C64C Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 (endret) Skrår "LITT" ned... XD Det skjermkortet ser ikke akkurat ut til å ha det så bra, og virker veldig bøyd. Fint du kommenterte det, Andrull. Så at den tunge kjøleren hang i overkant skrått, dermed satte jeg 'jekken' som fulgte med kortet under det for å støtte det opp. Vips, kortet henger rett og alle temperaturer, inkl. på VRM-er er fine! Endret 11. oktober 2012 av C64C Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Dama hadde kameraet, så da ble det mobilen En liten upgrade... Dog Harddiskene er ikkje satt inn helt enda, men et par ssder er der iallefall. Nå begynner flaskehalsene å forsvinne Eneste savnet er vel at du skal ta steget til noe litt mer passende enn et tvilsomt corsair vannkjølingssett. Du er jo mildt sagt ikke akkurat noen noob, så hvorfor du bruker noob-vannkjøling er for meg en gåte. No offence altså, for alt annet er ikke noe annet enn et drømmeoppsett. Full vannpakke er på vei, er visst no EK greier Nizzen får fullt EK oppsett med 480 radiator i topp 3 Way SLI vannkjølt ser rått ut!! Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Satser på bilder snart da. ^^ 2 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Tror det blir bedre enn stock kjøler på skjermkorta 1 Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Noen har bare mere penger enn andre Lenke til kommentar
Fenderking Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Dette er pcen min og oppsettet mitt på rommet. Jeg er meget fornøyd med rommet. Pcen min. Haf 922, meget fornøyd Nice. Viftestyring fra Zalman. Pcen som den er idag har: Asus p7h55-m pro hovedkort. Intel i5 prossesor Geforce GTS 450 Corsair 850Watt strømforsyning kingston Ram 8Gb Zalman viftestyring 3165 Gb Lagring Windows vista Ultimat Pcen blir sannsynligvis oppgradert til sommeren. Slenger ved noen bilder av oppsettet på rommet mitt og. Jeg er meget fornøyd. Ferdig for 3 uker siden med oppussing av rommet. Keep on rocking. 42 Samsung Led 1080p Ps3 10" sub fra Logitech lydsystem 1001 watt maks Turtlebeach MW3 Delta headsett Logitech 5.1 surround P.s Det anlegget er sinnsykt. Og som dere ser er jeg glad i whiskey. Sykeste pc subben jeg har hørt. Det skal ryddes litt mer i kablene. 1 Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 PC, PS3 og whiskey. Blir ikke stort bedre enn det der! 2 Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 (endret) Da var den endelig ferdig! Er noe mess med PCI-ledningne. Endret 20. oktober 2012 av kalleklovn12 1 Lenke til kommentar
fflex Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Pent kalleklovn. Hvordan oppfører AMP kortene seg i SLI? Tenker litt på støy etc, ser du har rettet viftene mot de. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Bildene er tatt med mobilen, og jeg venter på en pakke fra mdpc-x når jeg får pakken, og sleevet ferdig legger jeg ut bilder tatt med Eos 550D 1 Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Pent kalleklovn. Hvordan oppfører AMP kortene seg i SLI? Tenker litt på støy etc, ser du har rettet viftene mot de. Takk takk. AMP kortene kjører veldig fint i SLI. Det eneste er at viftene på de bråker en del. Men det er jo bare å øke volumet litt, så hører man ikke det. :-) I forhold til kjøing har jeg ikke fått testet så mye enda. Tenkte å kjøre på med en full test av pcen for å sjekke ut både GPU og CPU klokkefrekvenser, varme og støy. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 @ marius: de to viftene i bunn av kassa di, hvilken vei blåser de? det ser ut som de blåser ut av kassa.... Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 de blåser ut. Ja, men de vil sannsynligvis bli snudd (de på toppen også) etter att jeg har sleevet alt, og fått gjort det ferdig Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 det er nok lurt, det er neppe spesielt effektivt å ha vifter som blåser ut luft i bunn. Lenke til kommentar
BoarderXtrem Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Hello.. Fikk ett lite innfall om å bygge meg ett lite påbygg på min haf-x Tenkte det kunne være litt moro. Det startet men noen tynne stålplater. Nå huser den 2 stk EKWB CoolStream RAD XTX 360 med 12 stk Corsair SP120 Quiet Edition i push pull. De skal brukes til skjermkortene litt senere. Nå er det bare cpu som kjøles. måtte bare bygge den å teste den. Sånn ble den. (det er bare litt småplukk igjen på den. "kosmetisk" ) Litt kabel rot nå, men det blir borte når jeg orker og gjøre noe med det. Endret 26. oktober 2012 av boarderxtrem 4 Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Se der ja, endelig så kommer det et bilde av bygget ditt. Det var på tide Looking good. Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Fungerer quadfire skikkelig i spill? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Fungerer quadfire skikkelig i spill? I noen spill. Samme med tri fire... Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Fungerer quadfire skikkelig i spill? Kommer nok mest av alt an på oppløsningen og hvor kjent/gammelt spillet er. Jeg vet for eksempel at 5x 1920x1080@120Hz drar god nytte av quadfire i BF3, men det er ikke sikkert det er så nyttig i CS:S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå