dbass Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Ser jo bedre ut, ja. Blir jo litt rart hvis noen av kablene er sleeva hele veien, mens blant annet ATX-kabelen kun er det ved kontakten til hovedkortet og ikke nede ved psu, hvis du skjønner hva jeg mener Klippe, sleeve, lodde, krympe Neida, jeg skjønner hva du mener. Hva med å klippe vekk strømpa, og ta for eks svart teip rundt hver enkelt leder? Eller denne! ^^ http://www.angoo-mart.com/images/angoo%20tape/Medium%20size%20W15G/W15-G22.jpg 1 Lenke til kommentar
C.. Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Klippe, sleeve, lodde, krympe Neida, jeg skjønner hva du mener. Hva med å klippe vekk strømpa, og ta for eks svart teip rundt hver enkelt leder? Eller denne! ^^ http://www.angoo-mar...15G/W15-G22.jpg Haha Er jo så klart en mulighet det, men er kanskje like greit å bare kjøpe extensions, blir jo neste like tøft, sett bort ifra at det er standard nede ved selve strømforsyninga. Men den teipen du linker til der var jo bare helt rå så den skal vurderes sterk, hehe! Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Ettersom ingen andre postar bilete her atm, får eg vel returnere litt. Manglar fortsatt sleeva 24-pin, så den grimme originalkabelen øydelegg litt av inntrykket, men det får gå. 2 Lenke til kommentar
C.. Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Relativt strøkent der der! Blir bra bare får du får sleeva 24-pin kabelen som du sier Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Er faktisk ferdigsleeva kit frå Corsair, men den ligg på eit postkontor 15 mil frå meg Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Holdt på å sleeve pumpa mi, og så plutselig ble det en spade! Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Håpar virkelig du skal vannkjøle Probooken Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Det er bare å håpe Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Ettersom ingen andre postar bilete her atm, får eg vel returnere litt. Manglar fortsatt sleeva 24-pin, så den grimme originalkabelen øydelegg litt av inntrykket, men det får gå. tre fire ting poppet opp i mitt hodet bytt hk til Asus Rog serie. bytt vifte til cpu kjøler som passer sleevinga din bytt PSU til AXi serie. bytt til corsair dominator GT minnebrikke EDIT: (minnemodul med røde kjøleribbe) Da har du skikkelig black & red theme Ja det koster, men når du først begynner å pynte litt... Endret 7. desember 2012 av Greddi Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Tsk tsk, skal då vitterleg klare å fikse rød sticker til PSU Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 To første bildene er veldig pene da, det skal du jaggu meg ha. Skjønt føler du må gjøre noe med det blå hovedkortet. Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Thank you thank you. Kamera er d60, blitz er Macbook Pro, og stativet er boksent til eit vaffeljern. Man tager hva man haver. Kan skulde tallause søvnlause netter på fargen til HKet mitt. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Og... vannkjøle med rød væske Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Hva er forresten specså i maskina di, Hestejente? Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Skal vi sjå: I5-2500k Sapphire Radeon hd6870 OCZ vertex 4 128 gb 8 GB random ram Corsair carbide 500r +Diverse dill Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) La meg tippe intel i5 2500k Gigabyte z68 hk radeon 6950 Crucial 8 gig ram Seagate barracude disk edit: dam, you beat me to it ;p Endret 7. desember 2012 av Greddi Lenke til kommentar
C.. Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Da har jeg bestilt sleeva extension til hovedkort og skjermkort Lenke til kommentar
C.. Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Fått i 2 stk hdd dingser nede i kabinettet og tatt i noen harddisker. Ser ut som jeg må ha strømforsyningene litt ut bak i et lite "bur" hvis jeg skal ha plass til enda 6 stk harddisker der nede. Plass til 6 harddisker i hver av de radene. http://www.ldcooling...u-extender.html Tusen takk til Digitalimpuls for gode priser og fantastisk service! Drømme maskina det der Hva slags komponenter sitter i denne og hvor mye harddisk plass? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Fikk ikke tatt noen bilder pga ræva bildeløsning med go-pro, men fikk filma litt! https://www.youtube.com/watch?v=-rogguTOUfA&feature=plcp EDIT: Har ikke leaktesta enda, men jeg vet det kommer til å lekke et sted der jeg ikke har noen vinkler å bygge på Endret 7. desember 2012 av Kabom 2 Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Ser svært bra ut, +1 for videobeskrivelse Protips til alle som tar bilde av riggane sine, husk lys! Viktig for å få eit godt resultat. DSLR og stativ skadar heller ikkje nevneverdig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå