MhMh Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) Bilde fra innsiden og spotten Endret 4. september 2012 av MhMh 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Takk takk Vel noe kutting har det blitt Kan se om jeg finner bilde av baksiden av kassa Så får du se litt bedre hvor jeg har kuttet og dratt kablene Bra jobba! Ser at mitt tj07 fra 2006 ser litt kleinere ut innvendig Dog får jeg håpe at jeg får det litt mere ryddig med LD cooling kabinettet. Det verste er at det blir evig mange kabler med ca 24 harddisker 12 stk ssder, og 2 stk strømforsyninger. Kanskje jeg må leie inn egen kabelryddemann Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Om du bor i Gjøvik distrikt så tar eg gjerne jobben lol. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) Fantastisk jobb azma! MhMh hadde forsovet et rimelig stilig bygg han også, men ikke like sjokkerende pent som azma sitt dessverre. Om du bor i Gjøvik distrikt så tar eg gjerne jobben lol. Du liker å rydde kabler? Du heter ikke Sheldon Cooper også da? Endret 4. september 2012 av arni90 3 Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Nei, er ikkje heilt det. Men eg liker å holde ryddig i pcen. Rommet mitt er ein anna sak derimot... 2 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Om du bor i Gjøvik distrikt så tar eg gjerne jobben lol. Rydder du min maskin? Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Nja, du virka som litt tvilsom type... 8 Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) MhMh hadde forsovet et rimelig stilig bygg han også, men ikke like sjokkerende pent som azma sitt dessverre. Takk, takk Er veldig fornøyd med vindu modden og jeg elsker dette kabinettet, mye på grunn av antall vifte plasser og utsendet. Men jeg synes ikke at det er noe skam og bli slått av et så flott kabinett og en så god jobb som azma sitt Endret 5. september 2012 av MhMh Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) azma hadde en build som bare kan sies å være i særklasse. En slik build som bare folk som vil ha det helt perfekt og bruker mye tid på gjør. MhMh har også en veldig ryddig og fin build. En slik type build som mer dødelige folk gjør. Hvor man gjør det absolutt beste av det man har, uten å bruke masse tid på lakkering, nye kabelstrømper eller andre småting som tar det til et nytt nivå. Endret 5. september 2012 av Mann_Av_Gull Lenke til kommentar
azma Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Syns MhMh sin maskin var clean jeg Enkel og grei Nå kan du jo alltids kjøpe inn litt sleeve for ikke så mye heller Her er nå ett bilde av baksiden av kassa Er ikke helt ferdig der enda:P Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Holder på å mekke i kabinettet, akkurat nå er det ryddig Ja det er et EVGA x79 FTW... 1 Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 ...eg har lyst til å bygga den saken nå. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Er det en vanlig ax1200, eller en spes versjon? Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 er den nye versjonen kult Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Er det en vanlig ax1200, eller en spes versjon? Nye Platinum-rated versjonen. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=758535 Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Sexy sak der, hehe. Venter på et parti vannkjølings dilldall, skal se om ikke det blir bedre i kabinettet mitt. Noe drastisk må gjøres iallfall. Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 tror Nizzen sitt oppsett blir litt over gjennomsnittet, både i forrhold til pris og stil 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Der var det jo litt plass... 2 Lenke til kommentar
greenman Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Nizzen: Kjøpte du AX1200i bare pga fargen eller trenger du faktisk 1200W? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå