**dp** Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 blir spennende å se HVOR sint Nizzen blir hvis jeg kutter opp de nye HDD cagene han venter på... hmm, *bøye* *bøye* 3 Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Vel, jeg fikk i det minste gjort en del i dag når bakplatene for skjermkorta kom. Men det er en liten blemme i veien. Koblingene jeg bruker er for feite for øvre siden av kortet lol. Så jeg må vente en stund på å få inn noe smågreier... Endret 26. oktober 2012 av Drunkenvalley Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Vel, jeg fikk i det minste gjort en del i dag når bakplatene for skjermkorta kom. Men det er en liten blemme i veien. Koblingene jeg bruker er for feite for øvre siden av kortet lol. Så jeg må vente en stund på å få inn noe smågreier... hvorfor gikk du for gammelt design fra EK? Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 hvorfor gikk du for gammelt design fra EK? Fordi jeg ikke liker den nye løsningen på CSQ blokkene. Med koblinger på én side syns jeg de ikke er spesielt praktiske, og de fleste broene der ute syns jeg ser balle ut. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Samme blokk/design som jeg har. respect. Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 har samme blokkene selv... syntes CSQ ser feitere ut! synd de kom en stund etter at jeg kjøpte mine.. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Syns ikke de ser gæli ut, bare liker ikke porter på én side. Forrige vannblokka var slik: Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Syns ikke de ser gæli ut, bare liker ikke porter på én side. Forrige vannblokka var slik: Hvilket geni fant ut at det var en god idé å la alle vannblokkene bruke to PCI-spor? Da kan man jo ikke montere et kort imellom? Selvfølgelig er det jo ikke et problem med Nvidias referansedesign som allerede bruker to spor for DVI-porter og PCIe-strøm, men det er likevel et skritt bakover. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Der har du frustrasjonen min i et nøtteskall, arni. Derfor jeg søkte høyt og lavt etter gamle blokkene. Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Hello.. Fikk ett lite innfall om å bygge meg ett lite påbygg på min haf-x Tenkte det kunne være litt moro. Det startet men noen tynne stålplater. Nå huser den 2 stk EKWB CoolStream RAD XTX 360 med 12 stk Corsair SP120 Quiet Edition i push pull. De skal brukes til skjermkortene litt senere. Nå er det bare cpu som kjøles. måtte bare bygge den å teste den. Sånn ble den. (det er bare litt småplukk igjen på den. "kosmetisk" ) Litt kabel rot nå, men det blir borte når jeg orker og gjøre noe med det. Det er sikkert bare jeg som er litt noob, men har ikke AX1200 bare 6 PCI-E strømkabler? 4 kort og 2 kabler per kort blir da 8 kabler? Finnes det splittekabler til PCI-E? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Det er sikkert bare jeg som er litt noob, men har ikke AX1200 bare 6 PCI-E strømkabler? 4 kort og 2 kabler per kort blir da 8 kabler? Finnes det splittekabler til PCI-E? Det finnes adaptere og splitterkabler til PCI-e ja. Drukner nærmest i slike, da det er vanlig at en eller to slik følger med skjermkortet du kjøper. Endret 26. oktober 2012 av Andrull Lenke til kommentar
BoarderXtrem Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Hello.. Fikk ett lite innfall om å bygge meg ett lite påbygg på min haf-x Tenkte det kunne være litt moro. Det startet men noen tynne stålplater. Nå huser den 2 stk EKWB CoolStream RAD XTX 360 med 12 stk Corsair SP120 Quiet Edition i push pull. De skal brukes til skjermkortene litt senere. Nå er det bare cpu som kjøles. måtte bare bygge den å teste den. Sånn ble den. (det er bare litt småplukk igjen på den. "kosmetisk" ) Litt kabel rot nå, men det blir borte når jeg orker og gjøre noe med det. Det er sikkert bare jeg som er litt noob, men har ikke AX1200 bare 6 PCI-E strømkabler? 4 kort og 2 kabler per kort blir da 8 kabler? Finnes det splittekabler til PCI-E? Hei. ax 1200 har 2 stk uttak til cpu power. Siden jeg bruker bare 1 til cpu så fikk jeg tilsendt flere 8-pin pci-e ledninger. Bruker da den ene cpu kontakten til 8 pin pci.e.t Den andre 6- pin kontakten bruker jeg 2 molex til 6 pin pci-e. Funker som bare det. Når jeg stresser pcen så har den dratt ut 1500w + fra veggen. Det er jo ikke over lang tid, men under noen benke run Lenke til kommentar
BoarderXtrem Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Se der ja, endelig så kommer det et bilde av bygget ditt. Det var på tide Looking good. . Hei du. Jo takk for det. Tok litt tid, men er fornøyd med kassen min.. Nå må jeg bare få brukt den litt he he. Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 (endret) hvordan FPS har du i spill , bf3 ? flyttet over fra bøttekott (690 advanced) til Hus(cm stryker) Endret 27. oktober 2012 av BFF-BattleFieldForever Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 (endret) *fail Endret 27. oktober 2012 av BFF-BattleFieldForever Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 hvordan FPS har du i spill , bf3 ? flyttet over fra bøttekott (690 advanced) til Hus(cm stryker) Du glemte å kjøpe 4 stk av disse: http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?283604-Galaxy-GTX680-SOC-White-Edition-in-da-house..&p=5147632&viewfull=1#post5147632 Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 vinter-->ikke jobb-->ikke penger--> ikke GPU. føler egentlig at jeg har brukt nokk penger på data da jeg også skal ha lettmc lappen og noe og kjøre på. Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Mangle hvit PSU også Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 vil ha sort PSU... Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Transport, hva skal man med det da... For noe tull. Du har å sitte hjemme å game Battlefield forever! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå