Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva skal du ha i det? :dribble: Quadfire? :dribble:Hvis du ikke skal ha VELDIG mye i det, anbefaler jeg heller LD PC-V8 ;)

Liker designet til Caselabs og måten de er bygd på. Og ikke minst Kvaliteten :) Jepp jeg skal ha mye inni kabinettet. :grin2: Blir trippel VGA. vannkjøling på mobo,vga,cpu og ram, bitspower dual pumpetopp m/ d5 pumper 3x 480 radder, eller annet ettersom jeg forandrer mening ettersom jeg bygger pc'er Endret av Dacom
Lenke til kommentar

Jeg som hadde håpet jeg kunne bruke pc'en i helga... Enda så er frakta så dyr at jeg akkurat ikke har nok cash til en EK blindplugg...

Bor 2,5 timer unna nærmeste... koster mer i bensin enn det gjør for en enslig blindplugg

Du kan jo file av kanten på blindpluggen sånn at du får brukt pc'n inn til videre.
Lenke til kommentar

Folkens, jeg har et lite problem... Blindpluggen og en lang gjengekonverter har ikke plass på toppen av pumpe mod'n, hva i svarte må jeg gjøre for at de skal passe?

Vi hadde lignende problem. Veldig labert mellomrom mellom de fittingså der gitt... Vi holdt derimot og slet med at vi ikke fikk "hetten" skrudd på på monsoon fitting pga blindplugg ved siden av.

Merk deg at vi løste egentlig ikke selve problemet. Jeg fant ut at jeg skulle likegjerne kjøre en svart strips over slangen så den var tettet over selve fittingen, uten 'hetten'...

Endret av Drunkenvalley
Lenke til kommentar

Ok, men jeg får ta knerten på en blindplugg i morgen, så ser jeg litt på hva jeg kan gjøre.

Fant viss mye forskjellig i kassa mi med deler til vannkjøling. Gjengekonverteren til @cool er også ca 1 mm. mindre i utv. diameter enn bitspower sin, så med en EK blindplugg og @cool gjengekonverter kanskje du får det til å passe så det ser fint ut. Endret av Dacom
Lenke til kommentar

Liker designet til Caselabs og måten de er bygd på. Og ikke minst Kvaliteten :) Jepp jeg skal ha mye inni kabinettet. :grin2: Blir trippel VGA. vannkjøling på mobo,vga,cpu og ram, bitspower dual pumpetopp m/ d5 pumper 3x 480 radder, eller annet ettersom jeg forandrer mening ettersom jeg bygger pc'er

kan mildt sakt si jeg gleder meg til og se den pcen :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...