w4zz Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Her er nå TJ07 kassa mi Ble førnøyd med åssen den ble Hva er det for et vannkjølings-kit du har? 2 Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Det er ein Apogee HD, og ser ut som ein EK vannblokk. Tanken ser ut som EK Multioption. Radiatoren er ikkje godt å sjå, men trur eg såg ein DDC pumpa på eit anna bilde m/ alternativ pumpetopp. Vannet er nok Mayhem's Pastel Ice White, gjetter jeg. 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 (endret) Bilder fra nybygget mitt her , gode gamle 800D som har blitt brukt her Endret 13. september 2012 av Evil-Duck 3 Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Veldig krispe bilder, og ser veldig fint ut. Foruten Noctua-vifter, men pytt pytt. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Veldig krispe bilder, og ser veldig fint ut. Foruten Noctua-vifter, men pytt pytt. Takker Ja Noctua viftenne ser ikke ut , forstår enda ikke helt hvorfor i all videste verden de valgte de fargenne :/ Har selv tenkt mye på å bytter de ut med de nye trykkviftenne til corsair (SP120) , men frykter det kan bli en nedgradering i forhold til noctua viftenne. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 hadde ein undersøkelse på det.Det hadde også Overclock3d.net. 1 Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Bilder fra nybygget mitt her , gode gamle 800D som har blitt brukt her Strøkent! Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Fantastiske oppsett. Litt OT. Hvor er det jeg kan få kjøpt slike ferdige sleeved-kabler? Er de enklere å håndtere enn de vanlige modulære som følger med PSU'en? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Fantastiske oppsett. Litt OT. Hvor er det jeg kan få kjøpt slike ferdige sleeved-kabler? Er de enklere å håndtere enn de vanlige modulære som følger med PSU'en? http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=10064 her har du dersom du har Corsair PSU . Naturlig nok er de noe stivere en de modulære som følger PSUen , men er mye enklere å legge flate på baksiden slik at det er enklere få på dekselet bake på en skikkelig måte for 800D sin del. Men syns vertfall selv at utsende messig er de ganske mange hakk over medfølgende kabler 1 Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Alternativt om du vil gjøre ting manuelt har du f.eks MDPC-X, som er ein liten krok som selger noko av det desidert beste utstyret for jobben. 1 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) Idag blåste jeg kabinettet fritt får støv! Tror kompressor er noe av det smarteste jeg har kjøpt i mitt liv @Evil-Duck: Bare bruk en hårføner og varm kablene opp litt! Endret 15. september 2012 av BMWcoupeftw 1 Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Idag blåste jeg kabinettet fritt får støv! Tror kompressor er noe av det smarteste jeg har kjøpt i mitt liv @Evil-Duck: Bare bruk en hårføner og varm kablene opp litt! Stor kompressor? Lurer på om det holder med en sånn liten en? Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Idag blåste jeg kabinettet fritt får støv! Tror kompressor er noe av det smarteste jeg har kjøpt i mitt liv @Evil-Duck: Bare bruk en hårføner og varm kablene opp litt! Stor kompressor? Lurer på om det holder med en sånn liten en? Jeg har sånn liten en ja Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Idag blåste jeg kabinettet fritt får støv! Tror kompressor er noe av det smarteste jeg har kjøpt i mitt liv @Evil-Duck: Bare bruk en hårføner og varm kablene opp litt! Stor kompressor? Lurer på om det holder med en sånn liten en? Jeg har sånn liten en ja Har du link? Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Finner den ikke... Kjøpte den på Jula på tilbud Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 @Evil-Duck: Bare bruk en hårføner og varm kablene opp litt! Takker for tipset da ble det bestilt 4 stykk SP120 high performance vifter , fargen på noctua viftene irriterte meg alt for mye rett og slett.. Så for en håpe at det blir seende litt bedre ut da 1 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 (endret) Selv har jeg denne: http://biltema.no/no...sor-240L-17064/ Kan f. eks kobles til en 12V strømforsyning, eller til et bilbatteri. Selv har jeg den i kabinettet slik at jeg alltid har den med meg overalt. :=) Man kan jo også ha: http://biltema.no/no...or-MC-90-17370/ Den går på vekselstrøm, men er ikke like kraftig. Den har dog automatisk stopp/start og vannavskiller, noe som kan være fordelaktig. Skal du ha den minste, men fortsatt en fullverdig med tank: http://biltema.no/no...-OL-15-6-17637/ En sykkelpumpe + en flaske med luft på boks kostet like mye som den 240W kompressoren, så jeg vil absolutt si det er verdt det. Selv ved engangsbruk har jeg spart penger. Det kan jo også nevnes at jeg har testet de enda mindre mini-kompressorene, men de er av så håpløs kvalitet (plastikk) at de ikke kan brukes for å rense en PC engang, og bråker mer enn selv de søtrste kompressorene, til sammen. Plastikk funker veldig dårlig for kjøling, så det luktet svidd etter 4-5 minutter. De klarte ikke å fylle et enkelt sykkeldekk til og med... Endret 16. september 2012 av Andrull Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 (endret) har no fått 360 rad 60mm tykk, 3 gentle typhoon vifter 1850rpm, en tank, slage og kompress nippler(4stk) og kjølerveske Endret 16. september 2012 av Mgut Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 (endret) godkassa dette her neida, har et 800D Endret 16. september 2012 av itaSalat 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå