Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt et slikt møkka-kabinett selv, og kan bekrefte at det er av/på knapp bak luken..

 

Vil også hive meg på blant de som fraråder et kjøp av dette, verre kabinett skal du lete lenge etter.. Mulig Q-Tec stiller noe dårligere, men..

 

Billig og tung kasse, og ledningene til lysene i luken ryker etter en tids bruk.. Forsøkte å lodde de sammen på mitt, men resultatet ble bare at luken ikke ville gå skikkelig igjen..

 

Bare dritt.. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Det blir jo akkuratt det samme som å stjele en sang og skylde på at man bare syns den var så fin.

Vil heller si at det er det samme som å lage en cover-versjon av sangen

Viss man lager en coversang så får jo alltid artisten som lagde sangen all ære for den. I dette tilfellet så ble det framstilt som det var personen selv som hadde kommet med designet selvom det var en ren kopi av Snekker'ns black & chrome.

Lenke til kommentar
Det blir jo akkuratt det samme som å stjele en sang og skylde på at man bare syns den var så fin.

Vil heller si at det er det samme som å lage en cover-versjon av sangen

Viss man lager en coversang så får jo alltid artisten som lagde sangen all ære for den. I dette tilfellet så ble det framstilt som det var personen selv som hadde kommet med designet selvom det var en ren kopi av Snekker'ns black & chrome.

Herregud, hva er vitsen på å hakke på en bruker som har gjort et bra arbeid. Dette har jo heller ikke noe med penger å gjøre. Tror du virkelig han ville få masse ære osv? Han likte det tydeligvis og ville prøve selv. Skjerp dere.

Lenke til kommentar
Det blir jo akkuratt det samme som å stjele en sang og skylde på at man bare syns den var så fin.

Vil heller si at det er det samme som å lage en cover-versjon av sangen

Viss man lager en coversang så får jo alltid artisten som lagde sangen all ære for den. I dette tilfellet så ble det framstilt som det var personen selv som hadde kommet med designet selvom det var en ren kopi av Snekker'ns black & chrome.

Herregud, hva er vitsen på å hakke på en bruker som har gjort et bra arbeid. Dette har jo heller ikke noe med penger å gjøre. Tror du virkelig han ville få masse ære osv? Han likte det tydeligvis og ville prøve selv. Skjerp dere.

Det var godt arbeid ja, og påstår ikke at han hadde onde hensikter.

Jeg bare syns det er mer spennende med originale kreasjoner :)

Lenke til kommentar

Kjøpte dette kabinettet til min sønn fordi han hadde veldig lyst på det, må si jeg var skeptisk. Men etter å ha motatt det må jeg si meg positivt overrasket, ingen problem med å montere inn hardware i det, utseendemessig er det også ok og det har en lakkfinnish som du må lete på langt dyrere kabinetter for å finne.

Dette koster tross alt kun kr 579,00

 

cobra_black.jpg

 

 

http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=7073

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Kjøpte dette kabinettet til min sønn fordi han hadde veldig lyst på det, må si jeg var skeptisk. Men etter å ha motatt det må jeg si meg positivt overrasket, ingen problem med å montere inn hardware i det, utseendemessig er det også ok og det har en lakkfinnish som du må lete på langt dyrere kabinetter for å finne.

Dette koster tross alt kun kr 579,00

 

http://raidmax.com/images/subpage/colors/c...cobra_black.jpg

 

 

http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=7073

Hvor gammel er din sønn? Fatter heller ikke hvorfor alle klager så sykt, f.eks over Raidmax, Det er faktisk ikke så dårlig som alle skal ha det til. De fleste følger nok bare "bølga"

Endret av Zevs_
Lenke til kommentar

Han er bare 7 år,men det spiller liten rolle da :-)

Poenget er at jeg selv faktisk ble positivt overrasket over kabinettet, spesielt siden jeg selv stort sett har brukt LianLi, Stacker osv.

I tillegg har jeg bygd masse maskiner for andre og må si dette kabinettet ikke stod tilbake for langt dyrere kabinett jeg har montert i.

Lenke til kommentar
Han er bare 7 år,men det spiller liten rolle da :-)

Poenget er at jeg selv faktisk ble positivt overrasket over kabinettet, spesielt siden jeg selv stort sett har brukt LianLi, Stacker osv.

I tillegg har jeg bygd masse maskiner for andre og må si dette kabinettet ikke stod tilbake for langt dyrere kabinett jeg har montert i.

en kompis av meg har silver version av det kabinettet (16). hans har ikke bedre lakkfinnish en en ciehftech

Lenke til kommentar

Har bygd maskin til nabojenta de siste dagene og snublet over et lite cooler master kabinett på mpx som jeg ikke hadde sett før kalt centurion 530 til rundt 500kr.

Jeg ventet ikke mye, men etter jeg pakket det opp så var kvaliteten helt overraskende, kabinettet er like solid som sine langt dyrere storebrødre og nettingen i front er med på å vise at det er ingen tvil hvilken familie denne karen tilhører (hint: Stacker). "monkey bar"'ene i aluminum gjorde kabinettet en fryd å håndtere og atpåtil følgte det med stealthed 5.25 drev.

Fikk lyst på dette selv, anbefales :thumbup:

 

cm_centurion530.jpg

Lenke til kommentar
Han er bare 7 år,men det spiller liten rolle da :-)

Poenget er at jeg selv faktisk ble positivt overrasket over kabinettet, spesielt siden jeg selv stort sett har brukt LianLi, Stacker osv.

I tillegg har jeg bygd masse maskiner for andre og må si dette kabinettet ikke stod tilbake for langt dyrere kabinett jeg har montert i.

en kompis av meg har silver version av det kabinettet (16). hans har ikke bedre lakkfinnish en en ciehftech

Det har da Snekkern aldri sagt heller.

 

utseendemessig er det også ok og det har en lakkfinnish som du må lete på langt dyrere kabinetter for å finne.
Lenke til kommentar
Han er bare 7 år,men det spiller liten rolle da :-)

Poenget er at jeg selv faktisk ble positivt overrasket over kabinettet, spesielt siden jeg selv stort sett har brukt LianLi, Stacker osv.

I tillegg har jeg bygd masse maskiner for andre og må si dette kabinettet ikke stod tilbake for langt dyrere kabinett jeg har montert i.

en kompis av meg har silver version av det kabinettet (16). hans har ikke bedre lakkfinnish en en ciehftech

Jeg har en kompis som har et raidmax kobra, det er usedvanlig bra finish på det.

Det er nesten som du kan speile deg i det :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...