w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 (endret) Noen bilder, holder på å prøver noe Har noen bilder fra før jeg fikk i vannkjølingen Da gadd jeg faktisk å rydde i bunnen av kabinettet Men skrekk og gru den SSD'en -____- Jeg har sett litt på diverse kabinetter og har kommet fram til et par, TJ11/TJ07, LD Cooling PC-V8 og kanskje Cosmos 2. Endret 31. desember 2012 av Kabom Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Om du ikke har tenkt til å ha mange radiatorer, så vil jeg anbefale tj11. Den har plass til en 4x140mm og 2x140mm radiator i bunnen. Da får du også en relativ stor psu i bunnen også. Cosmos 2 bør du egentlig tenke på når du vurderer kabinetter som tj11/v8. Er ikke i samme liga. Tj11 har sandblåst alu som er veldig deilig å ta på Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Tror nok jeg sparer til et TJ11 og gjør noe som Daniel Cannon holder på med. Et v8 kabinett blir så firkanta og cosmos 2 er et "meh" Lenke til kommentar
dbass Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Har noen bilder fra før jeg fikk i vannkjølingen Da gadd jeg faktisk å rydde i bunnen av kabinettet Men skrekk og gru den SSD'en -____- Jeg har sett litt på diverse kabinetter og har kommet fram til et par, TJ11/TJ07, LD Cooling PC-V8 og kanskje Cosmos 2. Burde ikke skjerkortet stå i øverste slotten Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Det kan godt hende, tenkte jeg skulle flytte på det når jeg får lydkortet i posten Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Skjermkortet trenger ikke stå i den øverste, så lenge den slotten det står i kjører på PCIe 16x Lenke til kommentar
Populært innlegg BoarderXtrem Skrevet 2. januar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 2. januar 2013 (endret) Hei hei. Da er jeg ferdig med bygget Nettopp satt sammen så det vil komme flere bilder senere. Takk Til **dp** og Digitalimpuls for gooo hjelp Endret 2. januar 2013 av boarderxtrem 14 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Oh, wow! Her kreves det flere bilder! 2 Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 veldig nice oppsett. eneste jeg synes det blir litt mye rødt når innmaten i kassa er rød, men det er jo smak og behag. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 veldig nice oppsett. eneste jeg synes det blir litt mye rødt når innmaten i kassa er rød, men det er jo smak og behag. Jeg synes det var for lite rødt Rammen burde vært rød (g.skill) Ellers et konge oppsett! Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Ja fy skam Boarderextreme. Tenk å stappe i ram-sku med blåe klistermerker Lenke til kommentar
BoarderXtrem Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 He he skal se om jeg får fikset på rammen Funker som den skal til nå. Blir mere testing i kveld.. Ganske fornøyd med pc`n nå.. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 He he skal se om jeg får fikset på rammen Funker som den skal til nå. Blir mere testing i kveld.. Ganske fornøyd med pc`n nå.. BF3 request test 1 Lenke til kommentar
Jonic Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 4 skjermkort? Avansert 3d rendering eller bare brifing? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Ikke så mye og skryte av: 3 Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 nyyyydelig boarder!!! blir kult å se hvor langt dette lar seg klokke og temps etterhvert gi lyd fra deg Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Snart fleire LD-kabinett enn Corsair-kabinett her jo.. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 4 skjermkort? Avansert 3d rendering eller bare brifing? Eller gaming? :-DSelv ikke fire skjermkort er nok for å få god nok ytelse for kresne gamere, eller de med krevende utstyr. (En enkel "lavoppløst" skjerm med lav oppdateringsfrekvens, som majoriteten av gamere bruker, så er det nok overkill) Men for all del, kan jo være en kombo av alt. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå