke mellom bildene, faktisk. Hva slags vifte har du på fronten? Den er ikke original? Hei, Det er en Turbine fan med Overkill fan grill fra MNPC Tech. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 (endret) Slik ble hun tilslutt, klar for Tg13 Dårlige bilder men det er tatt med mobil. Det ser litt mer rotete ut enn det er pga litt dårlig vinkel, vanskelig å få skjult ledninger bedre pga for liten plass bak hk nå. Endret 28. januar 2013 av Moozoren Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Så rimelig TG-klart ut det der ja Selv hadde jeg vannlekkasje seneste i går kveld :/ Passer dekselet oppå toppen med vifter montert? Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 (endret) Så rimelig TG-klart ut det der ja Selv hadde jeg vannlekkasje seneste i går kveld :/ Passer dekselet oppå toppen med vifter montert? Jepp det gjør det vettu det er det som er så nice - testa med å legge vifter der før jeg gikk til innkjøp av radiator og dekslet kommer akuratt på tror det er 2mm klaring. Til radiatoren nedi måtte jeg kutte halve Hd raden med vinkelsliper så det ble litt modding og, det er mitt første pc pjekt med vann så jeg er ganske fornøyd med resultatet. OT: nice spilleliste du har der. Endret 28. januar 2013 av Moozoren Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Mange takk Sitter radiatoren skikkelig i topp? Ser ut som det er litt lite metall til å holde den fast. Tenker dog på sikkerheten ved reise til og fra TG. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Det går bra, det er er slik viftene er festet, viftene holder radiator oppe med 4 skruer. Lenke til kommentar
claes Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Hvilken slange er best ift vannkjøling? https://www.techbay.no/product.html/durelene-slange?category_id=106 Ser ut til at 3/8" er mest populært Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå