Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Nei, det er feit kabelstrømpe fra MDPC-X.com. :) Originalt var det også med krympeslange eller hva det nå heter, men jeg er enormt dårlig på å få dem til å se bra ut, og ett lag strømpe gjorde at oransje fargen slo gjennom.... Så da tok jeg likegjerne og smeltet to lag kabelstrømpe til den satt på egen hånd! :p

Butikken jeg bestilte fra er ofte stengt pga at Nils (eieren) ikke har evne til å ta seg av så mange bestillinger, så tysk versjon av produktets side er her.

Det er derimot ikke dum ide du har der. Kanskje jeg prøver det en annen gang.

Det er mulig å få kjøpt karbon strømper, enkelt å sette på og resultatet blir som regel meget bra. Har en kollega som har brukt disse på en god del bildeler (på interiøret). Hva disse strømpene i karbon koster har jeg ingen anelse om, men kan ikke være store greiene da en SLi bro er liten :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

San22_ . Det har du sannelig rett i. Var dritstilig.

Hva heter det og link please

Det er et In-Win H-Frame 1337 Edition Big Tower.

Link til kabinettet på Komplett har Mr. A allerede fått lagt ut, men det er absolutt verdt å få med seg denne videoen på Youtube, den er på svensk også :)

Link: http://www.youtube.com/watch?v=hlotuulPhHI

Legger til også denne linken for dem som skulle ønske å ta en nærmere kikk på kabinettet: http://www.inwin-style.com/pd_info.php?id=271

Endret av San22_
  • Liker 1
Lenke til kommentar

komplett vet hvordan de skal ta betalt...

Jeg synes ikke det er så ille faktisk. Greit nok 3000 kroner er mye penger og dette er kanskje ikke det mest praktiske kabinettet i verden for mange, men det er en hel ting det har som forsvarere prisen i mine øyne, blant annet et unikt design, rå byggekvalitet tvers gjennom og ikke minst en "bad ass" faktor :)

Nett pris i statene ligger på 400 dollar, ganger du dette med valutakursen og 25% toll havner du på 3000+ kroner, og det er uten frakt. Så prisen på Komplett er ikke så ille.

Her betaler man 3000 kroner for byggekvalitet og utsende, det er det ingen tvil om, og for dem som er opptatt av slikt må dette være midt i blinken :)

Endret av San22_
Lenke til kommentar

er det noen her som har kjøpt kabelpakka til corsair ax 850/750/650 strømforskyningene? jeg lurer på å lange kablene til 24 pin og 8pin er. jeg har cosmos 2 kabinettet, og dersom jeg må bruke forlengere for at kablene til 24 og 8 pin skal rekke fram så gidder jeg neppe å bruke 600kr på det.

linky: http://www.mpx.no/k/...ku=757019#links

Har i rødt, men fekk ikkje med til 24 pin. Reknar med at dei er like lange som originalkablane til PSU'en?

Lenke til kommentar

jeg har ikke kjøpt psuen enda, har noen sjanse til å måle sine?

@drunkevalley, da har du nok kjøpt en av hx pakkene med kabler, der er 24 og 8 pin montert fast i psu. både mpx/komplett og corsair sier at det følger med både 24 og 8 pin i det kabelkittet til ax 850/750/650 psuene.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...