Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Woha, du skal ha rimelig spesielle krav om du kjøper en slik. XD

Kanskje du har veldig lite plass (og nekter å kjøpe større plass), har lyst på god spillytelse og hater Nvidia så kan dette appelere.

 

For i små kabinetter så ville GTX 690 vært bedre valg grunnet betraktelig lavere effektforbruk, men om du VIL ha AMD så kanskje.

 

For ytelsen sin skyld, eller overklokkingen sin skyld så får du og laaangt bedre. Kan jo like godt kjøpe tre og en halv Matrix: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=763979 I stede for. Da får du flere Spenningsregulatorer per kjerne og mest sannsynlig bedre overklokkingsmligheter, men tar selvsagt opp en del ekstra plass. Med tre stykk så har du også råd til vannblokker om det er dette du ønsker.

 

Utseendemessig så ser det jo unektelig kulere ut med 3-4 kort fremfor ett svindyrt og "tregt".

Nei noe slikt ville jeg aldri kjøpt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slenger meg på her med min pc. Bygd maskin i noen timer nå. Endelig ferdig.

Ikke så mye modding enda. Mangler ideer for øyeblikket. Kult om dere kommer med forslag.

Her er noen bilder.

post-213676-0-62525500-1358895025_thumb.jpg

post-213676-0-58919900-1358895065_thumb.jpg

post-213676-0-59836500-1358895098_thumb.jpg

 

Lian Li PC-V351 Desktop Black

Corsair Cooling+ Hydro H60

ASRock Z77 Extreme4-M

Intel Core i5-3570K Ivy Bridge

Cooler master silent pro m2 720w

Pny GeForce 560 ti oc X 2 (sli)

Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 4X2GB CL9

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor har du PS3 spillene oppned :eek:

 

Ellers så det pent ut. Får bare mer og mer lyst til å bygge meg noe med M-ITX, dumme er at det ikke er plass til et godt lydkort sammen med GPU :hmm:

 

Hehe. Tenkte ikke så mye på det når jeg stabla dem inn i tvbenken.

Kjøp M-ATX slik som meg, da får du plass til lydkort. Hvis du ikke kjører et oppsett med sli da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Slenger meg på her med min pc. Bygd maskin i noen timer nå. Endelig ferdig.

Ikke så mye modding enda. Mangler ideer for øyeblikket. Kult om dere kommer med forslag.

Her er noen bilder.

post-213676-0-62525500-1358895025_thumb.jpg

post-213676-0-58919900-1358895065_thumb.jpg

post-213676-0-59836500-1358895098_thumb.jpg

 

Lian Li PC-V351 Desktop Black

Corsair Cooling+ Hydro H60

ASRock Z77 Extreme4-M

Intel Core i5-3570K Ivy Bridge

Cooler master silent pro m2 720w

Pny GeForce 560 ti oc X 2 (sli)

Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 4X2GB CL9

Ser bra ut! Velbalansert og kult. :) Kunne sikkert vært litt mindre og mer kompakt, men ikke at det går utover prisen.

Mangler bare veggfeste til TVen, og kanskje fått senterhøyttaleren i senter. ;)

 

Selvfølgelig skjønner jeg poenget. Men skjønner ikke poenget med mer en 2 kort uansett. Så ser en på ytelse, hva en absolutt trenger mer en 2 kort til..

Da har du ikke lett nok. ;) Men om man ikke har entusiastkrav eller behov, så er nok heller ikke like lett å se behovet med entusiast-maskiner.

Har ikke råd å oppgradere slike bygg, men skulle veldig gjerne hatt mer kraft enn bare to GPUer. <3

Endret av Andrull
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fått gjort en del mer på kabinettet i går. Fått satt inn noen solide push-knapper, samt kabinett-PCen, som skal styre de fleste viktige funksjoner i PCen ( som et ekstra kraft-tillegg til den begrensede Arduino Mega'en).

Ja, dette betyr bla. en 18,4" skjerm i front med 1080x1920 i oppløsning og webcam-overvåkning av vitale indre deler som ikke har innsyn via plexiglass (for å eliminere støy). Skjermen vil også vise mye sensorikk via visuell programvare jeg har tenkt å lage selv i LabView, og bilder som passer til fronten når jeg er ferdig å lakkere etc. :)

 

Var litt utfordring å finne plass til "laptoppen", da verken LCD-skjermen eller maskinvaren (med HDD) er særlig glad for "Sub-Zero temperatures" som jeg har i hoveddelen av kabinettet. Fikk plassert det perfekt i en sidelomme, hvor både kjøling, luftfuktighet og plass er ideel.

post-79251-0-30268000-1358939438_thumb.jpg

post-79251-0-97273900-1358939524_thumb.jpg

Endret av Andrull
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Fått gjort en del mer på kabinettet i går. Fått satt inn noen solide push-knapper, samt kabinett-PCen, som skal styre de fleste viktige funksjoner i PCen ( som et ekstra kraft-tillegg til den begrensede Arduino Mega'en).

Ja, dette betyr bla. en 18,4" skjerm i front med 1080x1920 i oppløsning og webcam-overvåkning av vitale indre deler som ikke har innsyn via plexiglass (for å eliminere støy). Skjermen vil også vise mye sensorikk via visuell programvare jeg har tenkt å lage selv i LabView, og bilder som passer til fronten når jeg er ferdig å lakkere etc. :)

 

Var litt utfordring å finne plass til "laptoppen", da verken LCD-skjermen eller maskinvaren (med HDD) er særlig glad for "Sub-Zero temperatures" som jeg har i hoveddelen av kabinettet. Fikk plassert det perfekt i en sidelomme, hvor både kjøling, luftfuktighet og plass er ideel.

det der ser bare sykt ut! o_O
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...