Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En sådan? Det er veldig kjekt å ha. Vær oppmerksom på at denne typen kan være ekstremt hard de første gangene du åpner ventilen, men det er bare å bruke rå makt ;)

Det har ikke jeg vært borti med de kranene jeg har brukt fra Bitspower. :) Men det skiller seg sikkert litt fra forskjellige leveranseparti :) Men uansett er de kjekke :)
Lenke til kommentar

Her er grunnlaget for hva jeg planlegger...

post-160649-0-32602200-1357915932_thumb.jpg

Merk at jeg funderer på 2x 360 radiatorer i stedet for 240 + 120, så det du ser her er bare for å fremstille ideen. :p

Og for de som ikke var klar over, så er det altså slikt et 600T ser ut når det er plass for 360 i taket og 240 framme, og uten 5.25" montering. Jeg har derimot lyst å gjøre skallet på nytt og generelt tungt modifisere framsiden og taket...

Endret av Drunkenvalley
Lenke til kommentar

Her er grunnlaget for hva jeg planlegger...

post-160649-0-32602200-1357915932_thumb.jpg

Merk at jeg funderer på 2x 360 radiatorer i stedet for 240 + 120, så det du ser her er bare for å fremstille ideen. :p

Og for de som ikke var klar over, så er det altså slikt et 600T ser ut når det er plass for 360 i taket og 240 framme, og uten 5.25" montering. Jeg har derimot lyst å gjøre skallet på nytt og generelt tungt modifisere framsiden og taket...

Ja, nå får du skynde deg, jeg vil se mer :dribble::wee:
Lenke til kommentar

Starter å ligne noe nå :D Mangler bare å kjøpe nye skjermkort og en ny strømforsyning :p

Zmlok.jpg

bDKFj.jpg

Se der ja :) Du er oppe og kjører. Blir bra det der. Et lite tips, lakker cd romen din så ser det enda bedre ut. Endret av Dacom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...