Mgut Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 (endret) vis insiden på pc-en da men kjekt at du herpa fronten, ser bra ut og ser ut som du har dual loop i pc-en Endret 20. januar 2013 av Mgut Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Personen bak er ikkje amused då Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 aha, men vis litt bilder av innsiden av pc'en 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Kun en ting kan beskrive det, og det er AWESOME! Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Her er et som viser litt av innmaten. Jeg lever i en dårlig belyst verden, desverre. 3 Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Det så jaggu meg travelt ut det der. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Hovedproblemet ser dog ut som man har stappet i litt for mange vannkjølte komponenter i et alt for lite kabinett. Med flere vinkler så kunne man kanskje fått litt bedre plass mot potensielt bittelitt dårligere ytelse. Masse blandede farger på kabler, samt sleevet hver for seg gjør nok også at det virker mer kaotisk. Men det er kanskje litt av looken som ønskes? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Hovedproblemet ser dog ut som man har stappet i litt for mange vannkjølte komponenter i et alt for lite kabinett. Med flere vinkler så kunne man kanskje fått litt bedre plass mot potensielt bittelitt dårligere ytelse. Masse blandede farger på kabler, samt sleevet hver for seg gjør nok også at det virker mer kaotisk. Men det er kanskje litt av looken som ønskes? Det er ikke for mye vannkjøling, det er for mye slanger. Å kjøre en dual loop i et såpass lite kabinett har lite for seg, og det hjelper ikke å vannkjøle hovedkortet. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 (endret) Det er ikke for mye vannkjøling, det er for mye slanger. Å kjøre en dual loop i et såpass lite kabinett har lite for seg, og det hjelper ikke å vannkjøle hovedkortet. Har motsatt erfaring. Selv med aktiv kjøling på HK så var hovedkortets mosfetter som hadde dårligst kjøling av alle mine komponenter. Ble ofte over 100 grader ved litt overklokking. Chipsett også, men det er jo kun gjeldende når man klokker bussen. Spesielt om du ikke har viftekjøling og i tillegg når prosessoren begynner å trekke et par hundre watt så må du nesten ha skikkelig kjøling der også. Kan Ikke se hvordan det skal være så forskjellig på mosfetter (bortsett fra at mange mangler sensor) hos andre. Joda, Ivy bridge og sandy bridge bruker litt mindre strøm, men om Man overklokker godt så er det potensialet for høy temp. ;-) Dual Loop virker overkill. :-) Endret 21. januar 2013 av Andrull Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 VRMene trenger vannkjøling, det er helt klart, etter å ha testet med og uten. Resten er overkill. Hjalp ca 5 grader fra single til dual loop, så var verdt det. Enig i slangene. Skal utbedre dette med vinkler etterhvert. Begrensa hva men får til på desemberlønninga Jeg har ombestemt meg noen ganger underveis angående sleevingen, men skal bytte til blå/grå for en cleanere look, men det er jo en flymotor tross alt. Lenke til kommentar
Sjofelgut Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Hva er det du har i 5.2" ekspansjonsplassen? Anyway, awsm kabinett, likte den "slitte" stilen. Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Det er 2 pumper og 2 reservoir i en og samme enhet Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Hva slags plass er det for radiatorer i kassa egentlig? Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 280mm i topp og 240mm i front burde gå veldig fint uten modifiseringer. Tykkelsen på radiatoren spiller inn selvfølgelig. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Hva slags plass er det for radiatorer i kassa egentlig? Uten modding med et HDD-bur er det plass til en 30X240 i topp, en 60X240 i bunn, og en 60X120 bak. Med modding kan du få plass til en 60X360 i toppen. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Jeg tenkte nesten ekslusivt på tykkelsen som var tillatt, men takk for innspillene. Lurte på om jeg skulle migrere noe greier over til Gunmetal Black versjon. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 På tide med mer bilder. Baksida av kassa blir nok seende mye slikt det ser ut allerede. Eneste som mangler er to molexer, to SATA strømkabler, to LED ledninger og et par frontpanel-kabler. Lenke til kommentar
Extreme-Z-2 Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Noen forandringer i loopen vart litt bedre :-P Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 (endret) 12K for ASUS Ares II på komplett.... Endret 22. januar 2013 av Kabom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå