C.. Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 (endret) Også ble det NZXT SLEEVED LED i blått itilegg til viftestyringa Blir godt å få lysene tilkobla PCen, det jeg har nå er noe kjøpt på IKEA som jeg må koble til med normal strømkontakt, noe som er ganske tungtvindt hvis man skal gjøre noe med maskina eller lignende! Endret 24. januar 2013 av ChristofferRudi Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Også ble det NZXT SLEEVED LED i blått itilegg til viftestyringa Blir godt å få lysene tilkobla PCen, det jeg har nå er noe kjøpt på IKEA som jeg må koble til med normal strømkontakt, noe som er ganske tungtvindt hvis man skal gjøre noe med maskina eller lignende! Ville heller kjøpt HUE, har begge, og bruker HUE mest Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Litt overkill for min del. Hvilken gpu tilsvarer 2x 560 ti? GTX 670/680 kommer nærme, men er litt bak. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Ok, da bestiller jeg Zalman MFC1 Plus fra Dustin nå og håper på å bli fornøyd! Neei! Denne er ikke god. Pærene på min egen gikk en etter en til selve kontrolleren gikk fløyten ca. 6 måneder etter kjøp. Ifølge andre brukere er jeg ikke alene. Såvidt jeg husker kan du heller ikke slå av viftene helt med denne. Lamptron er gull, eller Scythe KazeMaster som jeg personlig er svært fornøyd med. Lenke til kommentar
C.. Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 (endret) Neei! Denne er ikke god. Pærene på min egen gikk en etter en til selve kontrolleren gikk fløyten ca. 6 måneder etter kjøp. Ifølge andre brukere er jeg ikke alene. Såvidt jeg husker kan du heller ikke slå av viftene helt med denne. Lamptron er gull, eller Scythe KazeMaster som jeg personlig er svært fornøyd med. Går jo veldig om hverandre nettopp det der, er jo også mange som er meget fornøyd med den Mulig det ikke er den beste kvaliteten, men får håpe på det beste! Lest litt og mange som er veldig posestive til dette produktet og så klart motsatt som du nevner. Denne du anbefaler? Kunne jo eventuelt gjort et forsøk på å kontakte Dustin å høre, går det ikke så er det ikke noe krise i det hele tatt for min del, men hvis du mener det er et mye bedre kjøp kan det jo være verdt et forsøk. Endret 24. januar 2013 av ChristofferRudi Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Par bilder i fra kveldens økt. Hadde kromma cpu-blokk, men både på grunn av at jeg alikevell skulle handle litt mer deler fra techbay og fordi jeg synes at det ble for mye krom med helkromma blokk så kjøpte jeg meg ny, sort, blokk. Radiator i topp på plass Ikke mer plass enn hva det må være Og da er det bare pumpene og tankene som skal på plass her så er det trekking av slanger og kabler. Eneste som hindret meg i å få gjort dette i kveld er mangelen på stål og at jeg må ha et par overganger i mellom tank og pumpe på tess. 2 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 (endret) Jeg liker CPU-blokken din Du dekker vel over RAM'en din med en vannblokk? Jeg får ikke gjort det med platinum minne, men det har jo ikke så mye å si Endret 25. januar 2013 av Kabom Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Ikke så verst den cpu-blokka di heller. Nei, jeg kommer nok ikke til å kjøre noen vannblokk over ram'en min i denne omgang. Rett og slett fordi jeg ikke har behov for det og jeg tror det blir for rotete i kabinettet i forhold til stilen jeg er ute etter. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Og med hvite kjølefinner på Dominator RAMen... Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 @Kabom Finnes det ikke vannblokk til platinumen da?, mener å ha sett det ett sted Lenke til kommentar
weebl Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Noen passelig kjipe bilder knipset med mobilen av min nye setup: Specs: Kabinett: Lian Li pc-a05n HK: Gigabyte GA x79 UD3 CPU: Intel i7 3020 RAM: 32GB (4*8GB) Corsair Dominator 1600mHz GPU: Evga gforce 670 Superclocked 4GB SSD: Intel 330 120GB HDD: Samsung F4 2tb CPU Kjørler: corsair h60 HDD Enclosure: Scythe Himuro PSU: Corsair HX650 Har også en HP microserver som passer på musikk, film, serier osv men den er bortgjemt og vil ikke ofre uptime for å dra den fram atm Den består da av: HK med AMD Athlon II Neo N36L CPU 8GB ddr3 ecc ram 3*3TB wd green disker i et zfs pool tilsvarende raid 5 for lagring 60GB OCZ vector for OS Slik får jeg tilgang til filene mine over hele huset, plass i pcen og det med gode hastigheter, over wifi så peaker jeg på 70MB/s og averager på rundt 50. Over ethernet så saturerer jeg faktisk gbit linja fult ^^ 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 1: Hvorfor HX v1? 2: Hvis du makser linja, hvorfor ikke et Dual Gb kort? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 (endret) 1: Hvorfor HX v1? 2: Hvis du makser linja, hvorfor ikke et Dual Gb kort? 1: PSU har vært med over fra forrige setup, HDD ble kjøpt samtidig som kabinettet høsten 2011, ssd, ny PSU og GPU ble kjøpt i sommer, resten er spiller nytt. 2: 128MB/s er for øyeblikket mer enn nok for mitt bruk, er nærmest tilsvarende hastighetene man får fra en stk green disk stående internt i kabbisen Endret 26. januar 2013 av weebl Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 ikke så værst da, veldig rydding du hadde det , forhold til mitt oppsett, så er farge kombi mye bedre, men skal bestille nytt hk og cpu etter hvert Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 1: PSU har vært med over fra forrige setup, HDD ble kjøpt samtidig som kabinettet høsten 2011, ssd, ny PSU og GPU ble kjøpt i sommer, resten er spiller nytt. 2: 128MB/s er for øyeblikket mer enn nok for mitt bruk, er nærmest tilsvarende hastighetene man får fra en stk green disk stående internt i kabbisen Ok, da forstår jeg Lenke til kommentar
weebl Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 ikke så værst da, veldig rydding du hadde det , forhold til mitt oppsett, så er farge kombi mye bedre, men skal bestille nytt hk og cpu etter hvert Ja det ble ikke så ille mtp kablinga, får se om jeg setter meg ned å klipper til rett lengde og sleever kablene etter hvert også Lenke til kommentar
dbass Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Ja apropos dual nettverkskort: Jeg ønsker større hastighet enn 1Gbit/s fra lagringsboks til arbeids-stasjon. Jeg er ikke intressert i å bytte til 10Gbit da dette er alt for dyrt for meg. Hvis jeg har 2 nettverkskort i begge maskiner, hvordan setter jeg det opp? Begge maskiner har Windows 7 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Ja apropos dual nettverkskort: Jeg ønsker større hastighet enn 1Gbit/s fra lagringsboks til arbeids-stasjon. Jeg er ikke intressert i å bytte til 10Gbit da dette er alt for dyrt for meg. Hvis jeg har 2 nettverkskort i begge maskiner, hvordan setter jeg det opp? Begge maskiner har Windows 7 Du må ha et nettverkskort som kan linkes, ellers så kan du jo se om du finner et billig fiber-kort Lenke til kommentar
weebl Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Let litt i google med søkeordene: "Link aggregation", dette er også avhengig av støtte fra router/switch Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 "Client build 2" ble gjort unna på 2.5timer og den funka på første trykk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå