Mendel Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Hehe, de tinga er jo kule da Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Alle som ser dem i levende live sier de er digge! Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 hmm legger ut et bilde av kabinett nr.2. skal moddes mer med tiden.. evt vindu og vifte på toppen Lenke til kommentar
lasus Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 hmm legger ut et bilde av kabinett nr.2. skal moddes mer med tiden.. evt vindu og vifte på toppen mamma ville likt den samme farge som sykkelen hennes og ynlingsfargen hennes Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 hmm legger ut et bilde av kabinett nr.2. skal moddes mer med tiden.. evt vindu og vifte på toppen Du som lakerte den ? Isåfall, seriøse lakkeskills !! Lenke til kommentar
Innos Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 hmm legger ut et bilde av kabinett nr.2. skal moddes mer med tiden.. evt vindu og vifte på toppen Er de viftehullene i sida også hjemmelaga? De var tøffe, og hvordan lakkerte du knappene? Er det ikke masse ledniger og tull, sånn at hvis du sprayer den kan det komme inni elektronikken? Lenke til kommentar
lasus Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 hmm legger ut et bilde av kabinett nr.2. skal moddes mer med tiden.. evt vindu og vifte på toppen Er de viftehullene i sida også hjemmelaga? De var tøffe, og hvordan lakkerte du knappene? Er det ikke masse ledniger og tull, sånn at hvis du sprayer den kan det komme inni elektronikken? han har sikkert tatt av fronten av kabinettet og sikkert tatt av knappene og Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 hmm legger ut et bilde av kabinett nr.2. skal moddes mer med tiden.. evt vindu og vifte på toppen mamma ville likt den samme farge som sykkelen hennes og ynlingsfargen hennes LOL Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Mitt kabinett! Driver og lakkerer sidene Lenke til kommentar
lasus Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 hva for noen lysrør er det du egentli har ?? grå teipen var litt upaassende da men og et tips , koffor ikke feste det andre lysrøret opperst i kabinettet ? Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) ja jeg som har lakkert den ja tok av fronten(se bilde) før jeg spraya over... vifte hullet er "standar" hehe.. hadde blå"katoder" og led vifter i den.. følte meg litt som en svenske på lan Serqevx: åssen lys rør er det? og åssen kabinettt har du.. sjekk å lakere når man kan ta av toppen og er det q-tec? Endret 28. juli 2005 av mr.nauz Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 hva for noen lysrør er det du egentli har ?? grå teipen var litt upaassende da men og et tips , koffor ikke feste det andre lysrøret opperst i kabinettet ? No jeg fant uti her, funka fett på 12V Var ikke plass til å montere oppe pga korte ledninger, men skal fikse det. Driver og modder kabinettet Lenke til kommentar
Innos Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 ja jeg som har lakkert den ja tok av fronten(se bilde) før jeg spraya over...vifte hullet er "standar" hehe.. hadde blå"katoder" og led vifter i den.. følte meg litt som en svenske på lan Serqevx: åssen lys rør er det? og åssen kabinettt har du.. sjekk å lakere når man kan ta av toppen og er det q-tec? Okey, på mitt chieftec er alt limt fast i frammsida, for å ta vekk alle ledningene og sånt må jeg røske de av. Btw, hvilken lakk brukte du, og pussa du vekk den gamle, eller brukte du bare primer(er det rett?)? Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Serqevx: åssen lys rør er det? og åssen kabinettt har du.. sjekk å lakere når man kan ta av toppen og er det q-tec? Lysrør som jeg fant i garasjen som jeg skrev over her. Kabinettet er billig q-tec (jippi) Når jeg skulle ta av toppen måtte jeg borre ut popnaglene først, litt stress. Men blir bra når jeg har fått lakkert det Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 ja jeg som har lakkert den ja tok av fronten(se bilde) før jeg spraya over...vifte hullet er "standar" hehe.. hadde blå"katoder" og led vifter i den.. følte meg litt som en svenske på lan Serqevx: åssen lys rør er det? og åssen kabinettt har du.. sjekk å lakere når man kan ta av toppen og er det q-tec? Okey, på mitt chieftec er alt limt fast i frammsida, for å ta vekk alle ledningene og sånt må jeg røske de av. Btw, hvilken lakk brukte du, og pussa du vekk den gamle, eller brukte du bare primer(er det rett?)? kabinette var helt hvitt og ganske matt så bare lakka rett på vaksa over først så klart.. brukte QUICK(eller åssen det skrives) lakk veldig bra merke.. og selges i nærheten her.. Lenke til kommentar
Ripster Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Her mitt selvbygde kabinett i finèr Lenke til kommentar
Ripster Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 vet ikke åssen jeg får fler bilder i en melding så legger in fler Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 nice var det det som kom på 2 plass iu netshop konkuransen? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Ligna på Prosjekt Snekkerboden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå