Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

så veldig bra ut det der. men si meg en ting, dere som har kjøpt de nye corsair viftene som er i denne videoen, er de stillegående? jeg synes det ser ut som de har et ganske høyt turtall og min erfaring er at vifter på over 1000rpm er godt hørbare.

Lenke til kommentar

ikke for å være fanboy, men jeg liker virkelig ikke all den plasten. Billig plast utgår - alltid!

synd de bruker stål også, 19KG.. lol. :D

......ellers har de gjort mange bra ting kontra 800D. 800D var helt ubrukelig hva vannkjøling angår, ser ut som 900D har plass til mange radiatorer - good! :D

Lenke til kommentar

ikke for å være fanboy, men jeg liker virkelig ikke all den plasten. Billig plast utgår - alltid!

synd de bruker stål også, 19KG.. lol. :D

......ellers har de gjort mange bra ting kontra 800D. 800D var helt ubrukelig hva vannkjøling angår, ser ut som 900D har plass til mange radiatorer - good! :D

Ja, og de snakker om aluminium hele tiden... Hvordan kan da et LD-Cooling kabinett veie 10KG?
Lenke til kommentar

900D kan ta imot: 2x480rad+1x360rad+1x240rad+1x120rad mao 1680mm totalt med radiator og det er uten å modde noe som helst

kilde:

Mer i LD PC-V8

Ca det du har i LD V8 da, 3x480mm + at du kan sikkert slenge en 120mm/140mm her og der om du skulle føle for det.

Endret av EggMan88
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...