Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, jeg fikk i det minste gjort en del i dag når bakplatene for skjermkorta kom.

 

Men det er en liten blemme i veien. Koblingene jeg bruker er for feite for øvre siden av kortet lol. Så jeg må vente en stund på å få inn noe smågreier...

 

post-160649-0-20221000-1351257783_thumb.jpg

 

hvorfor gikk du for gammelt design fra EK?

Lenke til kommentar

Syns ikke de ser gæli ut, bare liker ikke porter på én side. Forrige vannblokka var slik:

 

post-160649-0-35404500-1351259369_thumb.jpg

Hvilket geni fant ut at det var en god idé å la alle vannblokkene bruke to PCI-spor? Da kan man jo ikke montere et kort imellom?

 

Selvfølgelig er det jo ikke et problem med Nvidias referansedesign som allerede bruker to spor for DVI-porter og PCIe-strøm, men det er likevel et skritt bakover.

Lenke til kommentar

Hello..

 

Fikk ett lite innfall om å bygge meg ett lite påbygg på min haf-x Tenkte det kunne være litt moro.

 

Det startet men noen tynne stålplater. Nå huser den 2 stk EKWB CoolStream RAD XTX 360 med 12 stk Corsair SP120 Quiet Edition i push pull. De skal brukes til skjermkortene litt senere. Nå er det bare cpu som kjøles. måtte bare bygge den å teste den.

 

 

 

Sånn ble den. (det er bare litt småplukk igjen på den. "kosmetisk" )

 

Litt kabel rot nå, men det blir borte når jeg orker og gjøre noe med det. :)

 

Det er sikkert bare jeg som er litt noob, men har ikke AX1200 bare 6 PCI-E strømkabler? 4 kort og 2 kabler per kort blir da 8 kabler? :p Finnes det splittekabler til PCI-E?

Lenke til kommentar

Det er sikkert bare jeg som er litt noob, men har ikke AX1200 bare 6 PCI-E strømkabler? 4 kort og 2 kabler per kort blir da 8 kabler? :p Finnes det splittekabler til PCI-E?

Det finnes adaptere og splitterkabler til PCI-e ja. Drukner nærmest i slike, da det er vanlig at en eller to slik følger med skjermkortet du kjøper. :)

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Hello..

 

Fikk ett lite innfall om å bygge meg ett lite påbygg på min haf-x Tenkte det kunne være litt moro.

 

Det startet men noen tynne stålplater. Nå huser den 2 stk EKWB CoolStream RAD XTX 360 med 12 stk Corsair SP120 Quiet Edition i push pull. De skal brukes til skjermkortene litt senere. Nå er det bare cpu som kjøles. måtte bare bygge den å teste den.

 

 

 

Sånn ble den. (det er bare litt småplukk igjen på den. "kosmetisk" )

 

Litt kabel rot nå, men det blir borte når jeg orker og gjøre noe med det. :)

 

Det er sikkert bare jeg som er litt noob, men har ikke AX1200 bare 6 PCI-E strømkabler? 4 kort og 2 kabler per kort blir da 8 kabler? :p Finnes det splittekabler til PCI-E?

 

 

Hei.

 

ax 1200 har 2 stk uttak til cpu power. Siden jeg bruker bare 1 til cpu så fikk jeg tilsendt flere 8-pin pci-e ledninger. Bruker da den ene cpu kontakten til 8 pin pci.e.t Den andre 6- pin kontakten bruker jeg 2 molex til 6 pin pci-e.

 

Funker som bare det. Når jeg stresser pcen så har den dratt ut 1500w + fra veggen. Det er jo ikke over lang tid, men under noen benke run :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...