Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nizzen: Kjøpte du AX1200i bare pga fargen eller trenger du faktisk 1200W? :p

 

Passet jo med AX fargen, så derfor ble det den :p

Skal ha Enermax 1050 også i den, og den er det også noe rødt på. AX er flott da det er 16x sata kontakter. MEn trenger flere enn det, så slipper jeg å irritere Arni pga molex spilltere eller.no . :)

 

Spesiallaga hdd bur i bunnen er på vei fra LD cooling. Vet ikkje åssen den ser ut engang. Forklarte bare hva jeg ville ha :D

 

Tror det blir en middels god workstation det her. Iallefall på lagringsdelen. OS med 4,1 GB/s lesehastighet blir jo greitt nok :green:

Endret av Nizzen
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Der var det jo litt plass...

 

oh yes there is..

 

har gjort meg opp følgende resonnement:

 

vil man ha en lydløs maskin med meget lav vanntemp trenger man mer enn 480 radiator.

 

kjører selv GTX680 SLI med 1.35v til gpuene og 4.75Ghz i7 3820 1.36v.. med papst vifter på 38dB holder jeg en vanntemp på 37C under load (romtemp på 26C). bruker forøvrig en EK 480 65mm versjon XTX..

 

for å holde tempen HELT i sjakk med lavt støy vil 3 x 480 gjøre susen, og vips.. du trenger endel plass :)

 

vi ser jo at mange kjører radiatorer utenfor kabinettet fordi det ikke er plass... ALT er lagt til rette med LD Cooling V8 - its just great :D

 

ellers skal jeg nok lure godeste Nizzen til en liten vannkjølingsupgrade etterhvert, han trenger vannkjølte skjermkort samt vannkjølt cpu :)

Endret av **dp**
Lenke til kommentar

beskriv "hold tempen i sjakk"? er 50 grader(som jeg har på mine gpus og cpu) med en 360 rad dårlig da? har også 3 stillegående noctua vifter så det eneste man hører her er psu vifta underlig nok :p

 

jeg vil ha minst mulig delta mellom romtemp og vanntemp.

 

kjører du overklokket cpu og blodklokkede gpuer? dont think so... (toppmodeller)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...