Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En sådan? Det er veldig kjekt å ha. Vær oppmerksom på at denne typen kan være ekstremt hard de første gangene du åpner ventilen, men det er bare å bruke rå makt ;)

Det har ikke jeg vært borti med de kranene jeg har brukt fra Bitspower. :) Men det skiller seg sikkert litt fra forskjellige leveranseparti :) Men uansett er de kjekke :)
Lenke til kommentar

Her er grunnlaget for hva jeg planlegger...

 

post-160649-0-32602200-1357915932_thumb.jpg

 

Merk at jeg funderer på 2x 360 radiatorer i stedet for 240 + 120, så det du ser her er bare for å fremstille ideen. :p

 

Og for de som ikke var klar over, så er det altså slikt et 600T ser ut når det er plass for 360 i taket og 240 framme, og uten 5.25" montering. Jeg har derimot lyst å gjøre skallet på nytt og generelt tungt modifisere framsiden og taket...

Endret av Drunkenvalley
Lenke til kommentar

Her er grunnlaget for hva jeg planlegger...

 

post-160649-0-32602200-1357915932_thumb.jpg

 

Merk at jeg funderer på 2x 360 radiatorer i stedet for 240 + 120, så det du ser her er bare for å fremstille ideen. :p

 

Og for de som ikke var klar over, så er det altså slikt et 600T ser ut når det er plass for 360 i taket og 240 framme, og uten 5.25" montering. Jeg har derimot lyst å gjøre skallet på nytt og generelt tungt modifisere framsiden og taket...

Ja, nå får du skynde deg, jeg vil se mer :dribble::wee:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...