ManagHead Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Vinduet.. nice hva har du gjort med viduet?? var tøft.. Det som er matt har blitt sandblåst. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Litt OT hjelp her: Hvilket burde man satse på - Lian-Li PCV 1000 silver eller black ? Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Litt OT hjelp her: Hvilket burde man satse på - Lian-Li PCV 1000 silver eller black ? Black (igjen) Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Apropos casemodding: jeg har kjøpt meg Thermaltake Tsunami med vindu, der det er 2X120mm vifter og en 92mm vifte sidemontert. Bra luftgjennomstrømning; men viftene bråker en del. Er det noen som har tips til alternative "ikke-støyende" vifter som ser fancy også kanskje? Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 SilenX vifter.. Du får de hos vendur.no Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Helt utrolig så lite luft led mist viftene flytter Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 SilenX vifter.. Du får de hos vendur.no HAr du brukt disse selv? -er du fornøyd? Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 jeg har bruk silent-X viftene i snart 2 mnd og syns de funker fett... hører dem knapt... veldig god gjenom lufting... har en P4 1,5 ghz prossesor som jeg har klokka til 2,2 uten problemer... har også et sapphire radeon 9250 med 256mb grafikkkortminne som jeg har klokka til nesten 300... Skrollan PS. vendur er dyr i frakt så kjøp mer enn bare 1 vifte... Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 SilenX vifter.. Du får de hos vendur.no HAr du brukt disse selv? -er du fornøyd? Får 2 stk 120mm med blå leds i morgen. Kan gi tilbakemelding da Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Er de meget stille, kjører plenty med luft i gjennom, og har pent design (leds...hehe, litt harry men det er blå lys på alt inni maskinen) -så kankje jeg kjøper meg noen stykker. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Da var viftene montert -og de var ganske så mye mer stillegående enn Thermaltakes originale vifter i Tsunami kabinettet. Temperaturen er omtrent den samme som før men støyen er redusert. Tror jeg bestiller en til..... Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Sjekk den ultrafete kjøleren min Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Hahahaha Ganske stille er den også, er den ikke? Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Jo faktisk så er den det Det beste er at den ikke kommer over 40c på full load heller Med lokket på og varmt i været så kan den gjerne treffe 70-75c Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Da var viftene montert -og de var ganske så mye mer stillegående enn Thermaltakes originale vifter i Tsunami kabinettet. Temperaturen er omtrent den samme som før men støyen er redusert. Tror jeg bestiller en til..... skal bestille med tiden jeg og men sparer hver slant jeg kommer over til socket 939 skal bestille silent x å ha bak, og i side døra(med leds) og en papst forrand har også tt tsunami dream.. Lenke til kommentar
CaPs_On Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 hmm legger ut et bilde av kabinett nr.2. skal moddes mer med tiden.. evt vindu og vifte på toppen nais, modder et slikt kabinett selv nå, mitt er silkematt svart da men. Kan legge opp bilder vis du er interisert. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Sånn ser mitt ut nå Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Sånn ser mitt ut nå oi dæven så stilig lys du har i den ehh er det ett tt kabinett(syns jeg kjente igjen den saken forran:P Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Den der bigwater vannkjølinga? -ja jeg har også tenkt på det, men noe som er mye dyrere. Forresten har jeg blått ly i Hiper PSUen, blå lys i SilenX vifta foran og bak og i POV GPU kjøleren...Ser pent ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå