Loefthal Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 (endret) Det holder strengt tatt med en god 120-radiator, men da ser du nok ikke stort bedre temperaturer enn nå. Smekk inn en 360 først som sist, så kan du inkludere et skjermkort etterhvert. Forresten, 40C høres usannsynlig lavt ut. Enten ser du på noe annet enn kjernetempen, eller du sitter i laav romtemperatur. Det er load-temp under stress ala Prime95 el. du mener ikke sant? Maks kjernetemp på min vannkjølte 2600k@stock ligger på ca. 43C med 23-24C vanntemp og Prime95 Small FFTs. Såvidt jeg husker lå den like oppunder oppunder 50C med NH-D14. Endret 20. desember 2012 av Loefthal Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Det holder strengt tatt med en god 120-radiator, men da ser du nok ikke stort bedre temperaturer enn nå. Smekk inn en 360 først som sist, så kan du inkludere et skjermkort etterhvert. Forresten, 40C høres usannsynlig lavt ut. Enten ser du på noe annet enn kjernetempen, eller du sitter i laav romtemperatur. Det er load-temp under stress ala Prime95 el. du mener ikke sant? Maks kjernetemp på min vannkjølte 2600k@stock ligger på ca. 43C med 23-24C vanntemp og Prime95 Small FFTs. Såvidt jeg husker lå den like oppunder oppunder 50C med NH-D14. Takk for tips, CPU'en skal selvsagt overclockes da den er lagd for det. CPU'en ligger på 24 grader idle, romtemperaturen er vel en 10-15 grader celsius Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Hehe, 10-15C romtemp forklarer saken Ypperlig miljø for overklokking ihvertfall. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Repekt å gryse ræva si av seg for PCen sin skyld. Ja med mindre den står i et annet rom såklart. :-) Det kan dog være mer negativt om harddiskene har såpass lave temperaturer også. :-) Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 har temperatur noe og si for SSD, altså har de noe å si om de er 10-40 grader? Lenke til kommentar
BoarderXtrem Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Da har julenissen tatt en liten tur hjem til meg.. **dp** har vært til goooo hjelp Er ikke vanskelig jeg. Hadde jo veldig lyst på LD- v8 kabinett til full vannkjøling. Da blir det litt bygging i julen. 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Godt valg av kabinett og vannkjøling **DP** Er konge 1 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Oioi! Frister å bygge ny PC nå merker jeg Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 (endret) Får nesten skrike i fra her før jeg går på Digital Impuls neste gang. Hadde vært gøy å preike med **DP** Endret 21. desember 2012 av Drunkenvalley Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Får nesten skrike i fra her før jeg går på Digital Impuls neste gang. Hadde vært gøy å preike med **DP** Han jobber jo der, så der er jo håp om å treffe han Lenke til kommentar
C.. Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Så absolutt ikke dårlig ut det der boarderxtrem! Men en ting jeg har lurt på er hvordan fungerer egentlig dette med **DP**? Har ikke orket å sett noe på det, så spør bare her Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Han jobber jo der, så der er jo håp om å treffe han Når jeg var der var han visst i kjelleren for dagen. Skuff. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Så absolutt ikke dårlig ut det der boarderxtrem! Men en ting jeg har lurt på er hvordan fungerer egentlig dette med **DP**? Har ikke orket å sett noe på det, så spør bare her **dp** er en overklokkingsentusiast 2 Lenke til kommentar
C.. Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 **dp** er en overklokkingsentusiast Ahh, takk! Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 (endret) Hvilke kabinett har plass til 3x140mm koolance fanshroud? Klarte å bestille feil og blir ikke vært det å sende den tilbake... Det er vel ikke nok plass til140mm vifter i toppen av et 800D selv om jeg kapper og filer? Endret 22. desember 2012 av Kabom Lenke til kommentar
dbass Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Veldig usikker, men jeg "tror" det skal være plass om du er villig til å borre. Det er lagt opp til å være 120mm vifter der, men jeg mener det skal være god plass til 140mm. Hvis du regner på det, så er det jo bare 1 cm ekstra på hver side, og 6 cm ekstra bakover, noe jeg tror det er plass til. Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Da har julenissen tatt en liten tur hjem til meg.. **dp** har vært til goooo hjelp Er ikke vanskelig jeg. Hadde jo veldig lyst på LD- v8 kabinett til full vannkjøling. Da blir det litt bygging i julen. Nydelig oppsett tøffen! Spent som rakkern på ferdig resultat... du trenger bare en liten vmod av gpuene nå; 1300Mhz..? Godt valg av kabinett og vannkjøling **DP** Er konge Så kul at du flyttet fra kjernen i Oslo?? Får nesten skrike i fra her før jeg går på Digital Impuls neste gang. Hadde vært gøy å preike med **DP** er her fulltid, just give me a call. Lenke til kommentar
C.. Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Da har jeg fått opp tre skjermer i Eyefinity sammen med XFX Triple Monitor Stand, ganske rått! Merker at tiden er inne for å oppgradere litt på maskinen da det sliter litt i noen spill, men det får gå en liten stund til Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Da har jeg fått opp tre skjermer i Eyefinity sammen med XFX Triple Monitor Stand, ganske rått! Merker at tiden er inne for å oppgradere litt på maskinen da det sliter litt i noen spill, men det får gå en liten stund til Legge ut bilder? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå