Boralis Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Han er bare 7 år,men det spiller liten rolle da :-)Poenget er at jeg selv faktisk ble positivt overrasket over kabinettet, spesielt siden jeg selv stort sett har brukt LianLi, Stacker osv. I tillegg har jeg bygd masse maskiner for andre og må si dette kabinettet ikke stod tilbake for langt dyrere kabinett jeg har montert i. en kompis av meg har silver version av det kabinettet (16). hans har ikke bedre lakkfinnish en en ciehftech Jeg har en kompis som har et raidmax kobra, det er usedvanlig bra finish på det. Det er nesten som du kan speile deg i det Ja stemmer, utrolig glans i den lakken. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Fy flate hvor mange råe kabinetter det er her. JEg har bare et Vanlig Tsunami i kabinett. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Han er bare 7 år,men det spiller liten rolle da :-)Poenget er at jeg selv faktisk ble positivt overrasket over kabinettet, spesielt siden jeg selv stort sett har brukt LianLi, Stacker osv. I tillegg har jeg bygd masse maskiner for andre og må si dette kabinettet ikke stod tilbake for langt dyrere kabinett jeg har montert i. en kompis av meg har silver version av det kabinettet (16). hans har ikke bedre lakkfinnish en en ciehftech Jeg har en kompis som har et raidmax kobra, det er usedvanlig bra finish på det. Det er nesten som du kan speile deg i det Ja stemmer, utrolig glans i den lakken. Lakken er vel sånn ca slik: Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Er det original lakk ?! Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Er det original lakk ?! Jah Endret 7. august 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Er det original lakk ?! Jah Den var veldig bra da, det skal de ha.. Hvordan er den ellers ? Sitter den skikkelig ? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Er det original lakk ?! Ja, Ikke kom å si meg her at du har kaster drit om Raidmax, så blir du forbauset når du ser lakken! Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Er det original lakk ?! Jah Den var veldig bra da, det skal de ha.. Hvordan er den ellers ? Sitter den skikkelig ? Den har ikke falt av etter 1 og et halvt år så. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Er det original lakk ?! Ja, Ikke kom å si meg her at du har kaster drit om Raidmax, så blir du forbauset når du ser lakken! Nope, har ikke kastet drit om de.. Tror jeg Men, alle klager liksom så mye... Så jeg regnet med at lakken også var elendig Lenke til kommentar
djheaven Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Har selv dette,og er meget fornøyd med det Raidmax Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Er det original lakk ?! Ja, Ikke kom å si meg her at du har kaster drit om Raidmax, så blir du forbauset når du ser lakken! Nope, har ikke kastet drit om de.. Tror jeg Men, alle klager liksom så mye... Så jeg regnet med at lakken også var elendig Folk lærer aldri. De ALLER ALLER fleste har bare kastet seg på bølgen, og har aldri tatt i et slik kabinett en gang! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Er det original lakk ?! Ja, Ikke kom å si meg her at du har kaster drit om Raidmax, så blir du forbauset når du ser lakken! Nope, har ikke kastet drit om de.. Tror jeg Men, alle klager liksom så mye... Så jeg regnet med at lakken også var elendig Folk lærer aldri. De ALLER ALLER fleste har bare kastet seg på bølgen, og har aldri tatt i et slik kabinett en gang! Hvist du først og fremst skal kaste dritt om raidmax så burde du ha tatt i et ikke bare kaste deg på bølgen og si det samme som alle de andre. Si hva du mener ikke de andre Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Som jeg sa, jeg har IKKE kastet drit om de. Jeg har kun hørt fra mange at de er dårlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hva hadde dere valgt? Cooler Master cavalier3 black eller Cooler Master cavalier3 silver? Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hva hadde dere valgt? Cooler Master cavalier3 black eller Cooler Master cavalier3 silver? Black Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hva hadde dere valgt? Cooler Master cavalier3 black eller Cooler Master cavalier3 silver? Black Ok så det er den som er tøffest. Men...Er det ikke slik at hvis det kommer en ripe i den svarte lakken, så synes det bedre på svart en på sølv, fordi under det svarte så er orginalfargen sølv? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Her følger 2 bilder av mitt kab. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Do'h, glem det. Endret 7. august 2005 av Neptun_ Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Vinduet.. nice hva har du gjort med viduet?? var tøft.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå