Kvammis Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) Ser hvor han har hentet inspirisjon ja.. Ble jo ganske bra da Endret 30. juli 2005 av m3tro89 Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Det der er grunn nok til saksøking sier nå jeg! Ble pent, men syns originalen har mer sjarm. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Det der er grunn nok til saksøking sier nå jeg! Ble pent, men syns originalen har mer sjarm. Han har vel ikke tatt Copyright på det heller da ? Må si meg enig med deg da.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Ligna på Prosjekt Snekkerboden. Jepp,det ligna litt ja,synd ikke folk klarer å finne på ting selv men må kopiere andres Blir liksom ikke helt det samme da Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 jaja, så lignet det... So what? Jeg syns du burde føle deg litt stolt jeg Snekker`n, at noen synes DITT verk er så flott, at dem "kopierer" det en smule... Vær stolt og smil Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 jaja, så lignet det... So what? Jeg syns du burde føle deg litt stolt jeg Snekker`n, at noen synes DITT verk er så flott, at dem "kopierer" det en smule... Vær stolt og smil Bevares gjør ikke meg noe om det blir kopiert, synest bare ikke det blir det samme som om en fant på løsningene selv Jeg føler meg overhode ikke støtt på noe vis . Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) jaja, så lignet det... So what? Jeg syns du burde føle deg litt stolt jeg Snekker`n, at noen synes DITT verk er så flott, at dem "kopierer" det en smule... Vær stolt og smil Eller kanskje man gjør det fordi hans verk fikk så mye annerkjennelse, og da slepper man å tenke opp noe selv og tenker at da kan man automatisk få ros pga den gode ideen man har stjelt. Står nokså tydelig i snekkerns signatur at ingen bilder postes uten hans samtykke, vil tro det gjelder enda mer plagiat av hans kabinett-prosjekt! Det blir jo akkuratt det samme som å stjele en sang og skylde på at man bare syns den var så fin. Endret 30. juli 2005 av tørrfisk Lenke til kommentar
Ripster Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Ja det er rett at jeg hermet så inihamperæva etter sneker'n men er 13 år og har lite fantasi men har tenkt og bygge nytt når jeg får penger håper dere blir fornøyd da Lenke til kommentar
Pels Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Det der er grunn nok til saksøking sier nå jeg! Ble pent, men syns originalen har mer sjarm. Hvem er det som ikke kopierer/hermer? Det ble jo fint da. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Ja det er rett at jeg hermet så inihamperæva etter sneker'n men er 13 år og har lite fantasi men har tenkt og bygge nytt når jeg får penger håper dere blir fornøyd da Hei, du må ikke missforstå, det er ingen som er sur eller missfornøyd Du har gjordt en bra jobb, men det blir ikke helt det samme som om du hadde funet på løsningen selv Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Min tatt fra siden. Har et Thermaltake Shark kabinett. Dere vet hvordan det ser ut... Lenke til kommentar
Probeus Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Jeg skal sende ut bilder uta min maskin så snart jeg får moddet det.......har et Q-TEC Min Maskin Ps:PSU´en er kastet i en eske langt under sengen.... samme kabinett som meg... Edit: har skifta ut PSU'en Endret 2. august 2005 av flexitid Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Thermaltake Tsunami bestilt!!!! -utgaven med sidevindu og 92mm vifte. Jeg ser frewm til å montert utstyret over i den. har brukt et gammelt Viking kab. fra Netshop. -det jeg gleder meg til er å få bedre kløling på hele greia. Lenke til kommentar
kvark Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Her er mitt Lian Li: Og med lyset av Har et pågående prosjekt for å få kontroll over temperaturen , siden jeg har fyllt kabinettet med så mye som det er plass til. Får se hvordan det går, så lenge det finnes en dremel finnes det også håp Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Ja det er rett at jeg hermet så inihamperæva etter sneker'n men er 13 år og har lite fantasi men har tenkt og bygge nytt når jeg får penger håper dere blir fornøyd da Ikke bry deg om det folk sier! Du har bygd et flott kabinett, og ja du hadde en inspirasjonskilde, men det er fortsatt helt unikt og helt ditt. Slik er det i alle bransjer! Hadde vært stolt jeg hadde jeg lagd et kabinett som inspirerte andre til å bygge slike praktfulle kabinetter. Stå på Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 vil ha dette har dette, ikke noe å anbefale ! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 vil ha dette det er så synsykt plastic fantastic og 14izz som det kan bli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå