Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Les brukernavnet, tror du ikke det har noen fordeler?

(Hvis du skal være gramatikk-nazi bytt ut z med s)

Nå må man heller ikke "drite" penger for å kjøpe noe slikt. Det er folk der ute med pc'er i en så høy prisklasse at du kunne lett kjøpt en veldig fin bil til samme prisen ;-)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er faktisk veldig sant. Selv om vi synes det ser veldig dyrt og fancy ut, så koster det nok ikke noe mer enn 50 000. Sammenlignet med andre utgifter som hus og bil er ikke 50 000 veldig mye.

Det koster ikkje noe mere enn 50k, hvis man ikkje regner med harddiskene :p

Lenke til kommentar

Det er faktisk veldig sant. Selv om vi synes det ser veldig dyrt og fancy ut, så koster det nok ikke noe mer enn 50 000. Sammenlignet med andre utgifter som hus og bil er ikke 50 000 veldig mye.

Det er bare lommeboken som kan ta den avgjørelsen, og den varierer fra person til person. 50K er mye for noen og lite for andre. That's life....

Lenke til kommentar

Det er vel litt i overkant? Koster ikke mer enn 600 dollar. Vet ikke om du får tak i det i Norge, så det blir kanskje litt ekstra i frakt, men totalprisen blir allikevel ikke mer enn 5k ;)

Digitalimpuls.no er leverandør av LD coling. versjonen med fasekjøling koster 10k :p

Lenke til kommentar

Ingenting dumt med spørsmålet. Det er SLI broen som skal koble GTX 680 kortene mine. :p

Ja ok, det var det første jeg tenkte på, men var litt usikker :p Det blir rått, antar at det er flettet sammen av karbon? Eller kanskje det bare ser slik ut...?

Lenke til kommentar

Ja ok, det var det første jeg tenkte på, men var litt usikker :p Det blir rått, antar at det er flettet sammen av karbon? Eller kanskje det bare ser slik ut...?

Nei, det er feit kabelstrømpe fra MDPC-X.com. :) Originalt var det også med krympeslange eller hva det nå heter, men jeg er enormt dårlig på å få dem til å se bra ut, og ett lag strømpe gjorde at oransje fargen slo gjennom.... Så da tok jeg likegjerne og smeltet to lag kabelstrømpe til den satt på egen hånd! :p

Butikken jeg bestilte fra er ofte stengt pga at Nils (eieren) ikke har evne til å ta seg av så mange bestillinger, så tysk versjon av produktets side er her.

Det er derimot ikke dum ide du har der. Kanskje jeg prøver det en annen gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...