greenman Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Du får kjøpt sleeved-kit fra Corsair Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Men bildene nettopp er sleeva på egenhånd. Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Dem er sleeva på egenhånd ja. Det er ganske enkelt på disse psu'ne. for kontaktene\pinnene kommer meget lett ut. Trenger ikke bruke makt. Eneste plassen det er ekkelt er der du har to ledninger på en pinne. Blir litt trangt. Men siden jeg kjøpte disse fargene har jo Mr Nils i tyskland kommet med mange lekktre farger.. Det beste hadde vært å kjøpt ledning og pinner for og puttet sleeving sammens med pinnen når du kliper den på plass. Sluppet heatshrink da. Mindre sjans for att den sklir ut og.. Det får bli neste gang.. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Heatshrink trenger du ikkje i utgangspunktet; det er egne teknikker der ute for det. Men ja, det er også ein ide... Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 "Tarmen" på paracord er også ypperlig til sleeving. Svinbillig fra DX, og ser bra ut. Da trenger man ikke krympestrømper. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Da ble det nytt kabinett på meg http://www.ldcooling.com/shop/atx-hptx/73-ld-pc-v8-atx-hptx-black-red.html Takk til Digitalimpuls for å ta inn dette kabinettet og for å få Ld cooling til å lage spesial hdd bay nede i kabinettet til meg 2 Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Og du legger selvfølgelig ut bilder når du har flyttet inn Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Det trur eg er lovpålagt. Kjøpte maskin av TXD1979 fra forumet her. Men me hadde litt problemer med minnet, så det måtte klokkes ned fra 2GHz+ som dei var på til "bare" 1600MHz. I prosessen av å finna ut kva som var gale (me trengte eit par timer på å diagnotisere problemet, siden blåskjermer gikk for fort til å leses, og maskina ikkje varte lenge nok til å kjøre diagnose programmer for det meste...) blei det litt kabel-rot... Så det tok eg fatt i i dag. Rydda opp ein del Skal tilbake til han som kjøpte maskinen med den straks eg får tak i bil... (Fekk motorstopp tidligare i dag. -.-) Første er før, og andre og tredje er etter. Endret 13. august 2012 av Drunkenvalley Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Bestilte et NXZT Switch 810 kabinett, Corsair AX850 forsyning og Corsair H100. Gleder meg som en liten unge til det blir levert. Blir godt å kvitte meg med mitt Antec P183. Lite plass og dårlig kjøling. Noen anbefalinger på vite kontroller og kanskje nye vifter til 810'n?? Ps. Skal poste før og etter bilder når eg får delene. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Du får kjøpt sleeved-kit fra Corsair det ser ikke ut som de selger sleva kabler til min gamle hx620 psu, den har en litt annen kontakt som kobles i psu, så dermed må jeg koble de slevakablene på orginalkablene i psu og det blir bare dumt. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Ang. sleevede kabler fra corsair, hvordan er de? Et annet spørsmål til sleeving. Jeg har to psu'er, AX850 og AX1200. På kablene for 850W så står det at jeg bare kan bruke de på den og 950. Mens på 1200W kan jeg bare bruke på 1200W om jeg skal følge teksten. MEN, kan jeg bruke de kablene om hverandre? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Ang. sleevede kabler fra corsair, hvordan er de? Et annet spørsmål til sleeving. Jeg har to psu'er, AX850 og AX1200. På kablene for 850W så står det at jeg bare kan bruke de på den og 950. Mens på 1200W kan jeg bare bruke på 1200W om jeg skal følge teksten. MEN, kan jeg bruke de kablene om hverandre? Nei Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Ang. sleevede kabler fra corsair, hvordan er de? Et annet spørsmål til sleeving. Jeg har to psu'er, AX850 og AX1200. På kablene for 850W så står det at jeg bare kan bruke de på den og 950. Mens på 1200W kan jeg bare bruke på 1200W om jeg skal følge teksten. MEN, kan jeg bruke de kablene om hverandre? Nei Er det noen spesielle grunner til det egentlig? Ser ut til at jeg må kjøpe ekstra kabler... Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Er det noen spesielle grunner til det egentlig? Ser ut til at jeg må kjøpe ekstra kabler... Forskjellig OEM på AX750/850 og AX1200 Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Det er rett og slett ikkje same strømforsynings-serien. Hardware-messig er AX1200 markant forskjellig fra småbrødrene, noe som deriblant gjenspeiles i den store lengden på strømforsyningen. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Ahh, ok. Tenkte jeg skulle spare penger på og bruke de gamle kablene mine i en anen build og bare ta over psu'en. Men da får jeg skaffe noen ekstra kabler da. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Kan jeg bli med i Define R3 klubben? Den er ikke noe utenom det vanlige, men det er en R3 Litt rar fokus på den ene der, men men. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 (endret) Etter å ha holdt på i 5 timer er endelig maskinen ferdig. Fikk litt problemer med lydkortet. Ordnet seg til slutt da Tok av dekselet på P67 Sabertooth hovedkortet mitt. Så eg kunne plasere lydkortet ovenfor skjermkortet. Resten av hardwaren er: i5 2500k, GTX570, Corsair H100 kjøler, Asus Xonar STX og Corsair AX850 strømforsyning. Tatt med et Canon EOS 500D, ikke mitt kamera så kunne kanskje vært bedre Endret 17. august 2012 av Netrum 1 Lenke til kommentar
greenman Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 @Lakus: Hvorfor snur du ikke strømforsyningen? Bedre kjøling + at du får sikkert strekt CPU strøm bak. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 I tillegg ser det jo MYE bedre ut med grillen ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå